Ik dacht ook al zoietsquote:Op zondag 23 februari 2014 11:30 schreef Cee het volgende:
Die tweede wilde er al rijdend uit springen.
Die had vast het horloge van diegene voor hem gejat.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:30 schreef Cee het volgende:
Die tweede wilde er al rijdend uit springen.
Inderdaad. Maar ze gingen ook een stuk langzamer dan de rest door die matige start.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:30 schreef heywoodu het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar dat was op het gekloot bij de start na echt een uitstekende run
Hadden ze gisteren iemand achter de bob hangen dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:31 schreef Zorro het volgende:
Het was trouwens hun snelste start tot nu toe
Ja, natuurlijk. De start was kut, maar verder ging het echt goed. Weliswaar een paar km/h langzamer dan de rest, maar bijna elke bocht ging goed en de muren werden niet eens geraakt. In tegenstelling tot heel erg veel anderen.quote:
Ik gok dat ze na de starttijdmeting nog wel wat snelheid verloren hebben.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:31 schreef Zorro het volgende:
Het was trouwens hun snelste start tot nu toe
Inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2014 11:30 schreef heywoodu het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar dat was op het gekloot bij de start na echt een uitstekende run
ik had Tanzania al eens voorgesteld als organiserend land. Op de Kilimanjaro ligt vast wel sneeuw.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:31 schreef Uccie het volgende:
De winterspelen hebben ook meer kenianen nodig enzo.
Bergbeklimmen ook meteen Olympisch makenquote:Op zondag 23 februari 2014 11:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
ik had Tanzania al eens voorgesteld als organiserend land. Op de Kilimanjaro ligt vast wel sneeuw.
Ja dat was echt een drama, net zoals de Korea 2 hierquote:Op zondag 23 februari 2014 11:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
InderdaadToch anders dan die vrouwen.
Ze halen Brazilië 1 wel in.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dat was echt een drama, net zoals de Korea 2 hier
Echt van muur naar muur en bij het uitkomen van elke bocht de adem inhouden
Nog langzamer dan de Brazilianen met mislukte startquote:Op zondag 23 februari 2014 11:33 schreef beantherio het volgende:
Korea 2 zet hem een paar keer bijna op z'n zij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |