wel bijblijven he!quote:Op zondag 23 februari 2014 10:44 schreef Lagrinta het volgende:
Ja natuurlijk is dat anarchie. Als Beatrix WimLex in Oostenrijk aan het skin is en Mark Rutte zn kabinet valt en de politie niets meer doet zullen we dan ook even alle eigendom gaan bezetten en gebruiken?
quote:zo 23 feb 2014, 09:47 | 3 reacties
Parlement wil zondag nieuwe premier Oekrane
KIEV - Het parlement van Oekrane wil zondag nog een nieuwe premier kiezen. Joelia Timosjenko, de leider van de oppositie die zaterdag werd vrijgelaten, is een van de kandidaten.
Joelia Timosjenko, de vrijgelaten Oekraiense oud-premier, spreekt het volk toe op Maidan, het centrale plein in de hoofdstad Kiev. Foto: EPA
Timosjenko was twee keer eerder eerste minister. Andere kandidaten zijn Arseni Jatsenjoek, een partijgenoot van Timosjenko, en de zakenman Pjotr Porosjenko. De vorige premier Nikolaj Azarov trad eind januari onder druk van de oppositie af. Hij is inmiddels naar Rusland gevlucht.
Dit gebeurt toch bij alle afgezette dictators denk eens aan roemeniequote:Op zondag 23 februari 2014 10:45 schreef Lagrinta het volgende:
We kunnen ook bij jou thuis even kijken ik bedoel het land is van iedereen?
Ja eens maar Janoekovitsj is geen echte dictator in mijn ogen. Geen vent die deugt maar hoe dit allemaal tot stand komt is zeer bedenkelijk. Dat ie weg is vind ik prima maar om hem nu te gaan vervolgen. Er moet nu een einde komen aan al die spelletjes en aan een schone lei beginnen.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dit gebeurt toch bij alle afgezette dictators denk eens aan roemenie
hij komt er goed af als ie gewoon gevangenisstraf krijgt, of uitgeleverd wordt aan Rusland dan kan die hem in een strafkamp gooienquote:Op zondag 23 februari 2014 10:47 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ja eens maar Janoekovitsj is geen echte dictator in mijn ogen. Geen vent die deugt maar hoe dit allemaal tot stand komt is zeer bedenkelijk. Dat ie weg is vind ik prima maar om hem nu te gaan vervolgen. Er moet nu een einde komen aan al die spelletjes en aan een schone lei beginnen.
Tja Het wilde oosten hequote:Op zondag 23 februari 2014 10:55 schreef Lagrinta het volgende:
Lijkt me rechtvaardig en nu Janoekovitsj weg is is Timoshenko natuurlijk volledig onschuldig. Ja mensen het kan verkeren. Ik wens Oekrane veel succes - het moet een prachtig land zijn - maar het is veelzeggend dat Russen vinden dat Oekraners corrupt zijn. Een prestatie op zich.
twitter:EuromaidanPR twitterde op zondag 23-02-2014 om 10:54:47During this night in #Donetsk #Lugansk #Kharkiv #Simpheropil 'titushki' were armed by former government for conflicts origination |PR News reageer retweet
Ja dat dacht ik wel , huurlingen van Putinquote:Op zondag 23 februari 2014 10:56 schreef theNull het volgende:
twitter:EuromaidanPR twitterde op zondag 23-02-2014 om 10:54:47During this night in #Donetsk #Lugansk #Kharkiv #Simpheropil 'titushki' were armed by former government for conflicts origination |PR News reageer retweet
Dit is een appel-peer vergelijking. Dat het eigendomsrecht van een iemand niet gerespecteerd wordt is niet meteen een teken van anarchie. Daarnaast zien die mensen dat landgoed als symbool van de corruptie en menen zij dat dit goederen zijn die gestolen zijn van het volk, dus aan iedereen toebehoord. In die zin hebben ze er weinig moeite mee om er een kijkje te nemen.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:44 schreef Lagrinta het volgende:
Ja natuurlijk is dat anarchie. Als Beatrix in Oostenrijk aan het skin is en Mark Rutte zn kabinet valt en de politie niets meer doet zullen we dan ook even alle eigendom gaan bezetten en gebruiken?
Je bedoelt Lukashenko? Hoezo is zij dankzij hem populair geworden? Lukashenko is president van Wit-Rusland hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:31 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Klopt, een echte dictatuur komt pas na een strijd via de politiek, na organisatie meerderheid bevolking, of een nog grotere revolutie waarbij een meerderheid bevolking betrokken raakt, daarvoor zetten machthebbers marionette Timosjenko in. Die door 'dictator' Lucashenko en haar gevangenschap enorm populair is geworden.
Dat gaat niet gebeuren, hij is een puppet van Poetinquote:Op zondag 23 februari 2014 10:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hij komt er goed af als ie gewoon gevangenisstraf krijgt, of uitgeleverd wordt aan Rusland dan kan die hem in een strafkamp gooien
quote:Op zondag 23 februari 2014 11:26 schreef Re het volgende:
dat is nou een echte parlementaire democratie h… De illegale constitutie is weer herstelt naar eentje van voor dat de gevluchte dictator de macht naar zich toetrok
wat nouquote:
Dat jij hem weer een dictator noemt.. Hij heeft het parlement niet buitenspel gezet, wel meer macht voor de president maar dat is in zo veel landen.. https://nl.wikipedia.org/wiki/Presidenti%C3%ABle_republiekquote:Op zondag 23 februari 2014 11:29 schreef Re het volgende:
[..]
wat nou
als de eerste actie van een president is om het parlement buitenspel te zetten weet je wat je kan verwachten
Vanaf 01.17 ongeveer, hij heeft er jaren gewoond en dit voorspeld, ook in de USA gaat het los volgend jaarquote:In the latter half, remote viewing teacher Major Ed Dames, who lives part time in Kiev with his family, gave an update on the violent riots there, as well as shared updates on his predictions for 2014 and beyond. The anti-government protesters in Ukraine view President Yanukovych as thoroughly corrupt and want him out. While both Putin and Yanukovych could be considered dictators, Putin genuinely loves Russia, but Yanukovych could care less about the people of his country, Dames commented. The opposition will not stop or back off in their revolution, he's concluded.
Alsjeblieft niet zeg.. Nog meer landen betrokken bij imperialistische acties..quote:Op zondag 23 februari 2014 09:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
toch suf dat de EU geen leger heeft. Als we alle defensieuitgaven van de EU landen in een pot zouden storten zouden we en het op een na beste leger ter wereld kunnen krijgen en ook nog eens vele miljarden besparen. Alles bij elkaar zitten we op de helft van de VS qua uitgaven. Meeste komt daarbij van GB, Duitsland, Frankrijk en Italie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |