Ja ik, met een FIFA 14 Trophy. Maar een workaround gedaan, geen echte oplossing.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Fuckzooi, iemand ervaring met de CE-34878-0 foutmelding?
Bij ieder spel geeft ie aan dat er corrupte data is. Heb de console al volledig leeggegooid en opnieuw geīnstalleerd (volgens tips op internet) maat niks heeft geholpen
Ik wilde een keer 5 Xbox 360 spellen verkopen aan de GM:quote:Op zondag 2 maart 2014 00:44 schreef Retarded het volgende:
[..]
Lijkt me heeeel erg sterk dat GM dat nog geeft voor een game. Hoop het voor je, maar GM verkoopt used ps4 games voor 50 euro. Dan maken ze er dus nauwelijks winst op.
over een paar dagen volgens mij.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:28 schreef RRuben het volgende:
Wanneer komt second assault uit voor niet premium leden?
Yourgamezone is een webwinkel die zeker te vertrouwen is. Ik heb er regelmatig iets besteld en ik heb de producten altijd op tijd en zorgvuldig geleverd gekregen.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:27 schreef Santello het volgende:
http://www.yourgamezone.n(...)ViewProductViaPortal
Is dit te vertrouwen?
Lekker dan. MGV voor 28 euro!quote:Op maandag 3 maart 2014 10:37 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Yourgamezone is een webwinkel die zeker te vertrouwen is. Ik heb er regelmatig iets besteld en ik heb de producten altijd op tijd en zorgvuldig geleverd gekregen.
Conclusie: Goede en betrouwbare webshop.
Goede vraag waar ik geen antwoord op kan geven. Maar je mag toch aannemen dat ze dit spel goedkoper dan ¤28,- kunnen inkopen. Ze moeten er natuurlijk wel iets op verdienen.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Lekker dan. MGV voor 28 euro!
Waar is hun winst? :S
Heb ik gedaan. Bedankt voor je feedback!quote:Op maandag 3 maart 2014 11:00 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Goede vraag waar ik geen antwoord op kan geven. Maar je mag toch aannemen dat ze dit spel goedkoper dan ¤28,- kunnen inkopen. Ze moeten er natuurlijk wel iets op verdienen.
Maar je kan hier zonder zorgen iets bestellen, het is echt een betrouwbare webshop. Op budgetgaming.nl krijgt deze webshop een 9.2.
Klopt en in 2 uur uit te spelen ook nog eens.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:16 schreef HansvanOchten het volgende:
De MGV die jij linkte is niet de "echte" MGV, maar een soort van prologue editie, net als ze destijds met GT5 hebben gedaan.
Dit is bijna overal voor de prijs te krijgen.
Adviesprijs is 29 euro, dus valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Lekker dan. MGV voor 28 euro!
Waar is hun winst? :S
Dat is dan weer minder. Dacht dat het een volledig nieuw spel was. Annuleren dan maarquote:Op maandag 3 maart 2014 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt en in 2 uur uit te spelen ook nog eens.
Het is als GT5 Prologue, een voorproefje van de uiteindelijke game.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder. Dacht dat het een volledig nieuw spel was. Annuleren dan maar
Ik was nog zo blijquote:Op maandag 3 maart 2014 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is als GT5 Prologue, een voorproefje van de uiteindelijke game.
wat hierboven al stond dus...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |