Gore vetlap. Ben jij dat?quote:
Ik luister niks anders.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Echt wel, luister maar een keer naar Taylor Swift.
Geen probleem ik zal wacht houden voor je deur. Als blauwe tijger komt stomp ik hem naar onder.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:57 schreef BlueJeans het volgende:
Ik blijf lekker veilig op m'n zolderkamertje.
Oh jammer. Wil je een massage?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:57 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ik blijf lekker veilig op m'n zolderkamertje.
Praat niet tegen haarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geen probleem ik zal wacht houden voor je deur.
neequote:
Ja graag.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh jammer. Wil je een massage?
Ik mag dat van haar. Misschien kan je liever niet voor haar gaan denken.quote:
hoe ervaar je dat?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:58 schreef chroestjov het volgende:
Dat moment dat je baard gaat jeuken.
Misschien moet jij niet zo progressief doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik mag dat van haar. Misschien kan je liever niet voor haar gaan denken.
Jij hebt al moeite met voor jezelf denken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jaloerse bok je bent jaloers dat ik met Blue Jeans roll.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Misschien moet jij niet zo progressief doen.
Wacht maar tot je 2e puberteit doorslaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:58 schreef chroestjov het volgende:
Insmeren met baconvet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:58 schreef chroestjov het volgende:
Nog meer onzin bij je post edittenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Heb ik niet, je lijdt aan grootsheidswaanzin.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:59 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Jij hebt al moeite met voor jezelf denken.
Dat klopt enigszins.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Heb ik niet, je lijdt aan grootsheidswaanzin.
Gaat voorbij.quote:
Ja geduld BT, ik was nog bezig met editten.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jaloerse bok je bent jaloers dat ik met Blue Jeans roll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |