SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zhano kan Danilo van Funchal iets?
Rüdiger doet het tot nu toe prima, valt iig niet negatief op itt Hagui.
IF Waris
Edit: toch niet![]()
Niemand die post dat PSV scoort..nepfans
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
schijt aan ik zit met munne wijfquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:01 schreef Tim86 het volgende:
Niemand die post dat PSV scoort..nepfansHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Oh, ik dacht juist dat je je wijf kwijt was en 2000 euro schuld hadquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohh DepayAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prima CB ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:42 schreef ThadCastle het volgende:
Zhano kan Danilo van Funchal iets?
Rüdiger doet het tot nu toe prima, valt iig niet negatief op itt Hagui.
IF Waris
Edit: toch niet![]()
Bijna IF Depay
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was toch zelfs jouw favo CB dit jaar?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerste clean sheet in een uitwedstrijd van PSV sinds Depay schaamhaar heeft.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neuh.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was toch zelfs jouw favo CB dit jaar?![]()
Ik heb het verkeerd onthouden. Was een CB uit je beste teamquote:quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik was daar echt autistisch mee bezig eerst, tot ik erachter kwam dat in mijn beste team de LCB (Danilo) rechts is en Mangala links (RCB).Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Roma 0-1 FT, goal Nainggolan. Kom maar op met die IF
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha, dat team was later ook kapotquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerd onthouden. Was een CB uit je beste team
[..]![]()
![]()
Ik mis weer een belangrijk moment in de samenvatting van Heerenveen. Poepon leek heel bewust na te trappen, weer eruit geknipt![]()
![]()
Wanneer was dat?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:12 schreef Zhano het volgende:
Ik mis weer een belangrijk moment in de samenvatting van Heerenveen. Poepon leek heel bewust na te trappen, weer eruit gekniptAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
huh ik moest net nog 10 episodes house of cards en nu ben ik klaar??
oh het is al avond.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zo hey, Only god forgives is wel de grootste teringfilm die ik ooit heb gezien zeg..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Herkenbaar jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:26 schreef poker4lifee het volgende:
huh ik moest net nog 10 episodes house of cards en nu ben ik klaar??
oh het is al avond.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eindelijk IF Skrtl voor 33k verkocht (25k waard)
Mattocks in een pakket.. kan ik lekker gaan paceracen![]()
oh toen was ik niet echt meer aan het kijke. Kon het niet meer aanzien dat laatste half uurquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lol Sunderland die tweede tegengoal.
Interview met Nolan
[ Bericht 64% gewijzigd door ThadCastle op 23-02-2014 00:23:13 ]![]()
Wat was er?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:39 schreef ThadCastle het volgende:
Lol Sunderland die tweede tegengoal.
Interview met Nolan![]()
2-2 in die kut united cup, tegenstander quit en ik heb verloren en lig uit het toernooi
.edit en nog twee geblesseerde spelers ook![]()
![]()
FUT is eigenlijk gemaakt voor silvers. Zo lekker als die zilver themecup speelt
11 potjes op rij gewonnen, maar die cup nog niet binnen3x dat een server eruit vliegt in een halve finale of finale (zoals zojuist, 4-1 voor, 86e minuut in de finale). Wat een kutzooi is dat
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kon toentertijd naar Arsenal, zoals iedereen weet. Maar ik pas voor een oefenstage. Wie denk je dat er meer spijt van heeft, Arsène Wenger of Zlatan Ibrahimovic?”![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Tja, kwartfinales blijven lastig he.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:46 schreef DutchSL het volgende:
2-2 in die kut united cup, tegenstander quit en ik heb verloren en lig uit het toernooi
.edit en nog twee geblesseerde spelers ookHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wil een IF toevoegen aan mijn BPL team. Heb ongeveer 100k. Advies gevraagd: kan ik beter mijn Fellaini inruilen voor SIF Ramsey, of kan ik beter mijn Sakho vervangen door IF Sakho.![]()
Wat is je team dan eigenlijk?quote:Op zondag 23 februari 2014 10:02 schreef DeWesp het volgende:
Wil een IF toevoegen aan mijn BPL team. Heb ongeveer 100k. Advies gevraagd: kan ik beter mijn Fellaini inruilen voor SIF Ramsey, of kan ik beter mijn Sakho vervangen door IF Sakho.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik zou denk ik IF Sakho doenquote:Op zondag 23 februari 2014 10:24 schreef DeWesp het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/squads/7219869/Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ramires > fellaini omdat je ook toure hebtquote:Op zondag 23 februari 2014 10:24 schreef DeWesp het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/squads/7219869/en inderdaad if sakho lijkt me wel een goede upgrade
![]()
Sowieso Cech in een BPL team.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ramires > fellaini omdat je ook toure hebten inderdaad if sakho lijkt me wel een goede upgrade
![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nein.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is het internet van iedereen ineens uitgevallen?![]()
Nee hoor, de rest heeft gewoon een leven.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is het internet van iedereen ineens uitgevallen?![]()
Of ze liggen nog op bed.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, de rest heeft gewoon een leven.![]()
EK kwalificatiewedstrijden zijn niet meer alleen op donderdag en dinsdag, maar worden nu verspreid over het gehele weekend (donderdag tm dinsdag).
De loting is nu op eurosport
grgr![]()
Kazachstan, dat was de slechtste die je kon loten van de konkolanden (puur vanwege de verre reis)
Wtf Gibraltar, wist niet dat die meededen![]()
![]()
Uit het AD:quote:Op zondag 23 februari 2014 12:50 schreef DutchSL het volgende:
Wat een konkogroep met Bosnië, hoe zijn die groepshoofd geworden en pakweg België niet
De Wereldvoetbalbond baseerde zich voor het WK van volgend jaar in Brazilië nog op de FIFA-ranking van oktober (toen België vijfde stond en WK-reekshoofd is), maar de UEFA doet het anders.
Zo tellen de punten behaald in de voor- en eindronde van het WK 2010 mee voor twintig procent. De punten behaald in de voor- en eindronde van het EK 2012 tellen dan weer voor veertig procent, net als de punten behaald in de voorronde van het WK 2014. Die resultaten bepalen de UEFA-ranking. België staat bijvoorbeeld op die lijst vijftiende.![]()
Misschien omdat België de afgelopen 3 EK's niet heeft meegedaan.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:50 schreef DutchSL het volgende:
Wat een konkogroep met Bosnië, hoe zijn die groepshoofd geworden en pakweg België niet![]()
België plaatst zich nu voor het eerst in lange tijd voor een eindtoernooi..Bosnië haalt de laatste keren tenminste de play-offs.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:50 schreef DutchSL het volgende:
Wat een konkogroep met Bosnië, hoe zijn die groepshoofd geworden en pakweg België nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bosnië heeft ook niks gepresteerd voor die laatste kwalificatie
Ok, België ook niet, maar wat te denken van landen als Kroatië, Denemarken en Zwitserland die zich wel regelmatig plaatsten.![]()
Haha, ik zie nu dat België in 2000 voor het laatst heeft meegedaan, en dat omdat ze mede-organisator waren![]()
Daarvoor in 1984
Wat een armoe, en dat zo dichtbij ons mooie Nederland.
![]()
CDM: Orlando Engelaar - Melbourne Heart - 70 > 72 (Goal and MOTM in 1-0 Win over top of the league)
bohhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het WK daarna deden ze ook nog mee..en wij nietquote:Op zondag 23 februari 2014 12:54 schreef Toefjes het volgende:
Haha, ik zie nu dat België in 2000 voor het laatst heeft meegedaan, en dat omdat ze mede-organisator waren![]()
Daarvoor in 1984
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dan zul je zien dat ze het dit jaar beter doen dan Nederlandquote:Op zondag 23 februari 2014 12:54 schreef Toefjes het volgende:
Daarvoor in 1984
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 12:55 schreef DutchSL het volgende:
België in de konkogroep, die zijn er weer bij over twee jaar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhh 36 pacequote:Op zondag 23 februari 2014 12:55 schreef Tim86 het volgende:
CDM: Orlando Engelaar - Melbourne Heart - 70 > 72 (Goal and MOTM in 1-0 Win over top of the league)
bohhh![]()
Maar nu plaatsen alle nummers 1 en 2 + een paar nummers 3 zich voor het EK?
Dan zit de spanning dus in de vraag of landen als Montenegro en Schotland het wel/niet halen.![]()
Jep 8x nummers 1 en 2 en 1x de beste nummer 3. Dan blijven er 8 nummers 3 over die onderling spelen voor 4 plekken. Dan heb je inclusief het gastland (die wel meedoet in de poule ??) 24 landen over.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:59 schreef DutchSL het volgende:
Maar nu plaatsen alle nummers 1 en 2 + een paar nummers 3 zich voor het EK?
Dan zit de spanning dus in de vraag of landen als Montenegro en Schotland het wel/niet halen.
edit. Oh Frankrijk speelt alleen vriendschappelijk, wedstrijden tellen niet mee voor de stand. Zullen die landen ook wel lekker serieus nemen allemaal ...![]()
Flauwekul dit. Kun je net zo goed het hele kwalificatie toernooi afschaffen en een toernooi met 48 landen doen. Complete devaluatie van het toernooi op deze manier.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:02 schreef m25 het volgende:
[..]
Jep 8x nummers 1 en 2 en 1x de beste nummer 3. Dan blijven er 8 nummers 3 over die onderling spelen voor 4 plekken. Dan heb je inclusief het gastland (die wel meedoet in de poule ??) 24 landen over.![]()
Frankrijk zit in de groep met Portugal, maar ze doen niet mee inderdaad, gewoon een paar oefenwedstrijden tegen die tegenstandersquote:Op zondag 23 februari 2014 13:02 schreef m25 het volgende:
[..]
Jep 8x nummers 1 en 2 en 1x de beste nummer 3. Dan blijven er 8 nummers 3 over die onderling spelen voor 4 plekken. Dan heb je inclusief het gastland (die wel meedoet in de poule ??) 24 landen over.
edit. Oh Frankrijk speelt alleen vriendschappelijk, wedstrijden tellen niet mee voor de stand. Zullen die landen ook wel lekker serieus nemen allemaal ...
Denk dat Platini het niet leuk vond dat Frankrijk anders minder punten voor de rankings kon halen ?![]()
Weer geen eindronde voor Turkije.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:59 schreef Toefjes het volgende:
Tsjechië, Turkije en IJsland. Niet bepaald een makkie
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Haha idd. Wat een mafkezen daar bij de uefa en fifa.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Frankrijk zit in de groep met Portugal, maar ze doen niet mee inderdaad, gewoon een paar oefenwedstrijden tegen die tegenstanders
Denk dat Platini het niet leuk vond dat Frankrijk anders minder punten voor de rankings kon halen ?Absoluut waar, scheelt ook een hoop onzin kwalificatie-uren waardoor er weer 10x een weekendje eredivisie niet door gaat. Ik kijk liever naar Groningen-Twente dan naar Nederland-Letland.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Flauwekul dit. Kun je net zo goed het hele kwalificatie toernooi afschaffen en een toernooi met 48 landen doen. Complete devaluatie van het toernooi op deze manier.![]()
Komen er niet een paar talenten aan dan daar? Je moet hier toch wel minstens bij de 1e 3 kunnen komen en eigelijk gewoon 1e 2.quote:![]()
Als je niet boven IJsland of Tsjechië kunt eindigen heb je er ook weinig te zoeken natuurlijk.quote:![]()
Hoe meer landen mee doen hoe meer geld ze kunnen verdienen bij de UEFA.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Flauwekul dit. Kun je net zo goed het hele kwalificatie toernooi afschaffen en een toernooi met 48 landen doen. Complete devaluatie van het toernooi op deze manier.![]()
Tijd om Brazilië en Argentinië uit te nodigenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe meer landen mee doen hoe meer geld ze kunnen verdienen bij de UEFA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tijd om Brazilië en Argentinië uit te nodigenVanaf 1993 werden telkens twee gastlanden van andere confederaties uitgenodigd voor deelname. Dit betrof tot nu toe Mexico (7x), Costa Rica (3x), de Verenigde Staten (3x) en Japan (1x). In 2001 werd Honduras als derde gastland uitgenodigd nadat Argentinië zich voor die editie terugtrok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, die Noord Amerikaanse landen horen er eigenlijk ook niet thuis.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vanaf 1993 werden telkens twee gastlanden van andere confederaties uitgenodigd voor deelname. Dit betrof tot nu toe Mexico (7x), Costa Rica (3x), de Verenigde Staten (3x) en Japan (1x). In 2001 werd Honduras als derde gastland uitgenodigd nadat Argentinië zich voor die editie terugtrok.
In de Gold Cup (kampioenschap van de CONCACAF) nodigen ze ook vaak andere landen uit, bv. Zuid Korea![]()
![]()
Het is in elk geval een lid van de UEFA.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef Vijf_voor het volgende:
Israel vind ik ook een twijfelgevalletje
Als je ze kwalificaties laat spelen tegen Arabische landen en Iran loopt het niet goed af![]()
![]()
Jawel, zijn allemaal wel leuke spelers individueel gezien, maar bijvoorbeeld een Nuri Sahin is echt altijd drama met interlands.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:10 schreef m25 het volgende:
[..]
Komen er niet een paar talenten aan dan daar? Je moet hier toch wel minstens bij de 1e 3 kunnen komen en eigelijk gewoon 1e 2.
Het is gewoon geen team, en ik zie het geen team worden de komende maanden/jaren.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
In de voorrondes heeft Turkije het altijd al moeilijk. Vaak verliezen we dan ook punten tegen de kleinere landen.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je niet boven IJsland of Tsjechië kunt eindigen heb je er ook weinig te zoeken natuurlijk.Op een EK of WK presteert het team dan wel weer goed of in ieder geval beter dan verwacht.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:27 schreef Maver24 het volgende:
Mega pack geopend. Resultaat Robben en up Pogba. Nice
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hey toevallig, ik ook.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:27 schreef Maver24 het volgende:
Mega pack geopend. Resultaat Robben en up Pogba. Nice![]()
Hoe krijgen ze het toch voor elkaar om na elke maintenance die webapp nog slechter te maken dan hij al was, elk uur weer problemen met relisten, kaarten die "vergeten" voor hoe veel ik ze er op had gezet, vastlopers en andere ellende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: