Metro is voor mij net als Locker, geen fuck aan in Conquest.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
In de BF3 Metro heb ik mog wel epische gevechten gehad. Nu is het zorgen dat je punt B hebt en die wint vaak. Jammer..
Herkenbaar... Dan heb ik last van mijn (bovengemiddelde) TV, dat hij de zwart tinten ook echt heel zwart maakt. Lastig uit te leggen maar ik herken je probleem.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat Battlefield 4 op de PS4 behoorlijk donker kan ogen wanneer de zon fel schijnt en de tegenstanders zich in gebouwen verschuilen.
Dit dus inderdaadquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Metro is voor mij net als Locker, geen fuck aan in Conquest.
En ik speel alleen maar Conquest.
Heb hem gratis opgepikt met +.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Is Don't starve het proberen waard? Op de gameplay movies ziet het eruit als een saaie bedoeling.
Het ligt eraan wat je leuk vindt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Is Don't starve het proberen waard? Op de gameplay movies ziet het eruit als een saaie bedoeling.
Het is gratis, dus ja. Als je hem niet leuk vind zoals ik, dan verwijder je hem gewoon weer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:49 schreef HansvanOchten het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:39 schreef Maraca het volgende:
Huh? Ik krijg nu ineens bericht van Bart Smit dat ze 2x een ps4 gaan versturen! Dit terwijl ze mijn bestellingen hebben geannuleerd en mijn geld terug hebben gestort! Wat een puinzooi daar...
Eens denken wat ik ga doen. Of terugsturen of doorverkopen en dan de verkoopprijs terugstorten naar Bart Smit.
Ja, kakzooi. Zo heb je er geen en dan ineens 3.quote:
Nog niet te snel juichen/klagen. BS heeft wel meer screwups, ondermeer de manier hoe jij je PS4('s) hebt besteld. Dus BS heeft je pas meerdere PS4's geleverd als jij ze in handen hebt. En je raakt ze nu nog wel kwijt, omdat er nog steeds mensen op hun PS4 wachten. Je zal er alleen niet veel meer voor kunnen krijgen. Probeer vast op fok! geinterresseerden te vinden en verkoop ze dan voor 440 ofzo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, kakzooi. Zo heb je er geen en dan ineens 3.
Ligt puur aan BF4, ze hebben iets met de contrast gedaan waardoor plekken te snel donker worden. Oplossing is om de brightness in het spel omhoog te zetten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Herkenbaar... Dan heb ik last van mijn (bovengemiddelde) TV, dat hij de zwart tinten ook echt heel zwart maakt. Lastig uit te leggen maar ik herken je probleem.
Hmmkee... Heb er niet veel last van en het omhoog zetten ziet er op sommige plekken dan ook niet uit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ligt puur aan BF4, ze hebben iets met de contrast gedaan waardoor plekken te snel donker worden. Oplossing is om de brightness in het spel omhoog te zetten.
Heb er ook niet veel last van maar toch kan het vervelend worden op de den duur wanneer een vijand bijna niet te zien is in een bepaalde omgeving.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmkee... Heb er niet veel last van en het omhoog zetten ziet er op sommige plekken dan ook niet uit.
Wil je wachten : Sonyquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:20 schreef Nickskuh het volgende:
Het rubbertje van m'n joystick begint nu ook te scheuren.. moet ik contact met bartsmit of sony opnemen?
Bart Smit liet mij ook gewoon wachten totdat ze een nieuwe binnen hadden... Beetje aandringen hielp bij dit filiaal helaas nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wil je wachten : Sony
Wil je direct een nieuwe controller hebben : Bart Smit
Dat zou ik simpelweg niet accepteren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Bart Smit liet mij ook gewoon wachten totdat ze een nieuwe binnen hadden... Beetje aandringen hielp bij dit filiaal helaas niet.
De tijd dat ik me druk maak over een controller heb ik al wat jaren geleden achter me gelaten. Haal ik dat ding toch weekje later op. Het is 150m verderop.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zou ik simpelweg niet accepteren.
Mocht dat echt zo uitvallen, me broertje zoekt er nog een.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:39 schreef Maraca het volgende:
Huh? Ik krijg nu ineens bericht van Bart Smit dat ze 2x een ps4 gaan versturen! Dit terwijl ze mijn bestellingen hebben geannuleerd en mijn geld terug hebben gestort! Wat een puinzooi daar...
Eens denken wat ik ga doen. Of terugsturen of doorverkopen en dan de verkoopprijs terugstorten naar Bart Smit.
Dat kan, als ik een product koop dat binnen 2 maanden kapot is verwacht ik dat de winkel waar ik dat product heb gekocht zorgt voor een vervangend product. Of het nou een controller is of een wasmachine.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:16 schreef jackson het volgende:
[..]
De tijd dat ik me druk maak over een controller heb ik al wat jaren geleden achter me gelaten. Haal ik dat ding toch weekje later op. Het is 150m verderop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |