SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verder
lekker ik ga morgen pas weer veels te druk momenteel.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen , het zonnetje schijnt![]()
Rennen
Dus dat was eens maar nooit weer?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:47 schreef Scrummie het volgende:
Ben ook wezen rennen, nooit weer als ik net wakker ben hahaha.. Ben helemaal kapot.
Ja, ben meer een avond renner denk ikquote:Op zondag 23 februari 2014 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus dat was eens maar nooit weer?
Ja, maar was ook blij dat ik weer thuis was hoor. Vond het koud.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ben meer een avond renner denk ik.
Jij wel lekker rondje gedaan lees ik?
Ja, koude wind hequote:Op zondag 23 februari 2014 14:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar was ook blij dat ik weer thuis was hoor. Vond het koud.
Ja echt , heel kouwe wind. Brrrrrquote:Op zondag 23 februari 2014 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, koude wind he. Heb ik me ook op verkeken, was lekker zomers gekleed.
Oh wat zonde Scrum. Maar wellicht slaapt zij nuquote:Op zondag 23 februari 2014 14:58 schreef Scrummie het volgende:
Gister zo leuk gepraat met een dame, maar was in slaap gevallen. Nu is het dodelijk stil.
Doodeng dat soort dingen. Hopelijk hou je niks over als je hem weer in elkaar gezet hebtquote:Op zondag 23 februari 2014 15:02 schreef ATuin-hek het volgende:
Auto ligt deels uit elkaar, pauze gehouden, nu de rest
Water moest er uit om de kachel te repareren, dus gelijk maar de radiator er uit om een kilometerteller kabel te bevestigen. Jeumig wat een gedoe is dat... maar het is er uit. Nu die kabel er nog op zien te krijgen.
Mja, ik gok dat ik *weer* te opdringerig ben haha..quote:Op zondag 23 februari 2014 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat zonde Scrum. Maar wellicht slaapt zij nu
Gewoon even afwachten nu Scrum, als ze je leuk vindt neemt ze vanzelf wel weer contact met je op.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, ik gok dat ik *weer* te opdringerig ben haha..
Yeah. Is ookquote:Op zondag 23 februari 2014 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon even afwachten nu Scrum, als ze je leuk vindt neemt ze vanzelf wel weer contact met je op.
Komt goedquote:Op zondag 23 februari 2014 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doodeng dat soort dingen. Hopelijk hou je niks over als je hem weer in elkaar gezet hebt
En? Is het helemaal voor elkaar gekomen Hek?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Komt goedHet meeste zit er alweer in en aan. Moet nu de kachel demonteren en opknappen.
Kachel heb ik verf etc voor nodig, dus dat komt later wel. Wat roest er af schuren en weer netjes in de zwarte lak zettenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En? Is het helemaal voor elkaar gekomen Hek?
Knap !quote:Op zondag 23 februari 2014 19:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kachel heb ik verf etc voor nodig, dus dat komt later wel. Wat roest er af schuren en weer netjes in de zwarte lak zettenDe rest is allemaal prima gelukt.
Dit is wel echt hobby jaquote:Op zondag 23 februari 2014 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Knap !
Volgens mij ben je meer thuis in MRI's dus dan is het helemaal een prestatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |