hier nietquote:
Sms sturen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:15 schreef Cinderellaaa het volgende:
Omg ik was de hele avond bij mijn vriend en had niet naar mijn mobiel gekeken. Nu kom ik thuis en zie dat whatsapp eruit ligt![]()
Hoe moet ik nu weltrusten zeggen..
Definieer mongool eens? Lijkt me duidelijk dat jij hier chromosoom teveel hebtquote:
quote:
23:30...quote:
Ja, omdat niemand het gebruikt en de servers dus niet overbelast raken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:24 schreef ohjajohh het volgende:
Als iedereen nou gewoon lekker Kakao gebruikt http://www.kakao.com/
Kan alles wat Whatsapp en Telegram ook kunnen, maar dit werkt gewoon wel
Wtf man, stel je niet zo aan ik gebruik whatsap maar zelden. Wees eens niet zo afhankelijk van die sociale media rotzooi.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:21 schreef darkmond het volgende:
[..]
[..]
23:30...
Werkt nog steeds niet hierIk begin me heel loner te voelen nu. Heb nu in de gaten gekregen hoeveel ik eigenlijk wel niet praat via Whatsapp.
ik wil mensen welterusten wensenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:21 schreef darkmond het volgende:
[..]
[..]
23:30...
Werkt nog steeds niet hierIk begin me heel loner te voelen nu. Heb nu in de gaten gekregen hoeveel ik eigenlijk wel niet praat via Whatsapp.
Een app zoals whatsapp.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:22 schreef ZarB het volgende:
Hallo wat is telegram? Ik vraag dit net zo lang tot wa het weer doet want tot die tijd heb ik niks te doen
Een alternatief voor Whatsapp, het is een exacte kopie ervanquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:22 schreef ZarB het volgende:
Hallo wat is telegram? Ik vraag dit net zo lang tot wa het weer doet want tot die tijd heb ik niks te doen
De vervanger voor Whatsappquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:22 schreef ZarB het volgende:
Ditquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wtf man, stel je niet zo aan ik gebruik whatsap maar zelden. Wees eens niet zo afhankelijk van die sociale media rotzooi.
Omdat Whatsapp is overgekocht door Facebook, en dat is niet zo'n gewenste situatiequote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:23 schreef ZarB het volgende:
Oh ok maar waarom is dat opeens een hit?
Omdat je het ook vanaf de pc kunt gebruiken, fucking handig bby voor de smalltalk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:23 schreef ZarB het volgende:
Oh god dat privacy gehuil. Mensen mensenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:24 schreef Civilian het volgende:
[..]
Omdat Whatsapp is overgekocht door Facebook, en dat is niet zo'n gewenste situatie
Ben niet afhankelijkquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wtf man, stel je niet zo aan ik gebruik whatsap maar zelden. Wees eens niet zo afhankelijk van die sociale media rotzooi.
Ja dit dusquote:
Heeeeeee vmsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Omdat je het ook vanaf de pc kunt gebruiken, fucking handig bby voor de smalltalk.
Je voelt je anders wel een loner, fuck dat man ik heb 0 vrienden en voel me ook geen loner. Groei ballen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:26 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ben niet afhankelijkMaar bedankt voor je medelijden, helpt me heel erg.
[..]
Ja dit dusWelterusten bro
Tjahquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:26 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh god dat privacy gehuil. Mensen mensen
Waarom heb jij geen vrienden?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je voelt je anders wel een loner, fuck dat man ik heb 0 vrienden en voel me ook geen loner. Groei ballen.
Omdat niemand je opvangt als je valt.quote:
Hyperbool.. Maar ik heb nog Skype en Facebook, alleen is dat super irritant en niet iedereen gaat nu op facebook en skype. Daarom dat ik nu ook zit te FOK!-kenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je voelt je anders wel een loner, fuck dat man ik heb 0 vrienden en voel me ook geen loner. Groei ballen.
Het is een hit omdat ik mijn vrouwenbillen scriptie cum laude heb geschreven, nou tevrede?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:23 schreef ZarB het volgende:
Hoe is ie? Verveel je je ook zonder wa????quote:
Dit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:26 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh god dat privacy gehuil. Mensen mensen
Nee, want ik telegram nu.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:28 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hoe is ie? Verveel je je ook zonder wa????
Daar heb je Craigslist voor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Omdat niemand je opvangt als je valt.
Ooohhh gefeli!!!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:28 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het is een hit omdat ik mijn vrouwenbillen scriptie cum laude heb geschreven, nou tevrede?
slaap lekker maatje, tot morgenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:26 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ben niet afhankelijkMaar bedankt voor je medelijden, helpt me heel erg.
[..]
Ja dit dusWelterusten bro
Wij appen alleen!!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, want ik telegram nu.Waar is frikandel dan, kan hij jou niet vermaken?!
ONEE DIT TOPIC IS BIJNA DOOD EN DAN VERVEEL IK ME AL HELEMAAL.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
slaap lekker maatje, tot morgen
DAT ZEG IK ALTIJD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |