abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137008699
Beetje raar dat ik daar mee zit...
De bekende groepering "the Lions" hebben dan de pretentie 'een charitatieve instelling op basis van kameraadschap' te zijn, wat vast wel helemaal klopt maar de andere kant van de medaille, of boterham zo je wilt, is de kracht van een netwerk met een eigen jargon.
Daar eenmaal in, de zo hoort het, wat volgt dan?
Ik heb nooit de moeite gedaan daar aandacht aan te besteden en zag het als een onschuldige manier van egoinflatie.

Nu wordt het anders... men heeft mijn vriendin gevraagd om lid te worden en de eerste diner-tjes en feestelijke bijenkomsten waren vanzelfsprekend uitmuntend... ik mag ook wel es mee; elk jaar maet de kerst(wanneer fatsoenlijke mensen ander dingen te doen hebben)'; de overige 364 dagen niet.

Nu kun je hieruit al opmaken dat ik er wat weerstand tegen voel...maar beste mede-fokkers... ligt dat nou aan mij en moet ik me even 'resetten' of raak ik mijn levenspartner straks echt kwijt aan de club gelikt&geslaagd?

Beter gezegd; heeft iemand er wat positiefs over te zeggen, dat zo'n gebeurtenis me overkomt??
pi_137008867
Ik denk dat je even wat medicatie tegen psychoses of achtervolgingswaan moet gaan halen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_137008882
thx... niet echt positief in bemoedigende zin...welke club ging zij bij, als ik vragen mag?
pi_137008993
Ja doei.
pi_137009001
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:42 schreef postbank het volgende:
thx... niet echt positief in bemoedigende zin...welke club ging zij bij, als ik vragen mag?
:') dude het is plantagehouder maar, neem het niet zo serieus.

Het is goed voor haar netwerk en als ze bij je weggaat was dat ook wel op een andere manier gebeurd.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_137009066
Dank Deetch... hier heb ik echt wat aan... that's life that's the way to live...

beetje krampachtig maar het is ook zoooo'n vreselijk leuke vrouw.. dus; ik laat het gebeuren en hou op met zeiken..thx!
pi_137009206
Uhuh motorbloempje, een promotionele website zegt niet veel... ik bedoel dat het daar dus niet op prijs wordt gesteld in de zin van niet toegelaten dat de partner ook lid wordt.
Kun jij daar een goede verklaring voor geven?
Raar gewoon...
Maar idd het is haar keuze, hoop ik; zelf vaak genoeg met zulke zaken in aanraking geweest maar bij mij wil dat nooit helemaal beklijven, het gevoel van zo apart gemaakt worden dat je nergens anders meer bij thuis zou horen. Partners splitsen praat je niet goed met een website met leuke glossy foto's
Vertrouwen in mijn levensgezellin hebben was wel een beter idee...
Maar toch; dank je voor het reageren op positieve wijze..
  zaterdag 22 februari 2014 @ 12:12:44 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137009670
zijn dit een soort jehova's? of meer scientology achtige bedrijfjes
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 22 februari 2014 @ 12:15:39 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137009746
Welnee, gewoon een netwerkorganisatie met charitatieve inslag. Soort Rotary.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 12:27:43 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137010034
dan lijkt me er weinig aan de hand, toch?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 22 februari 2014 @ 12:30:23 #11
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_137010101
Zij heeft haar eigen ding binnen de relatie. Niks mis mee. Overigens heb ik in het buitenland wel eens wat projecten met de Rotary gedaan. Erg leuk. Zou direct ja zeggen als ik word gevraagd.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 13:19:46 #12
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_137011354
Niks mis mee in principe. Tenzij je gaat merken dat er iets niet in de haak is. Dat gevoel heb jij dus een beetje, kan jaloezie zijn, kan realistisch zijn. Dat moet je zelf bepalen denk ik. Ik zou het niet zomaar laten als ik denk dat er wat loos is. Praten moet altijd kunnen in ieder geval (of dat nou door jaloezie zou komen of niet maakt niet uit voor het feit dat je dan ergens mee zit en over moet kunnen praten met haar)
we dan
pi_137011722
Super... hartstikke bedankt allemaal... ik vind het geweldig leuk zoals jullie er aan bijdragen!!
Voelt heel anders gelijk, ook dat ik het uit m'n systeem kon blazen maar ook dat ik het gewoon met haar kan bespreken..maar dan zonder dat zij er het gevoel bij moet krijg dat zij iets fout doet.

Mijn gevoel..ja dat is er, maar ik vertrouw haar wel helemaal en laat ik maar de kans krijgen er mee te zijn.

<3
pi_137012688
Het klinkt allemaal eng 'The lions club'. Weet je zeker dat het geen enge cult reli club is?
pi_137016153
nou een beetje Scientology techniek zal wel in het ontwerp zitten,
Mensen denken dan dat ze bij een organisatie horen maar dat is natuurlijk logischerwijs al uitgesloten.
Zoals organisaties ook nooit mensen worden :-)
maar uiteindelijk maak je altijd onderdeel uit van een systeem.
Kijk als je het nou over vrijmetselarij hebt; ook een manier om te leven.
Wellicht dat er wel bruggen tussen lions en vrijwmetselarij bestaan.

Wel grappig dat jij dat ook zo ziet; voor de leeuwen geworpen worden.
Ik heb diverse reli clubs al achter me gelaten en ook diverse mind setting technieken wel het mee gehad. Het is de moeite niet daar je tijd aan te geven; je leeft maar een keer en gaat dood.
hoe je daar ook mee omgaat; succes en rijkdom zijn een illusie om je weerbaar tegen de dood te voelen.
Niks mis mee, blij dat er zoveel mensen zich inzetten en accountable zijn.
Ik bedoel; met de anarchy is het ook maar een zooitje geworden (pun intended)

Wat ik eigenlijk voor ogen had is wel gebeurd; ik heb support van mede fokkers gekregen en ga er gewoon voor staan dat ik kan winnen en kan verliezen, angst drijft me niet.
Hiergaanwedan en Richestorage kijken er tegen aan van maak het mee en blijf bij je zelf.
Dat bedoelde ik ook dat als ik als individu tegen een organisatie het opneem dat nergens over gaat.
Enige dat ik zou kunnen doen is een eigen organisatie ontwerpen of zo.... ik heb er al teveel van gezien en hoe je mensen er bij lapt...niet interessant.

Ik hoor graag meer, zou ook niet gek zijn als er n lid reageerde van hen hoewel misschien niet erg makkelijke uitgangspositie? R u lion? Start a new topic

Thx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')