Lijkt me sterk dat ie echt een nazigroet doet, met Klitschko rechts van hemquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:07 schreef Ryan3 het volgende:
Dus dan moet de EU de Oekraïne wederopbouwen?
Zou kunnen, maar goed de belangrijkste oppositie partij bij de rebellen is Svoboda die claimt dat Oekraïne geregeerd wordt door een Moskou-Joodse kliek en fascisten ophemelt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:11 schreef J.B. het volgende:
Foto op een goed moment tijdens zwaaien of zo, hij heeft toch ook geen hand op zijn borst?
Dan zal het wel zo zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:07 schreef WitteMuur het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Steiner1776 twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 19:56:14#Ukraine Opposition leader #Yatsenyuk caught making the #Nazi greeting. http://t.co/KMkTkKBuNp”; reageer retweet
Waarom dat vraagteken?quote:
Omdat ik niet serieus was en twijfel of het wel echt een signaal van hem was waarbij ik in het achterhoofd hou dat jij graag bronnen van anderen per definitie afkraakt itt je eigen bronnenquote:
Als ik even google lijkt het of hij zelf joods is, of in ieder geval een joodse achtergrond heeft.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:07 schreef WitteMuur het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Steiner1776 twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 19:56:14#Ukraine Opposition leader #Yatsenyuk caught making the #Nazi greeting. http://t.co/KMkTkKBuNp”; reageer retweet
komt wel weer goed, Poetin was erg bang voor haar populariteitquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:21 schreef J.B. het volgende:
Die Timosjenko heeft er ook wel eens beter uitgezien, de cel heeft haar fysieke gesteldheid zo te zien weinig goed gedaan.
twitter:sjcoltrane twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 19:08:54BBC reporting that eastern #Ukraine regions are effectively declaring separation from west. Hope a civil war isn't brewing. reageer retweet
Zelf hatende joden bestaan ook. De leider van het fascistische Jobbik bleek ook joods te zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:22 schreef t-8one het volgende:
[..]
Als ik even google lijkt het of hij zelf joods is, of in ieder geval een joodse achtergrond heeft.
Dat alle prominente politici in Oekraïne corrupte zakkenvullers zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:25 schreef arjan1112 het volgende:
De oligarchen moeten oprotten en dan is de leider van de oppositie Timosjenko, zelf ook een oligarch ?
Wat moet je daar nou van denken ?
Op welke foto doel je?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat ik niet serieus was en twijfel of het wel echt een signaal van hem was waarbij ik in het achterhoofd hou dat jij graag bronnen van anderen per definitie afkraakt itt je eigen bronnen
Maar heb mijn schrikmoment van de week al gehad met je reactie na die foto,
Daarom: de nieuwe leider van héél Europa en Oekrainequote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:28 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Dat alle prominente politici in Oekraïne corrupte zakkenvullers zijn.
Dat geloof ik van Klitschko niet. Die moet toch zat hebben verdiend van 's werelds beste bokser zijn?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:28 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Dat alle prominente politici in Oekraïne corrupte zakkenvullers zijn.
Veel willen altijd meer, de huidige afgezette president was ook al aardig rijk en Tymoshenko al helemaal.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat geloof ik van Klitschko niet. Die moet toch zat hebben verdiend van 's werelds beste bokser zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |