Dat weet je vaak pas als je ze beter leert kennen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:46 schreef Faxie het volgende:
Of nouja, kwa uiterlijk niet eens. Het zijn de persoonlijkheden die niet zo interessant zijn meestal...Teveel 13-in-een-dozijn vrouwen
Dat is vaak al wel merkbaar hoor...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet je vaak pas als je ze beter leert kennen, natuurlijk.
Die willen een 13-12 kerel jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:53 schreef Weissman het volgende:
Helaas denken de vrouwen ook zo over jou Faxie.
Vrouwen hebben sowieso weinig inhoud, je moet niet meer verwachten dan twee tieten en een kut.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:46 schreef Faxie het volgende:
Of nouja, kwa uiterlijk niet eens. Het zijn de persoonlijkheden die niet zo interessant zijn meestal...Teveel 13-in-een-dozijn vrouwen
Paar keer. En jammer genoeg elke keer net dat ene type waar ik helemaal niks van moet hebbenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:57 schreef kree het volgende:
Hebben jullie ook wel eens gehad dat een meid je leuk vond maar jij haar niet?
Ben meestal niet onwijs kritisch trouwens.
1 keertje gehad van zag me wel zitten blabla had ik makkelijk op in kunnen gaan.
Vond haar ook wel aardig enzo, maar niet om mee te daten.
Waarom niet, was ze verstandelijk beperkt?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:57 schreef kree het volgende:
1 keertje gehad van zag me wel zitten blabla had ik makkelijk op in kunnen gaan.
Genoeg kansen na je twintigste hoor. Die heb ik toen vaker weten te verzilveren. Voor mijn twintigste ook kansen gehad, maar wist er door mijn bleuheid niks van te bakken...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:47 schreef kree het volgende:
Ik baal nog steeds van de kansen die ik vroeger heb laten liggen (als noem het van voor m'n twintigste.
Dam'n was er gewoon nooit zo mee bezig.
Dat kon gister ook wel...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:59 schreef Solo14 het volgende:
Het is weer zaterdag! De dag waar iedereen naar uit kijkt. Vanavond weer lekker drinken snuiven en neuken.
Gr gr.
1 keer tijdens het werk een nummer gekregen van een meisje, 2 koppen kleiner en even zwaar als mijquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:57 schreef kree het volgende:
Hebben jullie ook wel eens gehad dat een meid je leuk vond maar jij haar niet?
Ben meestal niet onwijs kritisch trouwens.
Het hangt er een beetje vanaf hoe open iemand is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is vaak al wel merkbaar hoor...
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom niet, was ze verstandelijk beperkt?
DIT, herkenbaar vooral dat autist stukje..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:01 schreef richolio het volgende:
Ik zit zo vaak in de bus of in dan sta ik in de lift van school en dan wisselen een of ander leuk meisje en ik aardig wat oogcontact af, maar durf ik niets te doenWaarom ben ik zo'n een autist op dat gebied
Hoop dat dit topic gaat helpen
Daarom zitten we ook op fok tochquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:09 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
[..]
DIT, herkenbaar vooral dat autist stukje..
Met die instelling kom je niet ver.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:11 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
[..]
niet staan als in (lelijk) denk ik..
Geloof me ik zie bijna elke dag de lelijkste gasten met een wijf lopen, waarbij ik denk die gozer heeft rijke ouders of hij is zelf rijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:11 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
[..]
niet staan als in (lelijk) denk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |