abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137011473
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:30 schreef clouds88 het volgende:
Mijn vriendin is nu bijna 2 weken overtijd volgens mij, gisteren een test gedaan en het waren 2 streepjes.

Mijn hele leven ligt overhoop nu omdat het compleet niet verwacht was. We hebben al 6 jaar een relatie en zij slikt altijd de pil. Nu heeft ze toegegeven de laatste tijd laks ermee te zijn geweest en het enkele keren vergeten is. Logischerwijs ben ik nu woest hierom en voel me behoorlijk genaaid.

Het liefst wil ik dat ze het laat weghalen, niet omdat ik niet welwillend tegen het krijgen van kinderen sta maar omdat het in onze huidige situatie absoluut niet uitkomt, we zijn 25, wonen sinds een half jaar samen, ik studeer nu eindelijk af tegen de zomer en zoek dan werk, zij werkt wel fulltime al en we komen maandelijks net rond.
Al ons spaargeld is opgegaan bij het kopen van de spullen en de hele verhuizing en we hebben zelfs nog 3000 schuld bij familie van haar door geleend geld.
Financieel dus absoluut geen vetpot en ik vind ons sowieso te jong/ niet stabiel genoeg om op dit moment een kind te hebben en te onderhouden.

Mijn oplossing is dan ook, nu een overtijdsbehandeling of eventueel abortuspil en dan over een paar jaar als we in een goede situatie zitten er bewust voor kiezen en dan het kind een mooi leven bieden.
Probleem is echter dat mijn vriendin zo'n abortus is moord op een leven type is en er dus niet een voorstander van is al geeft ze wel toe dat het haar schuld is en het voor ons absoluut niet uitkomt op dit moment.

Uiteindelijk gooit ze het maar op "we redden ons wel", ga doe maar wat je wilt als je niet bevalt etc.
Dit terwijl ze mij goed genoeg kent om te weten dat ik absoluut niet zo ben en dat ook niet is wat ik wil.
Ik vind dat doordat het haar schuld is ik de beslissing mag nemen nu omdat zij mij en zichzelf door haar fout opzadelt met een ongewenst kind, dit terwijl ik een kind uit liefde wil krijgen wanneer het de juiste tijd ervoor is.
Echter ziet zij het dus anders en doet of ik 0,0 inspraak heb omdat het haar lichaam is.

We gaan er later weer overpraten maar ik voel me momenteel dus compleet radeloos over wat te doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Re op 22-02-2014 14:04:52 ]
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137011522
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:09 schreef Isabeau het volgende: [..] Het een heeft toch niets met het andere te maken? :? En hoezo beseffen "vrouwen" niet dat vertrouwen de basis is? Welke vrouwen?
Als je het los bekijkt wel maar dat is nu niet het geval. Lees maar eens terug naar waar je op reageert. Ik geef je op zich gelijk in die post echter kijk je alleen naar de gevoelens van de vrouw. En de man dan? Moet hij zijn gevoelens maar negeren of zo? Hij is belazerd en zijn vertrouwen is dus beschaad. Het kan toch niet zo zijn dat de man in dit geval er maar mee moet leren leven terwijl de vrouw haar zin krijgt.

Mijn punt: is het per ongeluk dan mag je van de vrouw niet verwachten dat ze abortus pleegt. Is het een bewussie dan wel!
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 13:29:29 #3
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137011584
TS moet z'n vriendin dumpen, kind niet erkennen, vaderschapstest zo lang mogelijk afwijzen en uiteindelijk onder dwang laten doen. Verder hopen dat het kind niet van hem is. Uit voorzorg wel alvast wat roze wolken op de muur schilderen, want uiteindelijk komt alles wel goed. Dat zijn vriendin hem erin geluisd heeft vergeet TS na verloop van tijd vanzelf wel weer.

Gefeliciteerd met je aanstaande kleine, TS. Ik zou hem Matthijs noemen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137011613
man man.... neuken,zwanger raken en dan een abortus willen plegen omdat je leven "over de hoop" ligt.. :')

Mensen zoals deze ts moeten buiten de maatschappij geplaatst worden en anders gewoon een nekschot.
nee echt niet !
  zaterdag 22 februari 2014 @ 13:32:29 #5
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_137011660
Nou ja wat reacties gelezen uit het andere deel. Wel te begrijpen. Maar wil toch even het volgende zeggen om het wat te matigen:

6 jaar relatie... 6 jaar wel pil slikken. Zij wordt ook ouder en wil graag kinderen. TS wil nog wachten een paar jaar weer extra... Keur het niet goed ofzo maar kan me er wel wat in vinden waarom ze dat doet. Is waarschijnlijk niet zo zwart-wit, ook al is dat wel gemakkelijk om te denken en te doen alsof omdat zij dan de enige schuldige is (lijkt)
we dan
pi_137011681
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:30 schreef HighVolume het volgende:
man man.... neuken,zwanger raken en dan een abortus willen plegen omdat je leven "over de hoop" ligt.. :')

Mensen zoals deze ts moeten buiten de maatschappij geplaatst worden en anders gewoon een nekschot.
Een kind is een hele grote verantwoordelijkheid. Als ts vind dat ze het (op allerlei gebieden) nog niet aan kunnen, dan is dat nou eenmaal zo. Ongelukjes gebeuren en de een erger dan de ander.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_137011699
Je bent echt genaaid. Als ze de pil nou braaf slikte, dan was het een heel ander verhaal. Maar erover liegen en vervolgens gewoon doorgaan met seks is echt absurd. Kan me niet voorstellen dat je daar nog een stabiele relatie mee kan hebben.
pi_137011701
De pil slikken maakt de kans op zwangerschap nog steeds aanwezig, maar wel uiterst klein. De pil niet slikken maakt die kans in één klap een héél stuk groter. Daarnaast bestaat er ook nog eens zoiets als de "morning-after"-pil.

Lijkt mij in ieder geval erg wrang voor mannen dat ze tegen hun wil (en tegen wat het beste voor het kind is) met een kind opgescheept kunnen worden als een vrouw opeens eenzijdig besluit het kind toch te willen houden en daar ook recht op heeft vanwege het "baas in eigen buik"-verhaal.

Vervolgens heel makkelijk tegen die man(nen) zeggen "dan stap je toch op", dat slaat natuurlijk ook nergens op. Dat kind is ook het kind van de man (of hij nou wil of niet) en als het er éénmaal is, gaan de meeste mannen ook heus wel van dat kind houden en willen het al helemaal niet de dupe laten worden van die onverantwoordelijke/onbetrouwbare vriendin/vrouw lijkt mij...

Nee mannen, op dit vlak ben ik zeker niet jaloers op jullie...
Tails tell tales
pi_137011744
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:33 schreef richolio het volgende:

[..]

Een kind is een hele grote verantwoordelijkheid. Als ts vind dat ze het (op allerlei gebieden) nog niet aan kunnen, dan is dat nou eenmaal zo. Ongelukjes gebeuren en de een erger dan de ander.
neuk dan met condoom en pil, of gewoon niet.Ik ben zelf vader geworden toen ik vrij jong was en verwacht nu mijn tweede, ik was in eerste instantie ook in paniek maar heb nooit abortus overwogen.Kinderen zijn soms lastig maar het is echt het mooiste wat er is.
nee echt niet !
  zaterdag 22 februari 2014 @ 13:35:48 #10
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_137011746
Kan de wetgeving niet aangepast worden voor dit soort situaties :/
pi_137011799
quote:

Dus je mag alleen neuken wanneer je een kind wilt? :')
  zaterdag 22 februari 2014 @ 13:38:09 #12
28167 matthijst
pi_137011807
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:37 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Dus je mag alleen neuken wanneer je een kind wilt? :')
Zo heeft God het bepaald.
pi_137011810
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:35 schreef SunTzu het volgende:
Kan de wetgeving niet aangepast worden voor dit soort situaties :/
Ik ben het hier mee eens. Iemand moedwillig opzadelen met een kind zou gewoon strafbaar moeten zijn, zowel voor man als vrouw.

Lijkt alleen moeilijk uitvoerbaar te zijn.
pi_137011832
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:38 schreef matthijst het volgende:

[..]

Zo heeft God het bepaald.
Voor mij bestaat god niet, dus ik heb daar geen last van.
pi_137011873
quote:

Ts had in vorig topic nog een post waarin hij aangaf dat hij vermoed dat het een bewuste actie van vriendin is (ik kon deze niet in de OP plakken omdat ik mobiel zit).
  zaterdag 22 februari 2014 @ 13:44:22 #16
28167 matthijst
pi_137011982
Ze was jaren aan de pil want ze wilden nog geen kinderen. Pas toen ze zwanger bleek bekende ze dat ze de pil al een tijd niet, of niet regelmatig, meer slikte.
pi_137011989
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:40 schreef eight het volgende:

[..]

Ts had in vorig topic nog een post waarin hij aangaf dat hij vermoed dat het een bewuste actie van vriendin is (ik kon deze niet in de OP plakken omdat ik mobiel zit).
Wat een kutwijf. TS moet een avondje uitgaan met haar en dan huurt hij iemand in om hen te 'beroven'. Boefje wordt agressief en stompt in haar maag.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 13:45:16 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137012010
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:44 schreef matthijst het volgende:
Ze was jaren aan de pil want ze wilden nog geen kinderen. Pas toen ze zwanger bleek bekende ze dat ze de pil al een tijd niet, of niet regelmatig, meer slikte.
Jij verdraait de posts van de originele TS ook net zo makkelijk.... "al een tijd niet, of niet regelmatig"??
Linkje?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_137012095
Staat gewoon in de OP
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 13:52:30 #20
28167 matthijst
pi_137012241
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jij verdraait de posts van de originele TS ook net zo makkelijk.... "al een tijd niet, of niet regelmatig"??
Linkje?
Een tijd niet, of niet regelmatig slikken, lijkt me niet heel erg afwijken van: "Nu heeft ze toegegeven de laatste tijd laks ermee te zijn geweest en het enkele keren vergeten is."?
pi_137012259
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:35 schreef HighVolume het volgende:

[..]

neuk dan met condoom en pil, of gewoon niet.Ik ben zelf vader geworden toen ik vrij jong was en verwacht nu mijn tweede, ik was in eerste instantie ook in paniek maar heb nooit abortus overwogen.Kinderen zijn soms lastig maar het is echt het mooiste wat er is.
Ja, ja... dat hoor je altijd, maar het sterft ondertussen wel van mensen/gezinnen, die nooit aan kinderen hadden moeten beginnen en van probleemjeugd met ook weer gebroken of anderszins ellendige volwassenen als gevolg...

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 22-02-2014 15:08:56 ]
Tails tell tales
pi_137012288
Die schulden kun je toch mooi van de kinderbijslag terugbetalen?
pi_137012309
Er is ook een abortuspil, soort morning-afterpil+
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 22 februari 2014 @ 13:54:55 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_137012314
Is dit niet een schoolvoorbeeld van een vervolgtopic dat enkel door de oorspronkelijke TS geopend dient te worden?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_137012356
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:54 schreef Copycat het volgende:
Is dit niet een schoolvoorbeeld van een vervolgtopic dat enkel door de oorspronkelijke TS geopend dient te worden?
Dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')