abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 oktober 2002 @ 00:15:36 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6201967
Even het plaatje erbij....

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6202175
Het was mij een waar genoegen om de verslagen weer te lezen! Kom maar op met die irritaties. Het wordt steeds beter.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_6202264
Margriet is aan het huilen! wat is gebeurd ?
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
pi_6202337
waarom moesten geesje en mustapha naar de dagboekkamer .. het heeft volgens mij iets met ting te maken?? waarschijnlijk ruzie gehad tijdens hun uitje naar de studio?
  donderdag 10 oktober 2002 @ 01:07:44 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6202944
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 00:29 schreef late_vogel het volgende:
Margriet is aan het huilen! wat is gebeurd ?
Zit je op de streams dan? Verslagje please!!!!
  donderdag 10 oktober 2002 @ 01:10:01 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6202993
Ik weet het niet 100% zeker, maar de discussie vanavond ging over Stefan. Judith zei op een gegeven moment tegen Margriet (die in de stress zat vanwege Stefan) "Ja, dat krijg ja als je van iemand houdt!"

Komt nog bij dat tijdens het hele gesprek duidelijk werd (vond ik) dat Margriet echt behoorlijk gek op Stefan is. Ik heb alleen niet gehoord of ze dat ook daadwerkelijk heeft uitgesproken.

pi_6203019
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 01:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zit je op de streams dan? Verslagje please!!!!

Ik zie alleen margriet huilen en zakdoekje erbij maar heb helaas geen geluid
  donderdag 10 oktober 2002 @ 02:24:10 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_6203861
Bedankt allemaal, ik heb genoten.

Heerlijk, wat een suspense.
Mustapha en Margriet in tranen blijkbaar.
Het leukste vind ik dat niemand weet waarom precies.

Het gaat beter met BB.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_6204530
Margrieth werd inderdaad even toegesproken door Judith (vooral) en Daniela.. (gelezen op MW) En ik moet zeggen dat ik het jammer vind dat Margrieth daar ook aan toegegeven heeft en zich voor bepaalde dingen heeft veronschuldigd, waardoor het lijkt alsof zij de zwakste is. Terwijl ik toch echt vind dat zij een sterke vrouw is ook al heeft ze die onzekerheden.

Het punt met die enge Judith is dat ze gewoon alles onder controle probeert te krijgen. Ze moet en zal haar gelijk krijgen. Maar van mij krijgt ze dat in ieder geval niet. Kijkt die trut nou eigenlijk ooit naar haar zelf? Tuurlijk, ze zal heus wel realiseren dat ze niet perfect is, maar ik geloof niet dat ze doorheeft dat het een gigantisch bazig zeikwijf is. Bah, ik kan 'r echt niet uitstaan.

Bedankt Mediawatchers en Jappie voor de tip.

pi_6204857
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 08:12 schreef ruby het volgende:
Margrieth werd inderdaad even toegesproken door Judith (vooral) en Daniela.. (gelezen op MW) En ik moet zeggen dat ik het jammer vind dat Margrieth daar ook aan toegegeven heeft en zich voor bepaalde dingen heeft veronschuldigd, waardoor het lijkt alsof zij de zwakste is. Terwijl ik toch echt vind dat zij een sterke vrouw is ook al heeft ze die onzekerheden.
Ik heb het ook even gelezen en ben het helemaal met je eens. Margriet moet gewoon lekker zichzelf blijven en niet veranderen om de goedkeuring van Judith te krijgen.
Zoals het uitspreken van ergernissen tegenover Stefan; ik zou ook m'n mond houden en denken: wat een zielig gedrag, maar ík trap er niet meer in.
In bepaalde situaties heeft het geen zin om het uit te praten, dit gedrag van Stefan is er 1 van.

Judith gaf aan nu anders over Margriet te denken, tuurlijk, ze huilde en was even de weg kwijt.
En Judith zal haar de juiste weg wel even wijzen.
Bah!

Alle streamers weer bedankt!!

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_6207430
Hebben alle bewoners het huis verlaten?

(hoe komt het dat er geen streams meer zijn?)

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  donderdag 10 oktober 2002 @ 11:54:53 #13
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6207548
Moes heeft vannacht het huis overgenomen, terwijl iedereen aan het slapen was.

Hij heeft de bewoners ontvoerd en wil in ruil voor de bewoners , het geldbedrag nu al hebben.

Uit geheime bronnen is er vermeld dat judith overleden is aan dropvergiftiging.
Heeft moes er wat mee te maken?
En staat arthur achter moes of grijpt hij in als ex-politieagent?

pi_6207578
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 11:54 schreef IfULikeMe het volgende:
Moes heeft vannacht het huis overgenomen, terwijl iedereen aan het slapen was.

Hij heeft de bewoners ontvoerd en wil in ruil voor de bewoners , het geldbedrag nu al hebben.

Oké maar nu even serieus, wat is er aan de hand?
Heeft iemand vrijwillig het huis verlaten oid?

donderdag 10 oktober 2002 @ 12:02:27 #15
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6207658
Ik weet het ook niet

Maar vannacht zijn er wel dingen gebeurd, die tot vrijwillige exit kunnen leiden.
Maar niemand weet wat er gebeurd is.
En niemand weet of moes in de tuin is blijven slapen(want anders is hij al doodbevroren)

Ik vind het allemaal vaag wat er is gebeurd vannacht.

BB doet zo geheimzinnig
en de bewoners ook nog

donderdag 10 oktober 2002 @ 12:03:02 #16
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6207670
Dus het is een kwestie van geduld
pi_6207690
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 12:02 schreef IfULikeMe het volgende:
Ik weet het ook niet

Maar vannacht zijn er wel dingen gebeurd, die tot vrijwillige exit kunnen leiden.
Maar niemand weet wat er gebeurd is.
En niemand weet of moes in de tuin is blijven slapen(want anders is hij al doodbevroren)

Ik vind het allemaal vaag wat er is gebeurd vannacht.

BB doet zo geheimzinnig
en de bewoners ook nog

Hoe weet je dat de bewoners geheimzinnig doen zonder streams?
  donderdag 10 oktober 2002 @ 12:08:53 #18
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6207786
Vannacht
pi_6207804
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 12:08 schreef IfULikeMe het volgende:
Vannacht
Oke.
  Moderator donderdag 10 oktober 2002 @ 12:13:24 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6207864
Volgens de BB-site is er vanochtend niets aan de hand, behalve dat men wat zenuwachtig is voor de Exit. Men is wakker gemaakt met Ïch bin wie du" blablabla..

Wat wel uit de streamverslagen blijkt (bedankt streamers!) is dat er tijdens de zwakste schakel dingen zijn gebeurd die aan het door-etteren zijn.
Wat ik tussen de regels door meen te lezen, is dat Mus zich weer lullig gedragen heeft tov Margriet. Maar wat er precies is voorgevallen....

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 10 oktober 2002 @ 12:15:21 #21
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6207910
maar dat is juist de bedoeling van de zwakste schakel.
Niet aardig tegen elkaar zijn.(hihi)
  donderdag 10 oktober 2002 @ 12:16:02 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_6207929
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 12:13 schreef Gert het volgende:
Wat ik tussen de regels door meen te lezen, is dat Mus zich weer lullig gedragen heeft tov Margriet. Maar wat er precies is voorgevallen....
Ik kreeg juist het idee dat het net andersom was, waardoor M. boos werd op Margriet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_6208098
Trouwens wel super irritant van BB dat ze dus helemaal niets mogen zeggen over de zwakste schakel terwijl daar dus dingen zijn gebeurt die een hoop impact op de mensen heeft gehad. Nu moeten ze hun gevoelens opkropen tot vrijdagnacht. Grote kans dat het bij een hoop dan of: de ergste iritatie dan al weg is, of: dat er een bom ontploft.
Waarschijnlijk het eerste omdat een hoop mensen inmiddels al een gesprekje in de dagboekkamer hebben gehad.
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
  donderdag 10 oktober 2002 @ 12:26:17 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6208183
Het gaat er gewoon om dat er niet mag worden verraden wie er gewonnen heeft en dat lijkt me vrij logisch. Ook mogen ze niet vertellen wie als eerste werd weggestemd enzo. Allemaal om de mensen toch maar in spanning te houden voor morgenavond half 10!
pi_6208260
Ja ik begrijp het wel maar ik vind het gewoon jammer. Ze moeten zich nu zo inhouden terwijl het waarschijnlijk wel hele leuke beelden zouden kunnen opleveren.
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_6208566
Is er al in een of ander topic een soort van poll waarin men aan het raden is wie er heeft gewonnen bij de zwakste schakel?
pi_6209377
Ik heb voor het eerst naar de middag-live uitzending gekeken; ongeveer 20 minuten lang mensen zien staren naar een vliegtuigje voor BB-Martijn, vergezeld van de woorden: supergaaf, supergaaf, supergaaf, supergaaf, supergaaf
  donderdag 10 oktober 2002 @ 14:21:34 #28
28560 toska
Let's All Chant
pi_6210199
Blijven streamen vanavond hoor , ik moet nu werken en kan het dus niet volgen . (tv uitzending) Graag wil ik vanavond rond 23.00 uur als ik weer thuis ben lekker onderuitgezakt met een wijntje alles lezen

Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_6210438
quote:
Stephan tegen Margriet: Ben je vaak ongesteld?
Margriet: Ja, zo'n 12 x per jaar.
Wat een maf die gozer
pi_6212018
Is het nog steeds niet bekend waarom Mustapha en Geesje gisteravond in de dagboekkamer waren?
quote:
Geesje vraagt of Mustapha met haar de dagboekkamer in wil.
Was het Geesje nou die in eerste instantie alleen naar de DBK moest komen?

Ik vind het allemaal maar vaag.

[Dit bericht is gewijzigd door FBtje op 10-10-2002 16:32]

pi_6213359
Scanman
Geweldig, dat gesprek tussen Mus en M'griet!!!!!
Bollocks!
  donderdag 10 oktober 2002 @ 17:32:56 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6213438
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 17:28 schreef zwets het volgende:
Scanman
Dank je.. Ik heb echt overal kramp nu!
  donderdag 10 oktober 2002 @ 17:49:57 #33
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6213783
Ik zit nu al een uur naar Martijn te luisteren. Het niveau van zijn gesprekken is zo vreselijk dat het mij wel logisch lijkt dat hij vanavond vertrekt.
Hij praat over de SRV en verder alleen over eten.
eurobilltracker.com
  donderdag 10 oktober 2002 @ 17:50:12 #34
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6213791
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 17:27 schreef bunnyma het volgende:
(Tjonge Scanman had dat even gezegd had ik niet zo hard hoeven typen)
Ja sorry... ik had even geen tijd om tussendoor iets te zeggen. Zo'n groot verslag heb ik volgens mij nog nooit getypt... Ik hoop dat het de moeite waard was. Het leek me wel een boeiend gesprek, hoewel steeds hetzelfde werd gezegd eigenlijk.
pi_6213871
Zo net ff flink aant lezen geweest.
Switch time.
  donderdag 10 oktober 2002 @ 18:05:07 #36
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6214068
quote:
Scanman
Ja lekker lang verslag scanman....Volgens mij spatten bij jou soms de vonken van het toetsenbord

Bunnyma ook complimenten hoor..!!!

donderdag 10 oktober 2002 @ 18:07:56 #37
6941 APK
Factual, I think.
pi_6214114
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 17:50 schreef scanman01 het volgende:
Ja sorry... ik had even geen tijd om tussendoor iets te zeggen. Zo'n groot verslag heb ik volgens mij nog nooit getypt... Ik hoop dat het de moeite waard was. Het leek me wel een boeiend gesprek, hoewel steeds hetzelfde werd gezegd eigenlijk.
  donderdag 10 oktober 2002 @ 18:14:46 #38
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6214241
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 17:50 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik had in het begin gezien dat hij de bungalow ging verslaan dus daarom ging ik naar de bunker. Daarna zag ik niets meer van je ( ik had al bijna de politie gebeld want ik dacht dat je achter je pc in elkaar was gezakt )
Toen er echter een vraag tussen door kwam over het gesprek tussen Margriet en Moes ben ik daar toch maar naar toe gegaan, maar toen waren ze al een uur bezig.
Wat was ik blij toen ik jouw post zag, jij versla heel wat beter dan ik.
eurobilltracker.com
pi_6214385
quote:
Scanman
chapeau
  Moderator donderdag 10 oktober 2002 @ 18:28:04 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6214502
Uit de streamverslagen:
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 13:38 schreef Cosma-Shiva het volgende in de srteamverslagen:
Martijn vindt het supergaaf (33 keer) dat er een vliegtuigje is komen overvliegen, initiatief van zijn collega's (zo'n 30 keer).
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 13:58 schreef Cosma-Shiva het volgende:
aanvulling op eerdere post,

Tijdens het overvliegen van het vliegtuigje van de collega's/fans van Martijn (supergaaf), komt ook Mustapha naar buiten, hij gaat niet tussen alle "supergaaf" roepende mensen staan, maar stelt zich een beetje verdekt op tussen de gordijnen.
Hij kijkt een minuut of drie naar boven (de andere bewoners staan te juichen, zwaaien, "supergaaf" te roepen), en loopt dan verveeld terug naar binnen.

Het was inderdaad heel stom van Martijn om er zo blij mee te zijn. En het was kenmerkend voor Mustafa's onafhankelijkheid en coolheid dat-ie er verveeld op reageerde.

Toch vind ik dat je van die dolkomische cynische commentaartjes beter hier kunt plaatsen dan in de streamverslagen, Cosma-Shiva.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_6214552
Commentaar kan toch wel erbij, vind ik zelf altijd wel grappig zo tussen haakjes
Switch time.
  Moderator donderdag 10 oktober 2002 @ 18:33:23 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6214604
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 18:30 schreef whitekaos het volgende:
Commentaar kan toch wel erbij, vind ik zelf altijd wel grappig zo tussen haakjes
Het is niet "erbij", het is alleen maar. Dat wat ik gekwoot heb is het enige wat C_S aan "streamverslagen" heeft geschreven vanmiddag. Van mij hoeft dat dus niet.
  donderdag 10 oktober 2002 @ 19:24:12 #43
34400 PietF
Captain Obvious
pi_6215518
quote:
13.12 Martijn heeft ook een verhaaltje opeens over een boot in Deventer? een stoomboot. De clou ontgaat de bewoners en mij ook. Quincy komt erbij. Van Ting moet ze weg, de anderen roepen haar weer terug (lekker duidelijk)
Dit gaat waarschijnlijk over De Stoomboot in Deventer; een beruchte/bekende coffeeshop die hier tot voor kort in de buurt lag, maar is een paar maand geleden uitgefikt.
(de eigenaar zat al in de bak wegens een aanslag, die tent was toen al dicht en d'r was nog wat meer aan de hand d8 ik. Het schijnt aangestoken te zijn door een rivaliserende familie, details moet ik ffe navragen.. smakelijk verhaal is het wel iig )
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
pi_6216529
Staande ovatie voor Scanman en Bunnyma!!!!!
Als bonus nog even de Wave in mijn eentje.
I'm not nuts. I just have guts!!
pi_6216571
Confrontatie op komst...
Bunkerbewoner Dennis en Bungalowbewoner Arthur moeten weer een Confrontatie met elkaar aan gaan. Gaat het om de nieuwe vrouwen?
  donderdag 10 oktober 2002 @ 20:32:03 #46
6941 APK
Factual, I think.
pi_6216724
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 20:26 schreef late_vogel het volgende:
Confrontatie op komst...
Bunkerbewoner Dennis en Bungalowbewoner Arthur moeten weer een Confrontatie met elkaar aan gaan. Gaat het om de nieuwe vrouwen?
Hoe weet je dat?
pi_6216745
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 20:32 schreef APK het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?

Zag ik net op bb site staan
pi_6218790
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 21:44 schreef Gia in de streamverslagen:
Ik ben weer present, tot 23.44.
Zet hem op!
Bollocks!
  donderdag 10 oktober 2002 @ 23:05:26 #49
28560 toska
Let's All Chant
pi_6220512
Streamers , posters , fakers bedankt!!!!

Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_6223457
[quote]Op vrijdag 11 oktober 2002 01:19 schreef APK het volgende:
Kijk die hand!

[afbeelding]
[/quote

Hahahahahaa nee dat hoofd

Try anything once, twice to be sure
pi_6223518
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 23:05 schreef toska het volgende:
Streamers , posters , fakers bedankt!!!!

yep right het kan niet vaak genoeg gezeg worden
Bedankt allemaal
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 01:40:54 #52
521 ruby
Hell yeah!
pi_6223672
Is het weer die enge Judith die loopt te zeiken dat Margriet geen sigaretten heeft besteld of begin ik nu gewoon te hallicuneren?

Zeg me dat het niet waar is....

pi_6223769
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 01:40 schreef ruby het volgende:
Is het weer die enge Judith die loopt te zeiken dat Margriet geen sigaretten heeft besteld of begin ik nu gewoon te hallicuneren?

Zeg me dat het niet waar is....

Nee hoor je hallicuneerd niet wat een akelige trut (ze doet me steeds aan paskwal denken maar dan nog tig graatjes erger )
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 06:41:55 #54
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6224853
We have another winner!!!!!!!

Uit de streamverslagen van Buswatcher:

pi_6228670
Geesje over Judith: "We hebben afgesproken dat ze niet tegen mij gaat schreeuwen omdat ik daar niet tegen kan."

Oh nee he , dit is wel het toppunt van zielig.

Moderator vrijdag 11 oktober 2002 @ 14:23:23 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6229724
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 13:29 schreef Htje het volgende:
Geesje over Judith: "We hebben afgesproken dat ze niet tegen mij gaat schreeuwen omdat ik daar niet tegen kan."

Oh nee he , dit is wel het toppunt van zielig.

Ik vind het juist wel cool om dat gewoon tegen iemand te zeggen.
pi_6231602
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 14:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel cool om dat gewoon tegen iemand te zeggen.

ook wel erg onderdanig. je stelt je kleiner op dan de ander.
maakt die veel groter.
Niet tegen ikke schreeuwen juf want ikkke word dan zo bang
pi_6233068
Ik hoor nu net in de streams Arthur duidelijk tegen Ursula zeggen, dat hij om half acht gisteravond!!!! al wist dat hij er niet uit werd gestemd. Om die tijd kreeg hij nl. instructies wat hij precies bij de battle moest doen. Ditzelfde geldt natuurlijk ook voor Dennis.

BB je bent betrapt

Moderator vrijdag 11 oktober 2002 @ 16:45:03 #59
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6233212
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 15:40 schreef itsme het volgende:

[..]

ook wel erg onderdanig. je stelt je kleiner op dan de ander.
maakt die veel groter.
Niet tegen ikke schreeuwen juf want ikkke word dan zo bang

Onderdanig? Nou, dat ligt helemaal aan de toon waarop je zoiets "vraagt".
Je kunt zoiets ook vragen, en tegelijkertijd uitstralen: "Als je nog 1x dat grote smoelwerk van je tegen me opentrekt dan klauw ik je beide ogen uit, smerige grafkut."

Moderator vrijdag 11 oktober 2002 @ 16:46:02 #60
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6233235
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 16:38 schreef okzin het volgende:
Ik hoor nu net in de streams Arthur duidelijk tegen Ursula zeggen, dat hij om half acht gisteravond!!!! al wist dat hij er niet uit werd gestemd. Om die tijd kreeg hij nl. instructies wat hij precies bij de battle moest doen. Ditzelfde geldt natuurlijk ook voor Dennis.

BB je bent betrapt

Dit zou ik GRAAG nog even naluisteren!

Heeft iemand dit stomtoevallig op MP3 staan???

pi_6233691
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 16:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Dit zou ik GRAAG nog even naluisteren!

Heeft iemand dit stomtoevallig op MP3 staan???

Ik heb geen mp3tje voor je maar het stond gisteren op de site van bb zelf en toen heb ik het gemeld maar niemand die het geloofde!

Door late_vogel - donderdag 10 oktober 2002 20:26

--------------------------------------------------------------------------------
Confrontatie op komst...
Bunkerbewoner Dennis en Bungalowbewoner Arthur moeten weer een Confrontatie met elkaar aan gaan. Gaat het om de nieuwe vrouwen .
Ze waren toen al met zijn tweeén op het terrein geweest zonder de andere bewoners

vrijdag 11 oktober 2002 @ 17:18:22 #62
6941 APK
Factual, I think.
pi_6233748
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 17:14 schreef late_vogel het volgende:
Ik heb geen mp3tje voor je maar het stond gisteren op de site van bb zelf en toen heb ik het gemeld maar niemand die het geloofde!

Door late_vogel - donderdag 10 oktober 2002 20:26

--------------------------------------------------------------------------------
Confrontatie op komst...
Bunkerbewoner Dennis en Bungalowbewoner Arthur moeten weer een Confrontatie met elkaar aan gaan. Gaat het om de nieuwe vrouwen .
Ze waren toen al met zijn tweeén op het terrein geweest zonder de andere bewoners

Maar dat betekende nog niet dat een van de twee er niet uit zou gaan.
Wat Arthur zegt is veel duidelijker een aanwijzing, als hij tenminste bedoelt dat de redactie hem verteld heeft dat hij niet weg moest.
pi_6233923
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 17:18 schreef APK het volgende:

[..]

Wat Arthur zegt is veel duidelijker een aanwijzing, als hij tenminste bedoelt dat de redactie hem verteld heeft dat hij niet weg moest.

Als je het verslag op de site had gelezen en een beetje tussen de regels keek dan was het duidelijk dat hij mocht blijven (denk ik,vind ik)
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 17:35:57 #64
6941 APK
Factual, I think.
pi_6234011
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 17:29 schreef late_vogel het volgende:
Als je het verslag op de site had gelezen en een beetje tussen de regels keek dan was het duidelijk dat hij mocht blijven (denk ik,vind ik)
Dat vond ik zowiezo al hoor.
Alles was doorgestoken kaart, ook met dat kruisboogschieten. Toen Arthur in het verkeerde hart schoot hadden ze gewoon Dennis ook moeten laten schieten, hij had misschien ook de verkeerde gekozen en dan was het nog niet afgelopen....
pi_6234016
APK je maakt een heel goed punt met of de redactie dit Arthur had verteld of niet.

Nee dat weet ik niet, wat ik wel gehoord heb staat hier boven en in de streamverslagen. Maar hijzelf was er, naar Ursula toe, heel stellig over dat hij wist dat hij er NIET uit hoefde. Hij zei dit allemaal omdat Ur bang was geweest dat hij eruit moest terwijl zij erin kwam.

pi_6234665
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 06:41 schreef scanman01 het volgende:
We have another winner!!!!!!!

Uit de streamverslagen van Buswatcher:

[afbeelding]

Een uniek beeld blote borsten in beeld, waarschijnlijk een foutje van de regie. Dit zullen ze nooit laten zien op de TV. Misschien komen er wel meer beelden van blote dames . Ook vind ik haar niet echt knap het is altijd nog beter dan wat de rest doen
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 20:30:01 #67
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6236214
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 20:26 schreef Anzjie het volgende:
Ze mogen dus nu de zwakste schakel gaan kijken...!!!! Iedereen is natuurlijk dolenthousiast
Dan zitten ze er wel ruim een uur te vroeg!
pi_6237095
Ik vond nog een code en heb die net uitgeprobeerd omdat ik dacht dat de code waarschijnlijk niet meer zou werken. Dus wel.
Ga dus nu even Anzjie meehelpen met streamen.
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 21:24:28 #69
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6237131
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 21:21 schreef sillie het volgende:
Ik vond nog een code en heb die net uitgeprobeerd omdat ik dacht dat de code waarschijnlijk niet meer zou werken. Dus wel.
Okee dan!!! Maar dan mis je wel de zwakste schakel! Maar er moet toch iemand zijn die zich opoffert
pi_6237217
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 21:24 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Okee dan!!! Maar dan mis je wel de zwakste schakel! Maar er moet toch iemand zijn die zich opoffert

Mijn man neemt het voor me op. Ik ga dus straks genieten.
En als jullie erover posten tussentijds blijf ik in ieder geval op de hoogte.
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 21:35:17 #71
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6237257
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 21:21 schreef sillie het volgende:
Ha de hulptroepen..!! Mijn code zit er bijna op...En er is nu weinig meer te beleven..Zal zo wel veranderen als het café sluit
Veel plezier nog Sille..!!
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 21:58:22 #72
6941 APK
Factual, I think.
pi_6237578
Uit het streamverlag van sillie:
quote:
Laurens vertelt dat hij Geesje heeft gezien. Dat ze niet houdt van mensen in roze kleren. Judith vertelt dat iemand echt dingen heeft gezegd waar de honden geen brood van lusten. Ik kan het niet helemaal verstaan maar ze vertelt dat hij een kneusje is.
Nu tegen Jeanette: "Ik word zo moe van die gozer. Ik vind het niet eerlijk. Ik heb het van dag 1 geprobeerd, ik heb zijn plantje water gegeven. Hij heeft aan mij een slechte, ik praat niet meer met hem. Niet meer, no more, die kop van hem, die bek van hem. Niet oke."
Judith heeft het hoogste woord: er is van alles uit geknipt.
Nu gaat het leuk worden.
pi_6238052
FOK FOK FOK, mijn kat springt in paniek op de computer en ik ben alle tekst kwijt. Mus werd compleet afgebrand door Judith en de andere bungalowers. Mus en Arthur hadden een heel gesprek over Judith en consorten.
Is er iemand anders die heeft gestreamed? Ik zal straks proberen om uit mijn geheugen wat terug te halen.
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 00:24:54 #74
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6240402
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:23 schreef Bus watcher het volgende:
Op stream 5 wordt veel door elkaar gekletst en kunnen de onderwerpen mij niet boeien.
Mij ook niet Buswatcher!
pi_6242153
Ik begrijp niet dat een aantal bewoners De Zwakste Schakel een uur eerder te zien kreeg als de rest van Nederland. BB had het juist een uur later moeten laten zien. Dan hadden wij op de streams kunnen kijken naar de reacties van de bewoners tijdens en na het programma.
pi_6242181
'k Vind het ook zo raar dat ze geen beelden hebben laten zien van de bewoners toen ze in het café naar de uitzending zaten te kijken. Ik had alleen maar een stream op een lege bungalow.
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 02:16:43 #77
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6242185
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 02:14 schreef Bus watcher het volgende:
Ik begrijp niet dat een aantal bewoners De Zwakste Schakel een uur eerder te zien kreeg als de rest van Nederland. BB had het juist een uur later moeten laten zien. Dan hadden wij op de streams kunnen kijken naar de reacties van de bewoners tijdens en na het programma.
Is dat zo dan? Ik dacht dat ze gewoon meekeken op RTL4, tegelijk met ons.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 12-10-2002 02:40]

pi_6242267
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 14:21 schreef toska het volgende:
Graag wil ik vanavond rond 23.00 uur als ik weer thuis ben lekker onderuitgezakt met een wijntje alles lezen

And that's exactly what I just did.
Streamers bedankt!

What now, a life?
Friday night and I was in here laughing out loud, lots!

zaterdag 12 oktober 2002 @ 02:41:48 #79
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6242450
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 02:24 schreef karn het volgende:

[..]

And that's exactly what I just did.
Streamers bedankt!
What now, a life?
Friday night and I was in here laughing out loud, lots!

You missed 'the weakest link'???
pi_6242744
Is er geen zin meer, zijn er geen codes meer ?
Of is het gewoon weer niet interessant
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 04:19:53 #81
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6242899
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 03:19 schreef PC eend het volgende:
Is er geen zin meer, zijn er geen codes meer ?
Of is het gewoon weer niet interessant
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat iedereen ligt te slapen. (wat ik ook zou moeten gaan doen, maar ik word aan de praat gehouden in de bar) ....
pi_6242984
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 04:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik heb zo'n flauw vermoeden dat iedereen ligt te slapen. (wat ik ook zou moeten gaan doen, maar ik word aan de praat gehouden in de bar) ....

Ik hoop dat je nog wakker bent, want je mist op dat moment blote tieten
pi_6243066
Daar heb jij dan toch wel een filmpje van gemaakt PC eend?
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_6243075
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 05:37 schreef Qt het volgende:
Daar heb jij dan toch wel een filmpje van gemaakt PC eend?
Yep
Er speelt zich nu trouwens nog een knap gespeeld drama af
pi_6243079
Echt waar? Aw.. maak dan ff een verslagje for old time sake plz..
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 05:56:36 #86
6941 APK
Factual, I think.
pi_6243095
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 05:42 schreef PC eend het volgende:
Yep
Er speelt zich nu trouwens nog een knap gespeeld drama af
Serieus

Edit: Op de postzegel zie ik inderdaad nog een aantal bewoners uit bed.
Dennis, Judith.....

[Dit bericht is gewijzigd door APK op 12-10-2002 05:58]

pi_6243096
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 05:44 schreef Qt het volgende:
Echt waar? Aw.. maak dan ff een verslagje for old time sake plz..
Ik weet niet hoelang ze nog door gaan maar ik stop iig.
Ik heb er een filmpje van, zal morgen wel online zetten denk ik, was best grappig, ze waren aardig dronken en maakte veel herrie ook nadat sjaanet en geestje hadden gevraagd of het zachter kon.
En dennis had een drama met die nieuwe, ze acteerde er een aardig eind op los
pi_6243101
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 05:56 schreef APK het volgende:

[..]

Serieus

Edit: Op de postzegel zie ik inderdaad nog een aantal bewoners uit bed.
Dennis, Judith.....

Het was echt waar maar geloof dat ze nu gestopt zijn.
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 06:01:31 #89
6941 APK
Factual, I think.
pi_6243105
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 06:00 schreef PC eend het volgende:
Het was echt waar maar geloof dat ze nu gestopt zijn.
Aaaaah!
Doe eens een korte samenvatting.
Ik kan nl niet op die nieuwsgroepen komen.
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 06:03:33 #90
6941 APK
Factual, I think.
pi_6243106
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 06:01 schreef APK het volgende:

[..]

Aaaaah!

Edit: Er beweegt nog van alles op de streams.
(Ik zag net geesje (?) topless, terwijl ze een shirt aantrok.)
pi_6243113
Wat ik er van begreep geilt die nieuwe een beetje op dennis, en hij ging daar (in Portugal) op een gegeven moment op in, vanwege een weddenschap met die andere jongens, die haar dat hebben verteld toen dennis daar wegging.
Volgens mij was het een compleet ge-acteerd drama, maar ik heb de filmpjes zodat je zelf kan oordelen
Voor de rest nog wat dronken gebral, dat vast kwaad bloed zet in de bunker...en BLOTE TIETEN
pi_6243115
Was Joyce die topjeloos in bad zat.
Ik heb van 3 tot 5 nog geluid gehoord via bbstreams
?
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 06:11:34 #93
6941 APK
Factual, I think.
pi_6243116
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 06:08 schreef PC eend het volgende:
Wat ik er van begreep geilt die nieuwe een beetje op dennis, en hij ging daar (in Portugal) op een gegeven moment op in, vanwege een weddenschap met die andere jongens, die haar dat hebben verteld toen dennis daar wegging.
Volgens mij was het een compleet ge-acteerd drama, maar ik heb de filmpjes zodat je zelf kan oordelen
Voor de rest nog wat dronken gebral, dat vast kwaad bloed zet in de bunker...en BLOTE TIETEN
Klinkt goed!
pi_6243117
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 06:01 schreef APK het volgende:

[..]

Aaaaah!

Wromnie ?
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 06:12:51 #95
6941 APK
Factual, I think.
pi_6243119
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 06:11 schreef PC eend het volgende:
Wromnie ?
Chello gedoe.
pi_6243120
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 06:12 schreef APK het volgende:

[..]

Chello gedoe.

Amsterdam toch ?
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 06:15:02 #97
6941 APK
Factual, I think.
pi_6243121
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 06:14 schreef PC eend het volgende:
Amsterdam toch ?
Yep.
pi_6243122
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 06:15 schreef APK het volgende:

[..]

Yep.

Heb ik ook...
Moet kunnen
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 06:18:16 #99
6941 APK
Factual, I think.
pi_6243124
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 06:15 schreef PC eend het volgende:
Heb ik ook...
Moet kunnen
Misschien moet je dan nog een link zetten in het streamverslagtopic als je het in alt.dinges geplaatst heb

Edit: Anders zijn we namelijk behoorlijk offtopic.

pi_6243126
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 06:18 schreef APK het volgende:

[..]

Misschien moet je dan nog een link zetten in het streamverslagtopic als je het in alt.dinges geplaatst heb

Edit: Anders zijn we namelijk behoorlijk offtopic.

Maak anders vast een topic voor de uitzending van zondag aan
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 11:56:48 #101
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6244193
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 04:58 schreef PC eend het volgende:
Ik hoop dat je nog wakker bent, want je mist op dat moment blote tieten
Die heb ik dan dus gemist !
  Moderator zaterdag 12 oktober 2002 @ 12:12:21 #102
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6244334
De Bungalow-bewoners gaan De Zwakste Schakel kijken:
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 20:30 schreef Anzjie het volgende:
20.30
Helaas mag ik niet meekijken Stream spring over naar de bunker....
Ik hoop dat dit een gratis code was Anzjie. Niet te geloven, 90% van de tijd gebeurt er niets in dat huis, en zodra het de moeite waard wordt dan is het censureren geblazen.

Wat had ik graag het hoofd gezien van Judith, op het moment dat Mos zijn lompe opmerking plaatste. Hopelijk vanavond dan maar.

pi_6244371
Ik snap nog niet waarom de bunker bewoners donderdag naar de bungalow mochten.
Ze hadden toch tien dagen straf vanwege dat Borsato gedoe.
Naar mijns inzien is die tien dagen nu nog niet om maar ze zitten wél in de bungalow.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2002 @ 12:19:06 #104
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6244402
Had daar al een topic over geopend:
Jubitch en haar kornuiten motten de bunker in!

Volgens Scanman zat aan het dilemma die 10 dagen verbonden, en stond de "straf" daar los van.

pi_6244434
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 12:19 schreef Gert het volgende:
Had daar al een topic over geopend:
Jubitch en haar kornuiten motten de bunker in!

Volgens Scanman zat aan het dilemma die 10 dagen verbonden, en stond de "straf" daar los van.

Sorry had ik niet gezien,daarom had ik het hier maar geplaatst en geen topic over geopend.
Zal effe lezen.
  † In Memoriam † zaterdag 12 oktober 2002 @ 14:17:39 #106
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6245873
Ik hoorde zojuist van Harry dat hij in via zijn contacten met de internetredactie van BB te horen heeft gekregen dat men daar de streamverslagen op FOK! het beste vindt. Een mooie opsteker voor alle verslaggevers, lijkt mij!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 14:22:46 #107
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6245931
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 14:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ik hoorde zojuist van Harry dat hij in via zijn contacten met de internetredactie van BB te horen heeft gekregen dat men daar de streamverslagen op FOK! het beste vindt. Een mooie opsteker voor alle verslaggevers, lijkt mij!

..en daarmee verwacht je dat je iemand kan paaien om de saaie zaterdagmiddageditie te verslaan.....?

zaterdag 12 oktober 2002 @ 14:22:49 #108
20057 bbvolger
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
pi_6245934
Zijn er op het moment geen streamers bezig?
Of gebeurd er niets wat de moeite waard is?
pi_6246000
Joehoe PC_Eend heb je de filmpjes van vannacht al klaar?

Ik ben niet nieuwsgierig hoor

zaterdag 12 oktober 2002 @ 14:33:21 #110
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6246045
quote:
Als er nog een vacature is bellen ze maar even
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 14:35:35 #111
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6246072
quote:
Krijgt Fok dan nu onbeperkte codes van BB?

eurobilltracker.com
  † In Memoriam † zaterdag 12 oktober 2002 @ 14:54:05 #112
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6246262
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 14:22 schreef Jappie het volgende:
..en daarmee verwacht je dat je iemand kan paaien om de saaie zaterdagmiddageditie te verslaan.....?
Mwoa, ik hou niemand tegen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2002 @ 16:21:51 #113
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6247059
quote:
Ik hoorde zojuist van Harry dat hij in via zijn contacten met de internetredactie van BB te horen heeft gekregen dat men daar de streamverslagen op FOK! het beste vindt.
Jippie!! Complimentje van de schoolmeester!

Zou Harry de rgeachte redactie willen zeggen dat ze eens een keer op moeten houden met de "preventieve censuur"? (dwz wegdraaien camera's waar het mogelijk spannend kan worden (zie gisteren) of waar mogelijk een halve tepel te zien is).

zaterdag 12 oktober 2002 @ 16:54:11 #114
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_6247433
Gert, ik ga niet met die redactie over tepels praten zeg.......
De redactie heeft overigens ook geen zeggenschap over de cameramannen en de beelden, maar ik kan eens een balletje opgooien als ik ze weer spreek.

Ach, ze lezen dit toch wel

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 16:57:03 #115
6941 APK
Factual, I think.
pi_6247467
Dan moet er wel gestreamd worden natuurlijk.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2002 @ 16:58:05 #116
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6247479
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 16:54 schreef Harry het volgende:
Gert, ik ga niet met die redactie over tepels praten zeg.......
quote:
Ach, ze lezen dit toch wel
Lezen ze Fok echt stelselmatig door dan, Harry?

In dat geval:

WIJ WILLEN TIETEN ZIEN!!!!

zaterdag 12 oktober 2002 @ 17:05:55 #117
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6247579
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 16:57 schreef APK het volgende:
Dan moet er wel gestreamd worden natuurlijk.
zegt ie

ik zit me hier de kolere te streamen...

† In Memoriam † zaterdag 12 oktober 2002 @ 17:09:12 #118
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6247628
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 17:05 schreef Jappie het volgende:
Keep up the good work!
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 17:12:18 #119
6941 APK
Factual, I think.
pi_6247678
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 17:05 schreef Jappie het volgende:
Hup Jappie!
En denk erom hè, leest mee!
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 17:13:01 #120
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6247687
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 17:09 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Keep up the good work!

FYI er gebeurt dus echt helemaal een zak he...

zaterdag 12 oktober 2002 @ 17:14:30 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_6247702
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 17:13 schreef Jappie het volgende:
FYI er gebeurt dus echt helemaal een zak he...
Ah, toe, plaats eens een screenshotje van het hinkelen.
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 17:21:06 #122
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6247770
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 17:14 schreef APK het volgende:

[..]

Ah, toe, plaats eens een screenshotje van het hinkelen.

grmbl
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 17:26:15 #123
6941 APK
Factual, I think.
pi_6247837
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 17:21 schreef Jappie het volgende:
grmbl
Ghehe.
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 17:26:35 #124
37915 jollie2
dat zit wel knor
pi_6247842
goed werk jappie
pi_6248132
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 17:18 schreef APK het volgende:

[..]

wacht volgens mij kan je niet zeggen bb heeft een foutje gemaakt (Helaas) want arthur dacht misschien dat hij mocht blijven omdat bb hem had gezegd dat hij aan de battle mee moest doen,maar vergeet je niet dat de battle altijd eerst is en daarna pas een half uur later wie er uit moet?
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 17:58:42 #126
6941 APK
Factual, I think.
pi_6248249
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 17:48 schreef itsme het volgende:
wacht volgens mij kan je niet zeggen bb heeft een foutje gemaakt (Helaas) want arthur dacht misschien dat hij mocht blijven omdat bb hem had gezegd dat hij aan de battle mee moest doen,maar vergeet je niet dat de battle altijd eerst is en daarna pas een half uur later wie er uit moet?
Gamma.
pi_6248287
quote:
sorry maar dat wist ik al lang.
Lijkt me dat dat voor iedereen duidelijk is
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 18:10:28 #128
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6248402
Jappie
Gebeurt er nog iets daar in het huis???
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 18:19:18 #129
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6248522
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 18:10 schreef Anzjie het volgende:
Jappie
Gebeurt er nog iets daar in het huis???
Nauwelijks...

bij mij des te meer, ik ben mijn ukkie aan het voederen

zaterdag 12 oktober 2002 @ 18:23:10 #130
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6248573
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 18:19 schreef Jappie het volgende:

[..]

Nauwelijks...

bij mij des te meer, ik ben mijn ukkie aan het voederen

Ik zie nu de chello reclame voor me
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 18:28:02 #131
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6248642
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 18:23 schreef Anzjie het volgende:

[..]

Ik zie nu de chello reclame voor me

Geweldige reclame idd....

zaterdag 12 oktober 2002 @ 18:28:12 #132
6941 APK
Factual, I think.
pi_6248648
quote:
Dit kan echt niet in de droger, begint Judith op harde toon. Ting reageert geschrokken, waardoor Judith toch op rustigere toon begint te praten. Deze heb ik op Ibiza gekocht en nu is hij gekrompen, legt Judith uit. En nu?, vraagt Ting.
Nu kan Ting 'em dragen.
pi_6249574
Ik las net de streamverslagen van het laatste uur.
bedankt trouwens

Weet je wat ik net begon te denken
Zou Mustapha wel echt zijn
Is hij misschien er juist wel ingezet om de boel te verzieken als een soort van dilemma of is er al iemand die deze theorie heeft verzonnen?

Een soort van geheime mol?
niemand kan zo zijn als hij is

zaterdag 12 oktober 2002 @ 21:10:23 #134
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6249918
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 20:37 schreef itsme het volgende:
Ik las net de streamverslagen van het laatste uur.
bedankt trouwens

Weet je wat ik net begon te denken
Zou Mustapha wel echt zijn
Is hij misschien er juist wel ingezet om de boel te verzieken als een soort van dilemma of is er al iemand die deze theorie heeft verzonnen?

Een soort van geheime mol?
niemand kan zo zijn als hij is

De dingen die hij eruit durft te gooien zeggen volgens mij dat hij zich helemaal niet goed voelt. Die jongen zit niet goed in zijn vel. Dat kan aan het huis in Almere liggen, maar het kan ook zijn dat zijn hele leven niet zo verloopt als hij zou willen. Iemand die echt goed in z'n vel zit die is niet zonder aanleiding zo ontzettend beledigend tegen een ander.
Hij kan wel eens rijp voor een psychiater zijn eigenlijk.... Maar het levert wel leuke tv op. Na BB kan hij misschien hulp zoeken
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 21:24:51 #135
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6250109
Ben toch wel benieuwd hoe BB dit gaat uitzenden?

Nemen ze Mus weer in bescherming en brengen ze juist Margriet zwaar scheldend en viswijverig in beeld?

eurobilltracker.com
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 21:28:31 #136
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6250167
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 21:24 schreef bunnyma het volgende:
Ben toch wel benieuwd hoe BB dit gaat uitzenden?

Nemen ze Mus weer in bescherming en brengen ze juist Margriet zwaar scheldend en viswijverig in beeld?

Mus wordt in bescherming genomen. Mus moet namelijk winnen. Denk aan het rijtje.

Soldaat
Bi
Ho
en nu een allochtoon

zaterdag 12 oktober 2002 @ 21:30:46 #137
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6250199
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 21:28 schreef marky het volgende:

[..]

Mus wordt in bescherming genomen. Mus moet namelijk winnen. Denk aan het rijtje.

Soldaat
Bi
Ho
en nu een allochtoon

Mag het niet worden:
Soldaat ( getwijfeld of hij wel hetero was)
Bi
Ho
Gezellige rijpe Amsterdamse meid.
eurobilltracker.com
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 21:34:05 #138
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6250244
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 21:30 schreef bunnyma het volgende:
Soldaat ( getwijfeld of hij wel hetero was)
Was Sabine dan een man ofzo???
pi_6250245
Margriet heeft zich nu ook duidelijk aangesloten bij het groepje zeikerds onder leiding van judith.
En om niet onder te doen voor Ju met d'r grote bek zagen we de ware aard van Margriet even boven komen.
Het is te hopen dat BB dat geroddel van die viswijven is even in beeld brengt... o ja.. en Mus roelt de hele toko natuurlijk..
Wat betreft sommige streamverslagen.. die zijn door de persoonlijke voorkeur van sommige streamers ( oa scanman) te gekleurd geworden en verliezen derhalve veel van hun waarde..dat merk je wel als je zelf meestreamt..
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 21:36:21 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6250273
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 21:34 schreef Koos Voos het volgende:
Margriet heeft zich nu ook duidelijk aangesloten bij het groepje zeikerds onder leiding van judith.
En om niet onder te doen voor Ju met d'r grote bek zagen we de ware aard van Margriet even boven komen.
Het is te hopen dat BB dat geroddel van die viswijven is even in beeld brengt... o ja.. en Mus roelt de hele toko natuurlijk..
Wat betreft sommige streamverslagen.. die zijn door de persoonlijke voorkeur van sommige streamers ( oa scanman) te gekleurd geworden en verliezen derhalve veel van hun waarde..dat merk je wel als je zelf meestreamt..
Ho eens even... Je mag mij een voorbeeld geven waar ik mijn persoonlijke voorkeur mee heb laten tellen aangaande Mustapha!!!! Als ik schrijf dat hij weer nergens te bekennen is, dan is dat zo... Als Mus iets als een grapje brengt dan schrijf ik dat erbij (in tegenstelling tot sommige anderen) ... dus als je het nodig vindt om mijn naam hier te noemen mag je ook met een aantal voorbeelden komen, anders heb ik graag dat je het weer terug neemt.. okee?

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 12-10-2002 21:37]

zaterdag 12 oktober 2002 @ 21:37:06 #141
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6250286
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 21:34 schreef Koos Voos het volgende:
Fijn te weten...

Scan is geen echte fan van Mus maar ook niet van Margriet Scan is van niemand fan. Blijkbaar kom je net iets te weinig hier om een werkelijke mening te vormen. Maar wel leuk dat je het stokje overneemt. Veel plezier ermee.

pi_6250341
oh.. dus je kan alleen een mening vormen als je streamverslagen schrijft ?
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 21:42:07 #143
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6250363
Scan man rulez....altijd goede verslagen....hij typt bijna letterlijk wat ze zeggen.
The world is a stage and each must play a part.
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 21:42:48 #144
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6250373
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 21:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Was Sabine dan een man ofzo???

Heb je alle stukken niet gelezen toen hij uit het bb-huis was?
Ik heb toen menig stukje onder ogen gekregen waaruit bleek dat hij eigenlijk toch meer voor mannen voelde.
Dat was toen hij met zijn vriend op ski-vakantie ging.
Hoeft natuurlijk niet waar te zijn, maar heb jij in de jaren na bb wel eens gehoord dat hij een relatie met een vrouw had?
eurobilltracker.com
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 21:44:45 #145
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6250396
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 21:40 schreef Koos Voos het volgende:
Ik wil het hier toch even opnemen voor scanman..!!! Ik heb juist bij zijn verslagen het idee dat ie er erg objectief mee bezig is..!!
Ik merk nooit iets van voorkeur uit zijn verslagen...
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 21:44:54 #146
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6250398
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 21:42 schreef Dynabite het volgende:
Scan man rulez....altijd goede verslagen....hij typt bijna letterlijk wat ze zeggen.
Mee eens Dynabite.
eurobilltracker.com
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 21:45:09 #147
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6250406
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 21:40 schreef Koos Voos het volgende:
Die jij nog steeds afdoet als niet echt waardevol! Ik wacht nog steeds op voorbeelden. Je moet geen dingen roepen die je niet kunt hardmaken, dus kom maar op met die quotes...
En voor de goede orde, hier nog even mijn favoriete lijsje van een tijdje geleden:

Jeanette
Margriet
Daniela
Judith
Mustapha
Stefan
Geesje
Martijn
Bram
Dennis
Ting
Arthur
Laurens

Maar ik wacht geduldig af op je voorbeelden.

zaterdag 12 oktober 2002 @ 21:46:14 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6250428
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 21:42 schreef bunnyma het volgende:
Hoeft natuurlijk niet waar te zijn, maar heb jij in de jaren na bb wel eens gehoord dat hij een relatie met een vrouw had?
Nee, maar ook niet met een man. Tot nu toe weet ik alleen dat hij sex heeft gehad met Sabine... en dat hij ook wel vrij close was met Desiree.
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 21:51:42 #149
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6250513
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 21:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, maar ook niet met een man. Tot nu toe weet ik alleen dat hij sex heeft gehad met Sabine... en dat hij ook wel vrij close was met Desiree.

Ohja, Dezeuree was ik even vergeten.
Maar toch ben ik er niet van overtuigd dat Bartje een echte viriele man is
eurobilltracker.com
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 21:58:33 #150
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6250627
Goed werk streamers, en Bus watcher zonder dat je je computer opnieuw op moest starten.
eurobilltracker.com
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 22:31:55 #151
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6251125
Scanman, ik lees maar zo weinig van Ursula.
Is ze zo stil of doe ze niets andes dan Arthur kusen?
eurobilltracker.com
pi_6252037
Scanman, volgens mij ligt Mus in bed. Naast Arthur, in de hoek.
Maar dit heb ik gezien op de postzegelstream, misschien dat ik het fout heb.
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 23:36:51 #153
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6252047
Uit streamverslag Scanman.

"Misschien mogen we een keer samen in een apart kamertje zonder camera's!", spreekt Ursula hoopvol uit.
"Dat vertrouw ik dan toch niet....", reageert Arthur meteen. "Maar misschien in het bubbelbad buiten!"

Ajakkes, moet er dan niet meer chloor in of zaaddodende pasta???

eurobilltracker.com
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 23:38:39 #154
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6252067
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 23:36 schreef sillie het volgende:
Ik ben ook aan het speuren gegaan en volgens mij heb je gelijk sillie!!
eurobilltracker.com
  zondag 13 oktober 2002 @ 00:10:45 #155
4139 Qt
Kjoetie
pi_6252348
Helemaal vergeten.. Bus watcher, bedankt weer voor het aanpassen van het plaatje!
  zondag 13 oktober 2002 @ 00:12:32 #156
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6252373
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 22:31 schreef bunnyma het volgende:
Scanman, ik lees maar zo weinig van Ursula.
Is ze zo stil of doe ze niets andes dan Arthur kusen?
Ik heb haar niet al te veel zien doen nog, behalve bij Arthur op schoot zitten. En sinds ze in bed liggen zitten ze elkaars gezicht steeds te strelen en zei Ursula dat ze wel graag met hem in een kamertje wil zonder camera's .... That's it.
  zondag 13 oktober 2002 @ 00:13:55 #157
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6252383
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 23:36 schreef sillie het volgende:
Ik heb echt gezocht, maar kon hem nergens ontdekken. Een half uurtje geleden zag ik hem opeens door het beeld lopen (gewoon gekleed nog). Waar hij al die tijd geweest is... geen idee. Misschien lag hij inderdaad in het hoekje, onzichtbaar op stream 1 en 2 (hi)
  zondag 13 oktober 2002 @ 00:15:35 #158
35602 NatasTriplesix
Do You Believe ?!
pi_6252398
Volgens mij is Mustafa de eerst part-time bewoner
Als men je niet opmerkt kun je net zo goed niet bestaan.
  zondag 13 oktober 2002 @ 00:16:06 #159
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6252401
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 00:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik heb echt gezocht, maar kon hem nergens ontdekken. Een half uurtje geleden zag ik hem opeens door het beeld lopen (gewoon gekleed nog). Waar hij al die tijd geweest is... geen idee. Misschien lag hij inderdaad in het hoekje, onzichtbaar op stream 1 en 2 (hi)

Volgens mij lag hij iig niet in bed...daar waren Arthur en Ursula nou net iets te openhartig voor.
pi_6252422
Maar wie ligt er dan wel in het hoekje? Tja, ik ben nou eenmaal nieuwsgierig.
  zondag 13 oktober 2002 @ 00:19:58 #161
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6252438
APK zet hem op hè!

Ik verwacht wat pittige streamshotjes vannacht!

zondag 13 oktober 2002 @ 00:20:29 #162
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6252443
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 00:16 schreef Jappie het volgende:
Volgens mij lag hij iig niet in bed...daar waren Arthur en Ursula nou net iets te openhartig voor.
Dan vond ik idd ook!
  zondag 13 oktober 2002 @ 00:38:42 #163
6941 APK
Factual, I think.
pi_6252611
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 00:19 schreef scanman01 het volgende:
APK zet hem op hè!

Ik verwacht wat pittige streamshotjes vannacht!

Alles slaapt in de bunker.
Er gaan een paar bubbelen in de bungalow, misschien dat dat nog iets wordt.
  zondag 13 oktober 2002 @ 00:52:50 #164
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6252757
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 00:38 schreef APK het volgende:

[..]

Alles slaapt in de bunker.
Er gaan een paar bubbelen in de bungalow, misschien dat dat nog iets wordt.

welke je iig al hebt gemist is deze...

zondag 13 oktober 2002 @ 00:55:24 #165
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6252779
He, APK welke twee die eruit genomineerd moesten worden, bedoelden ze.

Mus snap ik, maar wie is die tweede?

eurobilltracker.com
  zondag 13 oktober 2002 @ 01:02:46 #166
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6252857
aaaaaa, wat ligt quincy er heerlijk bij

eurobilltracker.com
  zondag 13 oktober 2002 @ 01:09:27 #167
6941 APK
Factual, I think.
pi_6252974
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 00:55 schreef bunnyma het volgende:
He, APK welke twee die eruit genomineerd moesten worden, bedoelden ze.

Mus snap ik, maar wie is die tweede?

Ik viel midden in het gesprek, maar ik had eigenlijk de indruk dat iemand een opmerking had gemaakt dat Judith en Daniela veel samen optrokken en ver zouden komen in het programma. Dat anderen dus jaloers op hun waren.
  zondag 13 oktober 2002 @ 01:17:22 #168
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6253090
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 01:09 schreef APK het volgende:

[..]

Ik viel midden in het gesprek, maar ik had eigenlijk de indruk dat iemand een opmerking had gemaakt dat Judith en Daniela veel samen optrokken en ver zouden komen in het programma. Dat anderen dus jaloers op hun waren.

Oh, dan heb ik het helemaal verkeerd gelezen. Ze hadden dus in de bus opgevangen dat zij er uit genomineerd moesten worden?
eurobilltracker.com
  zondag 13 oktober 2002 @ 01:23:47 #169
6941 APK
Factual, I think.
pi_6253182
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 00:52 schreef Jappie het volgende:
welke je iig al hebt gemist is deze...

[afbeelding]

zondag 13 oktober 2002 @ 01:25:17 #170
6941 APK
Factual, I think.
pi_6253209
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 01:17 schreef bunnyma het volgende:
Oh, dan heb ik het helemaal verkeerd gelezen. Ze hadden dus in de bus opgevangen dat zij er uit genomineerd moesten worden?
Ik heb echt geen idee.
Misschien staat het op Mediawatchers....
  zondag 13 oktober 2002 @ 01:58:05 #171
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6253608
Uit de streamverslagen van APK:
quote:
Ting: Als Mustapha weg wil zeg ik niets. Die laat ik zo gaan.
Ik dacht echt dat Ting en Mustapha nog wel goed met elkaar konden opschieten, maar ook dat is dus echt helemaal voorbij!
pi_6253825
Even bijgelezen.
Streamers ontzettend bedankt. Het begint nu ergens op te lijken in dat huis. Mus roelt geweldig!! Hoe hij al die "gezellige" hollandse kneuterigheid en drang tot roddel aan de massa blootlegt. Gaaf!!!
  zondag 13 oktober 2002 @ 02:45:59 #173
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6254124
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 02:20 schreef Coos het volgende:
Even bijgelezen.
Streamers ontzettend bedankt. Het begint nu ergens op te lijken in dat huis. Mus roelt geweldig!! Hoe hij al die "gezellige" hollandse kneuterigheid en drang tot roddel aan de massa blootlegt. Gaaf!!!
Nou, daar is toch 90% het niet mee eens denk ik.... Maar qua tv is het wel weer leuk natuurlijk ! Die Mus heeft zwaar hulp nodig...... dwangbuisje na bb?
pi_6254260
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 02:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nou, daar is toch 90% het niet mee eens denk ik.... Maar qua tv is het wel weer leuk natuurlijk ! Die Mus heeft zwaar hulp nodig...... dwangbuisje na bb?

Nah Scanman, ik geloof het toch niet. Als je niet "gezellig meedoet" dan ben je een buitenbeentje?? Lekker gezellig jezelf profileren op een manier die b.v. door Judith ' getolereerd wordt? Lekker gezellig iedereen over de tong? Gezellig met 8 man het huis schoonmaken? Ik had ook lekker een tukkie gaan doen. En Judith daar was ik ook op dag 2 al mee klaar. Musthapa ziet al die nep om hem heen met lede ogen aan en denkt, "wat ben ik blij dat dit in mijn cultuur niet in die mate voorkomt". In ieder geval zonder het woord GEZELLIG!
  zondag 13 oktober 2002 @ 03:01:12 #175
6941 APK
Factual, I think.
pi_6254269
quote:
Ik denk dat er twee mogelijkheden zijn;

-Hij gaat vrijwillig weg.
-Iemand, Stefan of Arthur, haalt hem over om zijn excuses aan te bieden.

Bij mogelijkheid twee zullen een aantal mensen het accepteren en een aantal niet. Leuke tv dus.
In dat geval zal hij diep door het stof moeten, hij lijkt mij iemand die dat als gezichtsverlies beschouwd.

zondag 13 oktober 2002 @ 03:02:37 #176
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6254280
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 03:00 schreef Coos het volgende:
Nah Scanman, ik geloof het toch niet. Als je niet "gezellig meedoet" dan ben je een buitenbeentje?? Lekker gezellig jezelf profileren op een manier die b.v. door Judith ' getolereerd wordt? Lekker gezellig iedereen over de tong? Gezellig met 8 man het huis schoonmaken? Ik had ook lekker een tukkie gaan doen. En Judith daar was ik ook op dag 2 al mee klaar. Musthapa ziet al die nep om hem heen met lede ogen aan en denkt, "wat ben ik blij dat dit in mijn cultuur niet in die mate voorkomt". In ieder geval zonder het woord GEZELLIG!
Daar was ik het tot en met eergisteren ook mee eens, maar de beledigingen die hij nu Margriet naar het hoofd slingert zijn echt te grof! Voor alle bewoners in het huis heeft hij afgedaan (niemand wil nog echt met hem te maken hebben volgens mij) en ook op FOK begint de stemming zo langzamerhand te veranderen. Terecht denk ik.
  zondag 13 oktober 2002 @ 03:04:07 #177
6941 APK
Factual, I think.
pi_6254289
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 03:00 schreef Coos het volgende:
Musthapa ziet al die nep om hem heen met lede ogen aan en denkt, "wat ben ik blij dat dit in mijn cultuur niet in die mate voorkomt". In ieder geval zonder het woord GEZELLIG!
Hij is vandaag verbaal behoorlijk grof bezig geweest.
Staat niet in de streamverslagen.....
(Wel in Mustapha deel 3 geloof ik. Als je dat al gelezen hebt kun je deze reactie als, euh, overbodig beschouwen. )
pi_6254297
Heb dus wel de streamverslagen gelezen maar weet dus niet hoe heftig Mus zijn tirade was. Of was het geen tirade en zei hij slechts op de Musmanier hoe erg het eigenlijk met zijn mede bewoners gesteld is.
pi_6254303
Mus mag het voor mij ondertussen wel winnen.

In zijn puberale naieviteit legt hij de hypocrisie en opportuniteit van de anderen genadeloos bloot. Alleen dat knuffelen (met een dolk in de hand) al, zou je kotsmisselijk van worden.

Thunder announces that the storm is coming
  zondag 13 oktober 2002 @ 03:10:02 #180
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6254342
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 03:05 schreef FROSTBITE het volgende:

In zijn puberale naieviteit legt hij de hypocrisie en opportuniteit van de anderen genadeloos bloot. Alleen dat knuffelen (met een dolk in de hand) al, zou je kotsmisselijk van worden.

En wat Mussie doet is allemaal prima?
Daarbij valt het gedrag van sommige anderen in het huis in het niets.
Zelden iemand zoveel asociale opmerkingen horen maken in een paar dagen tijd.
pi_6254391
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 03:05 schreef FROSTBITE het volgende:

quote:
Geplaatst door danosa op zaterdag 12 oktober 2002 20:24

Maar hij begint met een grapje. Iemand laat iets vallen (eten, bos bloemen bv.) en jij zegt: Schoft. Stel je deze situatie eens voor....
Wanneer reageer je op de manier waarop Magriet dat heeft gedaan?
Er speelt meer voor Margriet, dat is duidelijk, maar heeft dat betrekking tot mustapha of heel iets anders. Jammer dat een grapje tot zoiets moet leiden.

Met de eerste quote eens en de tweede vond ik na nauwkeuriger nalezen ook nog.
pi_6254434
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 03:10 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En wat Mussie doet is allemaal prima?
Daarbij valt het gedrag van sommige anderen in het huis in het niets.
Zelden iemand zoveel asociale opmerkingen horen maken in een paar dagen tijd.

Groot gelijk heeft hij! Voor wat ze hem hebben geflikt bij de Zwakste Schakel is ie nog erg beschaafd, en die behandeling was slechts een uitvergroting van wat er daarvoor al weken in het huis afspeelde.

Je rekent iemand af op de discrepantie tussen wat iemand zegt en wat iemand doet; de kloof tussen woorden en daden.

En bij Mus is die kloof vrij klein in verhouding tot sommige anderen.

Misschien wordt het tijd dat die psych eens zijn analyse loslaat op 'dubbele bodems'.

Thunder announces that the storm is coming
  zondag 13 oktober 2002 @ 03:23:26 #183
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6254446
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 03:15 schreef Coos het volgende:
Met de eerste quote eens en de tweede vond ik na nauwkeuriger nalezen ook nog.
Mus heeft al dagen bijzonder hatelijke en beledigende opmerkingen gemaakt tegen Margriet.. Dus als jij of iemand anders zegt dat er voor MArgriet iets anders speelde, dan klopt dat wel. Het was een opstapeling van beledingende opmerkingen van Mustapha... en dan komt het ooit een keer tot een uitbarsting van degene die al die opmerkingen over zich heen krijgt. Dat is dus vandaag (of eigenlijk gisteren) gebeurd! Als je zegt dat iemand zich met de benen wijd omhoog heeft gewerkt dan loop je dingen te roepen die een puber zou roepen en ben je alleen maar heel triest.
  zondag 13 oktober 2002 @ 03:35:09 #184
6941 APK
Factual, I think.
pi_6254513
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 03:23 schreef scanman01 het volgende:
Mus heeft al dagen bijzonder hatelijke en beledigende opmerkingen gemaakt tegen Margriet.. Dus als jij of iemand anders zegt dat er voor MArgriet iets anders speelde, dan klopt dat wel. Het was een opstapeling van beledingende opmerkingen van Mustapha... en dan komt het ooit een keer tot een uitbarsting van degene die al die opmerkingen over zich heen krijgt. Dat is dus vandaag (of eigenlijk gisteren) gebeurd! Als je zegt dat iemand zich met de benen wijd omhoog heeft gewerkt dan loop je dingen te roepen die een puber zou roepen en ben je alleen maar heel triest.
Ik ben het met je eens mbt de laatste zin. Aan de andere kant hadden Mustapha en Margriet een haat/liefde relatie, die volgens mij wel weer hersteld zal worden, en dacht Mustapha dat hij die opmerking wel kon maken. Ik denk dat hij het als een grapje bedoelde en dat hij schrok van Margriets agressieve reactie. Hij reageerde defensief, had het niet verwacht.... Margriet zit hem namelijk ook wel eens te stangen....
En het is waarschijnlijk not done om deze opmerking te maken, maar Margriet is momenteel ongesteld. Dat zal ook niet helpen. Bovendien zitten ze nu weer in de bunker....
Een ideale situatie voor een uitbarsting dus.

(Beetje offtopic, maar iets rustiger dan in het 'mijn GSM is door een Marokkaan gestolen' topic.

pi_6254626
Ik heb de laatste tijd de steamingverslagen niet echt gevolgd.. Mustapha komt steeds meer en meer alleen te staan, dat is wel duidelijk, maar zijn er nog mensen die zich in zekere zin nog een beetje op de vlakte houden voor wat betreft Mustapha?
pi_6254660
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 04:01 schreef FBtje het volgende:
Ik heb de laatste tijd de steamingverslagen niet echt gevolgd.. Mustapha komt steeds meer en meer alleen te staan, dat is wel duidelijk, maar zijn er nog mensen die zich in zekere zin nog een beetje op de vlakte houden voor wat betreft Mustapha?
Zeker wel!!
Duidelijk is in ieder geval dat Mus, ook al is hij hier opgegroeid, toch andere indrukken van de Ned. maatschappij heeft als de gemiddelde Ned. Hij zal zijn "normen en waarden" in ieder geval niet verloochenen. Gezzelli!!, daar is geen kruid tegen gewassen. Kudde-mentaliteit ook niet. Lees Dijkshoorn er maar op na. Judith is werkelijk de verpersoonlijking van het 'onderhuidse xenofobisme'. Moet zo';n jongen zich daar aan storen? Neen!! Judith is toch al vanaf quitte bezig mannetjes en vrouwtjes in te delen. Nu heeft ze Daan weer in de knip.
Martijn weet alleen van vogeltjes. De rest wil eeuwige roem!! Jammer dat Bo weg is!!
pi_6254665
quote:

[..]

Een dwangbuis wordt toch alleen voor agressieve mensen gebruikt? Ik vind Mustapha nou niet echt een goed voorbeeld van iemand die zich agressief gedraagd... En dat ie zwaar hulp nodig heeft, vind ik ook wat overdreven. Ok, het zal niet mijn manier zijn om op zo'n manier een ruzie uit te vechten, maar laten we nou niet net doen alsof de wereld vergaat..

Juist door deze opmerking probeert hij Margriet te overtroeven, want ook zij is de liefste niet! Als we alles letterlijk moeten gaan nemen, wat dan te denken van Margriet die zei dat ze hem wel zou kunnen vermoorden of zijn kop door de tralies heen kon trappen..

Dit heet nou ruzie

pi_6254672
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 04:13 schreef Coos het volgende:

[..]

Zeker wel!!
Duidelijk is in ieder geval dat Mus, ook al is hij hier opgegroeid, toch andere indrukken van de Ned. maatschappij heeft als de gemiddelde Ned. Hij zal zijn "normen en waarden" in ieder geval niet verloochenen. Gezzelli!!, daar is geen kruid tegen gewassen. Kudde-mentaliteit ook niet. Lees Dijkshoorn er maar op na. Judith is werkelijk de verpersoonlijking van het 'onderhuidse xenofobisme'. Moet zo';n jongen zich daar aan storen? Neen!! Judith is toch al vanaf quitte bezig mannetjes en vrouwtjes in te delen. Nu heeft ze Daan weer in de knip.
Martijn weet alleen van vogeltjes. De rest wil eeuwige roem!! Jammer dat Bo weg is!!

Uhm.....
Ik had het eigenlijk over de bewoners...
pi_6254838
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 05:57 schreef PC eend het volgende:
Ik weet niet hoelang ze nog door gaan maar ik stop iig.
Ik heb er een filmpje van, zal morgen wel online zetten denk ik, was best grappig, ze waren aardig dronken en maakte veel herrie ook nadat sjaanet en geestje hadden gevraagd of het zachter kon.
En dennis had een drama met die nieuwe, ze acteerde er een aardig eind op los
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 14:28 schreef okzin het volgende:
Joehoe PC_Eend heb je de filmpjes van vannacht al klaar?

Ik ben niet nieuwsgierig hoor

Er staan inmiddels twee filmpjes van PC eend in 'alt.binaries.nl'.
pi_6255866
Hahaha begint onze lieve Ursula het nu al zat te worden dat geplak van Arthur.
pi_6256813
Ik heb het idee dat Ursula Arthur eigenlijk totaal niet ziet zitten, maar hem gebruikt omdat ze denkt dat deze zgn 'romantiek in het huis' haar door de eerste ronde kan helpen.

Arthur is wel weg van Ursula, bijna sneu om te zien hoe wanhopig verliefd hij telkens bij haar gaat liggen en de koppen die Ursula dan trekt.

zondag 13 oktober 2002 @ 14:06:45 #192
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6256942
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 13:52 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik heb het idee dat Ursula Arthur eigenlijk totaal niet ziet zitten, maar hem gebruikt omdat ze denkt dat deze zgn 'romantiek in het huis' haar door de eerste ronde kan helpen.
Dat heb ik idd ook even gedacht, maar op de streams zie je ze s'avonds toch heel knus bij elkaar liggen en dan kan Ursula er toch ook geen genoeg van krijgen. Ik denk eigenlijk dat Ursula wil vermijden dat ze overdag ook zo klef gaan zitten doen, waardoor ze buiten de groep zullen vallen. Arthur schijnt dat niet zo veel uit te maken.
En getuige haar opmerking van vannacht heeft Ursula ook erg zin aan sex met hem, maar zal dat voor de camera's tot nu toe nog niet doen!
pi_6257487
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 05:20 schreef Bus watcher het volgende:

[..]

[..]

Er staan inmiddels twee filmpjes van PC eend in 'alt.binaries.nl'.

I've searched and searched there, but couldn't find them.
Can anybody place a link ?
pi_6257563
I agree with Scanman (wonders'll never cease!)

Ursula seems to like Arthur really rather a lot, but you'd have to have the patience of a saint to have somebody hanging off your tail 24 hours a day.

Give the woman some space!!!!

Also, as Scan said, Ursula seems to be aware that strategically it's perhaps not so clever to be such a twosome. She's new and has to earn her place with the other bewoners - and the public.
Arthur on the other hand is showing more puppy dog behaviour than Quincy! (and Arthur didn't eat a tennis ball)

pi_6257709
Valt me op dat de teams al heel lang hetzelfde zijn.
Weet iemand of het nu opeens vaste teams zijn geworden?
mickel
  zondag 13 oktober 2002 @ 15:03:24 #196
4139 Qt
Kjoetie
pi_6257716
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 14:48 schreef karn het volgende:
I've searched and searched there, but couldn't find them.
Can anybody place a link ?
I just downloaded them but don't have webspace to upload stuff like this. So a link isn't possible. But get this tiny program to browse the newsgroups.. it's very easy to use and I'm sure you will find the movies that way: Grabit. And if you need more help, just say so

Edit: En PC eend.. thnx natuurlijk! Ik ga ze zo bekijken

pi_6258256
Thanks QT!

Have managed to download and configure Grabit (which is a bit of a minor miracle for me!)
Now working out how to find the files.........will get back to you if it's all too confusing.
Actually, should I be looking for certain titles?
Ie: topic: Big brother, or poster: PC Eend?

Sorry, I'm still working very hard at being a proper nerd.....:{

pi_6258498
I did it!

You learn something new every day.

Thanks a million!

zondag 13 oktober 2002 @ 16:02:22 #199
4139 Qt
Kjoetie
pi_6258507
Great Karn!

After configuring, you should look for the alt.binaries.nl newsgroup and subscribe. Now you can download the messages in that group. After this, search for the files. I did a search using the keyword BB and immediately found the movies. But if you need more help.. just say so

The names of the files are:
- bb4 - lachend onder tafel joyce - daniela - judith en dennis
- bb4 woorden tussen dennis en joyce

Edit.. you did it already!! Goed gedaan Karn!!!

pi_6259248
Kan iemand de bunker komen streamen??? Ik heb nog bijna een uur voor de bungalow!
Shrink - it's a lifestyle
  zondag 13 oktober 2002 @ 17:01:11 #201
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6259461
Go Joef ...kan je helaas niet komen helpen
  zondag 13 oktober 2002 @ 17:49:50 #202
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6260379
Joef..!!!

Hopelijk gaat er nog even iemand streamen...Zodat we de uitslag van de confrontatie nog mogen meemaken...

zondag 13 oktober 2002 @ 17:49:50 #203
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_6260380
Volgens mij heeft Joef ondertussen kramp in de vingers van het razende tikken wat ze doet. Zou je best willen helpen, maar heb geen code en geen ervaring. Knap werk Joef.
Oh.
Ok.
  zondag 13 oktober 2002 @ 17:52:06 #204
6941 APK
Factual, I think.
pi_6260408
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 17:49 schreef LouLou het volgende:
Volgens mij heeft Joef ondertussen kramp in de vingers van het razende tikken wat ze doet. Zou je best willen helpen, maar heb geen code en geen ervaring. Knap werk Joef.
Wil je het een keer proberen, dan stuur ik een code.
  zondag 13 oktober 2002 @ 17:54:37 #205
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_6260442
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 17:52 schreef APK het volgende:

[..]

Wil je het een keer proberen, dan stuur ik een code.

we lullen een beetje langs elkaar heen, post net in code topic dat ik dat wel wil.
Oh.
Ok.
  zondag 13 oktober 2002 @ 17:56:25 #206
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6260467
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 17:49 schreef LouLou het volgende:
Gewoon proberen LouLou, heb ik ook gedaan. In het begin is het even lastig maar je hebt het zo door...Dit was ook pas mijn 3de verslag hoor..!! Succes..!!!
pi_6260638
Anzjie en Joef

Ik heb weer genoten van jullie verslagen

pi_6260753
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 18:12 schreef late_vogel het volgende:
Anzjie en Joef

Ik heb weer genoten van jullie verslagen

Ik ook!

Go Loulou!

zondag 13 oktober 2002 @ 19:55:35 #209
2018 PC eend
relativist
pi_6262315
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 16:02 schreef Qt het volgende:
Great Karn!

After configuring, you should look for the alt.binaries.nl newsgroup and subscribe. Now you can download the messages in that group. After this, search for the files. I did a search using the keyword BB and immediately found the movies. But if you need more help.. just say so

The names of the files are:
- bb4 - lachend onder tafel joyce - daniela - judith en dennis
- bb4 woorden tussen dennis en joyce

Edit.. you did it already!! Goed gedaan Karn!!!

heheh helemaal zelf gevonden
Ik was nog wel vergeten te zeggen dat ze er stonden
Hoeft nu ook niet meer omdat het voor een groot deel in de uitzending zat (en de kwaliteit toch niet al te best was).
Zal zo nog wel even de topless joyce die niet in de uitzending zat uploaden
  zondag 13 oktober 2002 @ 20:10:28 #210
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6262623
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 18:29 schreef karn het volgende:

[..]

Ik ook!

Go Loulou!

Thanks...

LouLou je ging lekker hoor !!! Hartsikke goed gedaan

zondag 13 oktober 2002 @ 20:12:47 #211
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_6262677
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 20:10 schreef Anzjie het volgende:

[..]

Thanks...

LouLou je ging lekker hoor !!! Hartsikke goed gedaan

merci
respect voor de vaste streamers is er iig nog groter op geworden, hoe je van een weergave van de feiten naar een lekker lezend verhaal gaat moet nog groeien bij mij
Oh.
Ok.
pi_6264459
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 19:55 schreef PC eend het volgende:

Ik was nog wel vergeten te zeggen dat ze er stonden

And thanks PC Eend!
Was good to see the whole argument, even if I didn't understand what on earth she was saying........Her facial expressions said a lot though
  zondag 13 oktober 2002 @ 21:52:13 #213
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6264549
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 19:55 schreef PC eend het volgende:
Topless Joyce??? Daar heb ik nog niets over gehoord. Kun je daar niet ook wat screencaptures van maken dan?
pi_6264749
For anybody who wonders what the test was in the confrontatie, you can do it yourself here:

http://bigbrother.yorin.rtl.nl/

pi_6265182
Oh, and this from the BB website:
quote:
Stefan maakt zijn naam als Eros waar, ondanks dat geen van de vrouwen hem ziet zitten. Hij scoort maar liefst 19 punten en heeft daarmee de topscoorder! Arthur daarentegen, die wel een liefje heeft, scoort het laagst: 14 punten!
pi_6265489
Loulou ik heb genoten van je verslagen
  zondag 13 oktober 2002 @ 22:44:43 #217
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6265561
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 22:23 schreef karn het volgende:
Oh, and this from the BB website:
[..]
Allemaal theorie
  zondag 13 oktober 2002 @ 23:28:08 #218
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6266416
Bus- watcher ook jij weer bedankt...mooi volledig stukkie in de slaapkamer tussen Jeanette en Margriet
pi_6267657
Bus-watcher!!!!! Thanks.

My God! I reckon you must be computer generated!

quote:
21.53 Ik moest mijn pc herstarten.
You mean, zender checken, nieuwe batterijen
  maandag 14 oktober 2002 @ 00:49:22 #220
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6267731
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 23:28 schreef Jappie het volgende:
Bus- watcher ook jij weer bedankt...mooi volledig stukkie in de slaapkamer tussen Jeanette en Margriet
Scanman gaat meteen even lezen!
pi_6267998
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 21:52 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Topless Joyce??? Daar heb ik nog niets over gehoord. Kun je daar niet ook wat screencaptures van maken dan?

Ik had je er een paar gestuurd, kijk maar of je er wat mee kan
pi_6268165
Uh.....has everybody used up all their codes
  maandag 14 oktober 2002 @ 01:25:55 #223
6941 APK
Factual, I think.
pi_6268251
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 01:20 schreef karn het volgende:
Ik was een beetje laat vandaag, als ik nu nog een code er in gooi wordt er morgen niet gewerkt.
pi_6269397
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 01:20 schreef karn het volgende:
Gewoon even ergens posten dat Mustapha het huis heeft verlaten en we hebben weer verslag
  maandag 14 oktober 2002 @ 14:23:40 #225
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6273898
Confrontatie- alert!!!!!!!
eurobilltracker.com
pi_6273932
ik irriteer me kapot, ik krijg geen verbinding!!!
pi_6273952
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 14:23 schreef bunnyma het volgende:
Confrontatie- alert!!!!!!!
Ik ben benieuwd, blijf je streamen bunnyma?

bvd.

maandag 14 oktober 2002 @ 14:26:50 #228
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6273955
Probeer het nog eens!!!!
Is misschien wel beter om met meerderen te zijn.
eurobilltracker.com
pi_6273979
ben al 20 minuten bezig
pi_6274127
Ben benieuwd wat ze nu weer zullen krijgen!

Typ ze Bunnyma en Inga (als het lukt )

[Dit bericht is gewijzigd door late_vogel op 14-10-2002 14:58]

maandag 14 oktober 2002 @ 14:54:23 #231
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_6274371
Hommeles in het liefdesnestje:

Ursula heeft voor de confrontatie niet voor Arthur gekozen!

Ouch!!!

Back in town
pi_6274435
pf na 40 minuten beeld en geluid, ik ga proberen je te helpen Bunnyma
pi_6274584
Die 15 minuten lijken wel een limburgs kwartiertje
  Moderator maandag 14 oktober 2002 @ 15:45:13 #234
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6275106
Relatie Geesje 'dankzij' BB1 verbroken

Ik heb vanmiddag nog naar de live-uitzending gekeken, en Geesje had nog wel een aardig verhaal. In een gesprek met Margriet kwam ter sprake dat het wel erg toevallig was dat Geesje maarliefst 5 vragen over Big Brother had gehad tijdens De Zwakste Schakel. Margriet: "Het is het televisie, en dus kun je manipuleren."

Volgens Margriet wilde BB graag dat Geesje ver zou komen, en Geesje is het daar mee eens.

Daarop vertelde Geesje een verhaal om te onderstrepen dat ze BB-fan in hart en nieren is. Er is een keer een relatie uitgegaan met een vriend omdat Geesje koste wat het kost de finale van BB1 wilde zien, op 30 december. Op die dag was ook de vader van Geesjes' vriend jarig. Haar vriend kon er niet bij dat ze 'voor zoiets' de verjaardag van zijn vader liet schieten.
Aanvankelijk dacht Geesje dat het was uitgepraat, maar het voorval bleek te hebben doorgewerkt, enkele maanden later kreeg ze alsnog verwijten hieromtrent naar haar hoofd geslingerd ("jij geeft niks om mijn familie, want.."). Niet lang daarna was het uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 14-10-2002 15:51]

pi_6275161
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 15:45 schreef Gert het volgende:
Ik heb vanmiddag nog naar de live-uitzending gekeken, en Geesje had nog wel een aardig verhaal. In een gesprek met Margriet kwam ter sprake dat het wel erg toevallig was dat Geesje maarliefst 5 vragen over Big Brother had gehad tijdens De Zwakste Schakel. Margriet: "Het is het televisie, en dus kun je manipuleren."

Volgens Margriet wilde BB graag dat Geesje ver zou komen, en Geesje is het daar mee eens.

Daarop vertelde Geesje een verhaal om te onderstrepen dat ze BB-fan in hart en nieren is. Er is een keer een relatie uitgegaan met een vriend omdat Geesje koste wat het kost de finale van BB1 wilde zien, op 30 december. Op die dag was ook de vader van Geesjes' vriend jarig. Haar vriend kon er niet bij dat ze 'voor zoiets' de verjaardag van zijn vader liet schieten.
Aanvankelijk dacht Geesje dat het was uitgepraat, maar het voorval bleek te hebben doorgewerkt, enkele maanden later kreeg ze alsnog verwijten hieromtrent naar haar hoofd geslingerd ("jij geeft niks om mijn familie, want.."). Niet lang daarna was het uit.

terwijl het toch een prima argument was om niet op een duffe verjaardag te hoeven verschijnen!
  maandag 14 oktober 2002 @ 15:49:27 #236
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_6275191
quote:
Er is een keer een relatie uitgegaan met een vriend omdat Geesje koste wat het kost de finale van BB1 wilde zien, op 30 december. Op die dag was ook de vader van Geesjes' vriend jarig. Haar vriend kon er niet bij dat ze 'voor zoiets' de verjaardag van zijn vader liet schieten.
Ik had Geesje toch hoger ingeschat! OK, BB is top, maar ik vind een verjaardag toch iets belangrijker!
Back in town
  maandag 14 oktober 2002 @ 15:58:59 #237
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6275397
Heel leuk QT die shots erbij.
eurobilltracker.com
  maandag 14 oktober 2002 @ 16:01:48 #238
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6275460
Moeilijk verslaan, Inga als je geen geluid hebt, vervelend hoor.
Maar zet hem op.
Wordt het erg druk dan gooi ik er nog wel een code tegen aan.
Geef maar een gil!
eurobilltracker.com
pi_6275564
ik zie dat bus watcher er is, ik vrees dat het bij mijn niets meer wordt, succes allemaal
  maandag 14 oktober 2002 @ 16:09:17 #240
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6275649
Is de confrontatie al begonnen?
pi_6275737
nee, 't is nog steeds afwachten
  maandag 14 oktober 2002 @ 16:34:07 #242
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6276141
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 14:54 schreef Elbutre het volgende:
Hommeles in het liefdesnestje:

Ursula heeft voor de confrontatie niet voor Arthur gekozen!

Ouch!!!

Als ik het zo goed begrepen heb moesten de dames een andere dame kiezen en de heren een andere heer... Dus Ursula kon moeilijk voor Arthur kiezen
  Moderator maandag 14 oktober 2002 @ 16:36:55 #243
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6276187
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 16:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als ik het zo goed begrepen heb moesten de dames een andere dame kiezen en de heren een andere heer... Dus Ursula kon moeilijk voor Arthur kiezen

Nee, wat ik begrepen heb heeft ze bewust niet voor Arthur gekozen:
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 15:20 schreef Inga het volgende:
Ze vinden het wel erg lang duren en misschien las BB het wel af omdat het te nat is zegt Margriet, is het toch een buiten gebeuren. Ze vinden het heel goed van Urs dat ze iemand anders heeft gekozen dan Arthur, dat is heel sterk. Goed om te kijken hoe sterk ze samen zijn.
Ze kunnen zich wel in Arthur verplaatsen dat hij het niet zo leuk van haar vind, ze had nu voor deze eerste confrontatie misschien best wel voor hem kunnen kiezen.
  maandag 14 oktober 2002 @ 16:36:56 #244
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6276190
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 16:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, Scanman ze waren helemaal vrij wie ze zouden kiesen.
Het mocht man, vrouw en ook iemand van de andere kant zijn.
Ursula deed dit heel bewust en het viel Arthur erg tegen dat zij niet voor hem had gekozen.
eurobilltracker.com
  maandag 14 oktober 2002 @ 16:41:49 #245
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6276273
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 16:36 schreef bunnyma het volgende:
Nee, Scanman ze waren helemaal vrij wie ze zouden kiesen.
Het mocht man, vrouw en ook iemand van de andere kant zijn.
Ursula deed dit heel bewust en het viel Arthur erg tegen dat zij niet voor hem had gekozen.
Okee... ik zag namelijk het lijstje en er zijn alleen maar man/man en vrouw/vrouw paren.... Dn is dan wel heel toevallig, maar als jij zegt dat ze vrij mochten kiezen geloof ik je natuurlijk!

Daniela en Judith
Arthur en Mustapha
Stefan en Dennis
Margriet en Geesje
Jeanette en Joyce
Martijn en Laurens
Ursula en Ting

maandag 14 oktober 2002 @ 16:45:33 #246
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6276332
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 16:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Okee... ik zag namelijk het lijstje en er zijn alleen maar man/man en vrouw/vrouw paren.... Dn is dan wel heel toevallig, maar als jij zegt dat ze vrij mochten kiezen geloof ik je natuurlijk!

Daniela en Judith
Arthur en Mustapha
Stefan en Dennis
Margriet en Geesje
Jeanette en Joyce
Martijn en Laurens
Ursula en Ting

Het viel mij ook op dat de sexen voor elkaar kozen. Het moest heel vlug en iedereen riep door elkaar.

( geloof je alles wat ik zeg, Scanman? Ik zou willen dat mijn man dat ook deed )

eurobilltracker.com
  maandag 14 oktober 2002 @ 16:54:55 #247
4139 Qt
Kjoetie
pi_6276523
Arthur was echt niet blij met haar keuze.. hij bleef maar zeuren. Hun conversatie gaf mij iig het gevoel dat Ursula zo langzamerhand erg moe wordt van dat aanhankelijke gedrag van Arthur. Moet eerlijk zeggen dat ik ook doodziek van dat gezever zou worden.. hoe meer zij afstand neemt, hoe meer hij aan haar trekt.. Dat houden ze nooit vol tot het eind van BB

En de reden dat de stelletjes niet gemengd zijn, heeft ms te maken met het feit dat diverse dames graag een team zonder heren willen. Had nog geen verbinding toen ze mochten kiezen, maar later is dit diverse keren gezegd.

maandag 14 oktober 2002 @ 18:39:52 #248
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_6278228
En nu maar afwachten wat er allemaal gaat gebeuren daar
Ik ben weer helemaal bijgelezen, waarvoor dank aan de streamers.
Oh.
Ok.
pi_6279743
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 16:09 schreef IfULikeMe het volgende:
Is de confrontatie al begonnen?
Ik denk dat die afgelast is.
  maandag 14 oktober 2002 @ 19:52:19 #250
6941 APK
Factual, I think.
pi_6279865
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 19:48 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik denk dat die afgelast is.
Misschien hebben ze gewacht tot het echt donker is
pi_6279976
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 19:52 schreef APK het volgende:

[..]

Misschien hebben ze gewacht tot het echt donker is

Ik denk dat de confrontatie is dat er geen confrontatie is.
  maandag 14 oktober 2002 @ 20:03:03 #252
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6280141
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 19:56 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Ik denk dat de confrontatie is dat er geen confrontatie is.

Ik denk dat de confrontatie was:
Hoe krijgen we zoveel mogelijk mensen zo gek om een code te kopen.
eurobilltracker.com
pi_6281466
Streamers, nog maar weer eens een bedankje. Het is heerlijk om na het werken jullie verslagen te lezen. Dus, bedankt!!!!!
pi_6281638
Heeft Arthur nou echt niet door dat 'ie Ursula wat meer ruimte moet geven?
  maandag 14 oktober 2002 @ 21:27:30 #255
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6281943
Gaat er wat gebeuren, want de postzegel gaat op testbeeld???
eurobilltracker.com
  maandag 14 oktober 2002 @ 21:32:14 #256
3542 Gia
User under construction
pi_6282052
Klopt, er is geen beeld. Nou ja, testbeeld. En ik had nog 10 minuten.
  maandag 14 oktober 2002 @ 21:34:00 #257
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6282094
Nu wel weer beeld Gia.

Lekkere verslagen, joh!!!!

eurobilltracker.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')