abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137010312
Helleu,

De afgelopen dagen heb ik 2 dingen gehad die mij best verontrusten.

Eergisteren had ik een aantal keer bloed in mijn mond, na de derde dat ik bloed uitspuugde begon ik eng te worden. Nu weet ik van mezelf dat ik niet tegen bloed of andere medische shit kan, dat ik er snel eng van wordt en een paniekaanval krijg. Dit gaat meestal gepaard met heel erg zweten, duizeligheid en misselijk. Dit keer alleen kwam mijn halve maaginhoud in 1 keer mee.
Na mijn tanden gepoetst te hebben is het bloeden ook niet meer teruggekomen en waarschijnlijk was het gewoon mijn tandvlees wat ontstoken was? Maar wat is de kans dat het om iets serieuzers gaat? Kan het iets inwendigs zijn geweest?

Nu vanmorgen schrok ik ook, mijn urine had een hele aparte kleur. Niet rodig als in bloed maar meer het rood als in een grapefruit-achtige kleur. Nu hoop ik dat dit gewoon eenmalig was en de volgende keer let ik er even op of het weer normaal is. Maar wat als het nou verband met elkaar heeft? In hoeverre is dat mogelijk?

Waarschijnlijk maak ik me veel te druk zoals gewoonlijk maar ik was toch even benieuwd naar jullie gedachten :P

Danku
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_137010336
Gefeliciteerd je bent zwanger van een drieling ^O^
pi_137010376
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:39 schreef krullenbolletje het volgende:
Ah dat is het, ik vond m'n buik al dikker geworden.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_137010448
Heb je bietjes gegeten? En als je last van bloedend tandvlees hebt, wordt het toch tijd om eens te gaan flossen of te tandenstokeren.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_137010503
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:43 schreef Deetch het volgende:
Heb je bietjes gegeten? En als je last van bloedend tandvlees hebt, wordt het toch tijd om eens te gaan flossen of te tandenstokeren.
Nope geen bietjes gegeten. Ik heb verder nooit last van bloedend tandvlees dus.
pi_137010670
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:39 schreef Fok-it het volgende:
dat ik er snel eng van wordt
:')
  zaterdag 22 februari 2014 @ 12:52:13 #7
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137010679
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:39 schreef krullenbolletje het volgende:
even offtopic, maar ik vraag me dit al een tijd af;

Is jou UI ook daadwerkelijk jou ? Slechte Nederlandse zin, maar je snapt me punt
pi_137010727
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:51 schreef Underdoggy het volgende:

[..]

:')
Volgens mij is het geen onz hoor? Opkanjeren als je niks toevoegt
pi_137010750
Vooruit, dan maar ontopic

nl.wikipedia.org/wiki/Hypochondrie
pi_137010771
Ook wel eens gehad, gaat zo weer over. Als het blijft terugkomen zou je wel eens naar de huisarts kunnen gaan oid.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_137010781
Ja sorry Fokkie, maar ik neig toch ook wel heel erg richting hypochondrie (als gevolg van) je paniekaanvallen. Ik heb ze zelf namelijk ook en ben zelf ook wel hypochondrisch te noemen, alleen ik wéét het van mezelf. Oh en urine is 's ochtends vaak 'anders' omdat je uren lang niks gedronken hebt.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 13:01:39 #12
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_137010899
Was het helderrood bloed wat je uitspuugde? Of al donker?

En idd 's ochtends is je urine meer geconcentreerd, dus heeft het een veel donkerdere kleur dan de rest van de dag.
pi_137010903
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:56 schreef Toto69 het volgende:
Ja sorry Fokkie, maar ik neig toch ook wel heel erg richting hypochondrie (als gevolg van) je paniekaanvallen. Ik heb ze zelf namelijk ook en ben zelf ook wel hypochondrisch te noemen, alleen ik wéét het van mezelf. Oh en urine is 's ochtends vaak 'anders' omdat je uren lang niks gedronken hebt.
Ik weet dat ik hypochonder ben een beetje, het is ook niet dat ik denk dat ik gelijk wat heb, ik vroeg alleen wat de oorzaken ervan kunnen zijn. En urine weet ik. Doorzichtig, wat donkerder bruinig zelfs. Maar dit was net alsof je een grapefruit uitperste boven de toilet :') dat is toch niet normaal?
pi_137010914
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:01 schreef euphoria19 het volgende:
Was het helderrood bloed wat je uitspuugde? Of al donker?

En idd 's ochtends is je urine meer geconcentreerd, dus heeft het een veel donkerdere kleur dan de rest van de dag.
Nee donkerder.
pi_137010921
Nadat je dat bloed in je mond had ben je verder overal op gaan letten en ga je overal iets achter zoeken. Heb je iets krokants gegeten waardoor je tandvlees geraakt is en is gaan bloeden. Ik heb het wel eens gehad nadat ik chips had gegeten. Vrees dat het niks ergs is.
pi_137010926
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik weet dat ik hypochonder ben een beetje, het is ook niet dat ik denk dat ik gelijk wat heb, ik vroeg alleen wat de oorzaken ervan kunnen zijn. En urine weet ik. Doorzichtig, wat donkerder bruinig zelfs. Maar dit was net alsof je een grapefruit uitperste boven de toilet :') dat is toch niet normaal?
Nja je kunt het even in de gaten houden maar niet gelijk in paniek raken hoor :Y
En als 't maandag niet over is bel je gewoon de HA even en neem je urine mee in een potje of zo. :+
pi_137010928
Wat je ook doet, ga NIET naar de huisarts.

Veel beter is het om op internetfora naar vage diagnoses te zoeken en je ongerust te gaan maken.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 13:04:43 #18
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_137010984
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee donkerder.
Nergens een wondje kunnen vinden?
pi_137011009
FOK! is geen dokter.
Mokkel met stuntstok