Helleu,
De afgelopen dagen heb ik 2 dingen gehad die mij best verontrusten.
Eergisteren had ik een aantal keer bloed in mijn mond, na de derde dat ik bloed uitspuugde begon ik eng te worden. Nu weet ik van mezelf dat ik niet tegen bloed of andere medische shit kan, dat ik er snel eng van wordt en een paniekaanval krijg. Dit gaat meestal gepaard met heel erg zweten, duizeligheid en misselijk. Dit keer alleen kwam mijn halve maaginhoud in 1 keer mee.
Na mijn tanden gepoetst te hebben is het bloeden ook niet meer teruggekomen en waarschijnlijk was het gewoon mijn tandvlees wat ontstoken was? Maar wat is de kans dat het om iets serieuzers gaat? Kan het iets inwendigs zijn geweest?
Nu vanmorgen schrok ik ook, mijn urine had een hele aparte kleur. Niet rodig als in bloed maar meer het rood als in een grapefruit-achtige kleur. Nu hoop ik dat dit gewoon eenmalig was en de volgende keer let ik er even op of het weer normaal is. Maar wat als het nou verband met elkaar heeft? In hoeverre is dat mogelijk?
Waarschijnlijk maak ik me veel te druk zoals gewoonlijk maar ik was toch even benieuwd naar jullie gedachten

Danku
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”