Nog nooit van slow cooking gehoord hebbenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:51 schreef Xlarge het volgende:
[..]
als je verkoold en droog vlees wilt.
Ja alleen de botten zijn wat langer denk een 30 cm... de totale lengte 40 cm. Waarbij de laatste botten kleiner zijn...quote:Op zondag 23 februari 2014 14:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Zien ze er zo uit?
[ afbeelding ]
Sterker nog, ik heb me er aardig in verdiept, en ik mag toch van mijzelf zeggen dat ik aardig goed ribben kan maken.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog nooit van slow cooking gehoord hebben
de spareribs zijn nog niet ontdooit. dus stel alles een dagje uit.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Veel horeca koks koken de spareribs in de marinade. Dit doen ze om ze dan als ze besteld worden ze deze snel a la minute even kunnen grillen en warm maken zodat ze dan snel te serveren zijn.
Ik marineer ze liever 24-48 uur en stop ze dan in de oven.
Maar eerlijkheidshalve vind ik sowieso dat je in Nederland! geen goede ribs kunt krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Veel horeca koks koken de spareribs in de marinade. Dit doen ze om ze dan als ze besteld worden ze deze snel a la minute even kunnen grillen en warm maken zodat ze dan snel te serveren zijn.
Ik marineer ze liever 24-48 uur en stop ze dan in de oven.
Tja je moet er wel wat voor over hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:57 schreef Eris het volgende:
Oven hellaas.
Sowiso om zes 's ochteds de bbq aanstekken gaat mij te ver
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |