quote:Zit je op de streams dan? Verslagje please!!!!
Op donderdag 10 oktober 2002 00:29 schreef late_vogel het volgende:
Margriet is aan het huilen! wat is gebeurd ?
Komt nog bij dat tijdens het hele gesprek duidelijk werd (vond ik) dat Margriet echt behoorlijk gek op Stefan is. Ik heb alleen niet gehoord of ze dat ook daadwerkelijk heeft uitgesproken.
quote:Ik zie alleen margriet huilen en zakdoekje erbij maar heb helaas geen geluid
Op donderdag 10 oktober 2002 01:07 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zit je op de streams dan? Verslagje please!!!!
Heerlijk, wat een suspense.
Mustapha en Margriet in tranen blijkbaar.
Het leukste vind ik dat niemand weet waarom precies.
Het gaat beter met BB.
Het punt met die enge Judith is dat ze gewoon alles onder controle probeert te krijgen. Ze moet en zal haar gelijk krijgen. Maar van mij krijgt ze dat in ieder geval niet. Kijkt die trut nou eigenlijk ooit naar haar zelf? Tuurlijk, ze zal heus wel realiseren dat ze niet perfect is, maar ik geloof niet dat ze doorheeft dat het een gigantisch bazig zeikwijf is. Bah, ik kan 'r echt niet uitstaan.
Bedankt Mediawatchers en Jappie voor de tip.
quote:Ik heb het ook even gelezen en ben het helemaal met je eens. Margriet moet gewoon lekker zichzelf blijven en niet veranderen om de goedkeuring van Judith te krijgen.
Op donderdag 10 oktober 2002 08:12 schreef ruby het volgende:
Margrieth werd inderdaad even toegesproken door Judith (vooral) en Daniela.. (gelezen op MW) En ik moet zeggen dat ik het jammer vind dat Margrieth daar ook aan toegegeven heeft en zich voor bepaalde dingen heeft veronschuldigd, waardoor het lijkt alsof zij de zwakste is. Terwijl ik toch echt vind dat zij een sterke vrouw is ook al heeft ze die onzekerheden.
Judith gaf aan nu anders over Margriet te denken, tuurlijk, ze huilde en was even de weg kwijt.
En Judith zal haar de juiste weg wel even wijzen.
Bah!
Alle streamers weer bedankt!!
(hoe komt het dat er geen streams meer zijn?)
Hij heeft de bewoners ontvoerd en wil in ruil voor de bewoners , het geldbedrag nu al hebben.
Uit geheime bronnen is er vermeld dat judith overleden is aan dropvergiftiging.
Heeft moes er wat mee te maken?
En staat arthur achter moes of grijpt hij in als ex-politieagent?
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 11:54 schreef IfULikeMe het volgende:
Moes heeft vannacht het huis overgenomen, terwijl iedereen aan het slapen was.Hij heeft de bewoners ontvoerd en wil in ruil voor de bewoners , het geldbedrag nu al hebben.
Oké maar nu even serieus, wat is er aan de hand?
Heeft iemand vrijwillig het huis verlaten oid?
Maar vannacht zijn er wel dingen gebeurd, die tot vrijwillige exit kunnen leiden.
Maar niemand weet wat er gebeurd is.
En niemand weet of moes in de tuin is blijven slapen(want anders is hij al doodbevroren)
Ik vind het allemaal vaag wat er is gebeurd vannacht.
BB doet zo geheimzinnig
en de bewoners ook nog
quote:Hoe weet je dat de bewoners geheimzinnig doen zonder streams?
Op donderdag 10 oktober 2002 12:02 schreef IfULikeMe het volgende:
Ik weet het ook nietMaar vannacht zijn er wel dingen gebeurd, die tot vrijwillige exit kunnen leiden.
Maar niemand weet wat er gebeurd is.
En niemand weet of moes in de tuin is blijven slapen(want anders is hij al doodbevroren)Ik vind het allemaal vaag wat er is gebeurd vannacht.
BB doet zo geheimzinnig
en de bewoners ook nog
quote:Oke.
Op donderdag 10 oktober 2002 12:08 schreef IfULikeMe het volgende:
Vannacht
Wat wel uit de streamverslagen blijkt (bedankt streamers!) is dat er tijdens de zwakste schakel dingen zijn gebeurd die aan het door-etteren zijn.
Wat ik tussen de regels door meen te lezen, is dat Mus zich weer lullig gedragen heeft tov Margriet. Maar wat er precies is voorgevallen....
quote:Ik kreeg juist het idee dat het net andersom was, waardoor M. boos werd op Margriet.
Op donderdag 10 oktober 2002 12:13 schreef Gert het volgende:
Wat ik tussen de regels door meen te lezen, is dat Mus zich weer lullig gedragen heeft tov Margriet. Maar wat er precies is voorgevallen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |