Is afhankelijk van de vorm van de baard.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:36 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met de valsnelheid?
Maar zonder de smaakmakersquote:
Ik ga jullie zo missenquote:
Dat laatste betwijfel ik echt. Die zijn al een tijdje bezig, kunnen nu in elk geval naar beneden en gaan zich nu 4 jaar voorbereiden op 1 wedstrijd. Juist zo'n sport waar precisie uiterst belangrijk is lijkt me iets waar ze winst kunnen pakken, in tegenstelling tot bijvoorbeeld langlaufen. Ik zie over 4 jaar wel een Koreaanse bob in de top-10 staan bij 1 van de competitiesquote:Op zondag 23 februari 2014 11:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nog langzamer dan de Brazilianen met mislukte start
Maar Brazilie heeft nog wel potentieel Die Koreanen niet,
Van Calker weet er nog wel wat meer achterstand uit te persen. Topatleet.quote:
Ik ga vanmiddag pas een loopje doen. Haha.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:36 schreef Mani89 het volgende:
Zo en nu ga ik een rondje fietsen door Noordwijkse en Kattukse duinen, misschien kom ik je wel tegen marco. Haha.
Ja lastig dat bloed op de baanquote:Op zondag 23 februari 2014 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Sluipschutters ter bescherming van Vlad, het zou wat zijn als Putin nog even wordt omgelegd zo op de valreep
Dan ook de meest succesvolle spelen voor Tsjetsjeniequote:Op zondag 23 februari 2014 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Sluipschutters ter bescherming van Vlad, het zou wat zijn als Putin nog even wordt omgelegd zo op de valreep
quote:Op zondag 23 februari 2014 12:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan ook de meest succesvolle spelen voor Tsjetsjenie
Moeten ze wel de Palestijnen verslaan met hun OR uit 1972quote:Op zondag 23 februari 2014 12:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan ook de meest succesvolle spelen voor Tsjetsjenie
Bedankt!quote:Op zondag 23 februari 2014 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen wordt er geloot voor de EK kwalificatie
Ik heb 'n live dingetje open staan.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze loten of San Marino of Liechtenstein wordt uitgesloten?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met ontbloot bovenlijfquote:Op zondag 23 februari 2014 12:07 schreef Cliffy het volgende:
Ik denk dat Putin dadelijk gewoon bij Rus1 instapt
Goed dat je het zegt, bijna vergetenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Rusland 3 zou wel geniaal zijnquote:Op zondag 23 februari 2014 12:07 schreef Cliffy het volgende:
Ik denk dat Putin dadelijk gewoon bij Rus1 instapt
Als we jou toch niet hadden hadden we dit niet gewetenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen is verguld met mijquote:Op zondag 23 februari 2014 12:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als we jou toch niet hadden hadden we dit niet geweten
Voor mij was het echt nieuws hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen is verguld met mij
quote:
Behalve de fokserverbeheerderquote:Op zondag 23 februari 2014 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen is verguld met mij
Ik zat op de site van BBC te kijken en zag er ineens een balkje van voorbij komen. Anders had ik het ook niet geweten.quote:
Ik lees dat Gibralter niet tegen Spanje mag en Azerbeidjan en Armenië ook niet tegen elkaar.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat op de site van BBC te kijken en zag er ineens een balkje van voorbij komen. Anders had ik het ook niet geweten.
voor russen is het 41-45quote:Op zondag 23 februari 2014 12:14 schreef marcodej het volgende:
"Razzia! Razzia!"
Dat riepen ze in 40-45 ook.
Hoezo?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Behalve de fokserverbeheerder
Dan wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik lees dat Gibralter niet tegen Spanje mag en Azerbeidjan en Armenië ook niet tegen elkaar.
Maar wat als één van die 2 wedstrijden de finale is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |