Haha ik wist het dat die opmerking zou komenquote:
Of gewoon doordat je ouder gaat worden en je nou eenmaal gevoeliger voor kwalen gaat worden (b.v. gewrichsproblemen e.d.). Dan sport je ook niet meer zoals je eerst deed dus het inderdaad maar afschuiven op luiheid is erg gemakkelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:17 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Als je stopt met die actieve levensstijl (vanwege blijvende blessure bijvoorbeeld) kom je gegarandeerd aan.
wat?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:34 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Haha ik wist het dat die opmerking zou komen![]()
![]()
Nee profijt van dat verrukkelijke slanke lichaam dat ik toen de mager vond![]()
Dat is om te zorgen dat de energievoorraad niet onder de energiebehoefte( dus vetafbraak) komt altijd zorgen voor een overschot dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat?
ik ben enkel benieuwd naar de beredenatie dat je meer aankomt als je met korte intervallen eet
met een hartslag van 70?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:53 schreef hoas het volgende:
[..]
Dat is om te zorgen dat de energievoorraad niet onder de energiebehoefte( dus vetafbraak) komt altijd zorgen voor een overschot dus.
Als je het niet weet, kun je beter niets zeggen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat schijnt de vetverbranding niet zo te stimuleren, heb ik mij laten vertellen door de viva
DE VIVA LIEGT NIETquote:Op zondag 23 februari 2014 20:58 schreef hoas het volgende:
[..]
Als je het niet weet, kun je beter niets zeggen.
Deze man weet, relaties gedeelte van Viva spendeer ik nu 1 á 2 uur per dag.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |