Gewoon doen!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:21 schreef Barbusse het volgende:
Ik ken haar nietMaar die foto....ik moet de verleiding weerstaan om hem op mijn eigen FB te zetten, met de de kreet "IT'S A BOY!!!"
quote:
Al die chicks die gaan reageren met "his tail is gigantic, just like daddy's"...quote:
Now that would just be disturbingquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die chicks die gaan reageren met "his tail is gigantic, just like daddy's"...
Haha.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:14 schreef Solo14 het volgende:
Haha die gif, valt me nu pas op dat het eindigt met je zelf door je kop schieten als oplossing.
Is dat zo? Ik zal er eens op letten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:14 schreef Solo14 het volgende:
Haha die gif, valt me nu pas op dat het eindigt met je zelf door je kop schieten als oplossing.
Heul niet, iPhones zijn 5000 triljard keer beter dan die Samsung-troep.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg Nerdherd ik heb een beetje hulp nodig
Mijn kekke samsung is kapot dus ik moet een nieuwe mobiel
Nu twijfel ik tussen weer een samsung (niks mis mee, ik snap ook hoe ie werkt. Altijd handig)
Of een Iphone, gewoon omdat daar meer leuke hoesjes voor te krijgen zijn
Wat is wijsheid?
Al die dingen zijn namelijk het zelfde als je het mij vraagt
Wel beetje labiele vrouwen.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:47 schreef Q. het volgende:
"omdat daar meer leuke hoesjes voor te krijgen " is wel het ultieme wijven-argument.
Echt, ik ga niet weer de hele discussie aan, maar de moederneukende ellende die ik met die graftering Samsung heb gehad tijdens mijn vakantie is voor mij echt 10000% de doorslag geweest.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Heul niet, iPhones zijn 5000 triljard keer beter dan die Samsung-troep.
Tnxquote:
Ik ben zo blij dat je weer terug bent.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, ik ga niet weer de hele discussie aan, maar de moederneukende ellende die ik met die graftering Samsung heb gehad tijdens mijn vakantie is voor mij echt 10000% de doorslag geweest.
Android is de grafteringpestpleuriskanjer onder de OSen.
Tof!quote:Op maandag 24 februari 2014 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tnx.
Oh, de rest van de vakantie was echt waanzinnig geweldig, maar het was het eerste wat ik las hier.
Ik nietquote:Op maandag 24 februari 2014 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je weer terug bent.
Maar je bent wel tot rust gekomen in je vakantie?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, ik ga niet weer de hele discussie aan, maar de moederneukende ellende die ik met die graftering Samsung heb gehad tijdens mijn vakantie is voor mij echt 10000% de doorslag geweest.
Android is de grafteringpestpleuriskanjer onder de OSen.
Tuurlijk, alleen op een paar "cruciale"momenten liet dat ding me opeens weer in de steek, zoals ff wat opzoeken wanneer de pont/vlucht oid gaatquote:Op maandag 24 februari 2014 09:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar je bent wel tot rust gekomen in je vakantie?
Ik heb alleen Bangkok gezien en dat was best okay.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet.
Wat een waanzinnig idioot en dus geweldig land is dat Thailand.
Android.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen op een paar "cruciale"momenten liet dat ding me opeens weer in de steek, zoals ff wat opzoeken wanneer de pont/vlucht oid gaat.
En sinds 4 dagen vertikt hij gewoon de statusbalk weer te geven Androidoplossing: even een andere ROM installeren.
O. Je bent er weer. Hoi.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet.
Wat een waanzinnig idioot en dus geweldig land is dat Thailand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |