Wow die zien er insane lekker uitquote:
Smaken ook echt heerlijk. (weet ff niet of ie het in het filmpje ook doet, maar ik raad je wel aan de ribben alvast los te snijden voor je deze klaarmaakt, heb dit een keer gedaan terwijl alles nog aan elkaar zat en toen was de smaak een stuk minder)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:18 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Wow die zien er insane lekker uit![]()
![]()
Jij kwam toch uit de kant van rotterdam ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:33 schreef Myraela het volgende:
Ik kan nooit ergens spareribs voor een acceptabele prijs vinden. Dan ga ik ze liever uiteten.
Ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jij kwam toch uit de kant van rotterdam ?
Dan heb ik nog wel een goede toko voor je.
Eetcafé panorama in Rotterdam is ook goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:33 schreef Myraela het volgende:
Ik kan nooit ergens spareribs voor een acceptabele prijs vinden. Dan ga ik ze liever uiteten.
Ziet eruit als Tocino! Heerlijk fillipijns gerecht:quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:20 schreef Jimbo het volgende:
Oh en wat ook heerlijk is voor spareribs( vind ik dan ) zijn van die zakjes gebruiken zodat je vlees zn donker rode kleur krijgt, iets met roast.. (zal zo ff googlen)
Gebruik zelf alleen wel olie ipv water met dat recept, dan in een zakje (zn diepvries sluiting) voor alles te mixen en in te laten trekken en dan gerust een nacht in de koelkast
edit:
[ afbeelding ]
Oeh dat ken ik niet, smaakt dat een beetje zoet/drop achtig ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:32 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Ziet eruit als Tocino! Heerlijk fillipijns gerecht:
[ afbeelding ]
En dat kun je prima zelf maken met bonenpasta, wat kruiden, specerijen en honing.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Roast red pork is volgens mij voor cha siu bedoeld.
zou goed kunnen. de opa van mn meissie deed t altijd in de ribs. nu doen wij dat ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Lijkt er wel op, maar waarom zou dat niet heerlijk zijn bij spareribsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Gadverdamme wat lijkt me dat lekker zeg..quote:
Bestel ze zelf altijd bij beefensteak.nl neem wel de grote Amerikaanse buikribben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:33 schreef Myraela het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |