abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 februari 2014 @ 22:11:50 #1
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_136994818
Hallo iedereen,

Ik zit een beetje heel erg met iets... Ik werk sinds 1,5 week bij de Jumbo hier in de buurt en de aller eerste keer dat ik moest werken zag ik een meid (ik ben 15 en zij ook) en die maakte nogal indruk op mij, vooral een mooi lichaam xD. 1 week later werd ik op de Fris gang gezet samen met L (om niks vrij te geven enzo) en dat was eerst nog een beetje verlegen enzo, jullie weten hoe t gaat waarschijnlijk, maar na een tijdje begon het wat vlot te gaan en met elkaar te praten, te grappen met elkaar en t was gewoon vreselijk gezellig, na t werk samen nog ff de winkel in gegaan om wat dingen te kopen en toen ben ik een stuk met dr mee naar huis gefietst.

Vanaf die dag ben ik vreeselijk verliefd op haar en t is echt heel erg, aangezien ik niet al te veel succes heb bij de meiden heb ik hier ook niet zon vertrouwen in, ik geloof dat we wel redelijk van elkaar verschillen en niet heel goed bij elkaar passen :|.

Zij is vmbo-t en ze doet hard dr best op school en haalt t maar net (ik heb echt helemaal niks tegen vmbo hoor) en ik doe havo zonder een ruk te hoeven doen, dat is probleem een, ik denk dat je later dan nog wel eens regen problemen aan kan lopen. Ze feest heel veel en dat is ook hartstikke leuk maar de jongen waar ze mee omgaat zijn echt van die perfecte jongens met een sixpack en een gespierd lichaam enz, dat ben ik niet, ik ben niet dik maar ook niet echt de dunste.

Het daadwerkelijke probleem is alleen dat ik haar zooo leuk vind dat ik me nergens meer op kan concentreren en meestal aan haar denk, maar ik maak het mezelf ook lastig want ik denk dat het niks gaat worden maar ik wil het wel heel graag en dat doet niet veel goeds aan mn humeur, ik ben al een paar dagen stik chagrijnig en slaap slecht. Ik ben nogal hopeloos met dit soort dingen. Ik had eigenlijk liever gehad dat ik niet verliefd was geworden maarja dat is nou eenmaal zo en dan wil ik er ook wel echt voor gaan.

Mijn grootste angst is om in de friendzone te komen en dat dan alles fckd-up is. Wat zal ik doen? (morgen, zaterdag avond) zie ik haar weer en kan ik dus actie ondernemen. Ik zit er aan te denken om dr uit te vragen maar sommige zeggen dat ik het niet te snel aan moet doen en andere zeggen juist van wel om uit die friendzone te blijven. Thnx
pi_136994930
Alinea's.
pi_136994937
volpompe tog
Het is altijd raak met kaas van SJaaK
  vrijdag 21 februari 2014 @ 22:16:32 #4
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_136995047
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:13 schreef Solo14 het volgende:
Alinea's.
Zo beter?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 22:16:53 #5
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_136995072
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:14 schreef SJK het volgende:
volpompe tog
Het liefst wel ;) alleen dat komt daarna pas
pi_136995354
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:16 schreef fabiotastic het volgende:

[..]

Het liefst wel ;) alleen dat komt daarna pas
Echte puber struggles haha.

Gewoon er voor gaan, je hebt niets te verliezen. Als ze nee zegt is moet het gelijk over zijn en kun je door naar een volgende.
pi_136995408
Wat jij moet doen is gewoon een keer fappen om de emotie er als het ware uit te spuiten.
pindazakje
  vrijdag 21 februari 2014 @ 22:26:30 #8
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_136995625
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat jij moet doen is gewoon een keer fappen om de emotie er als het ware uit te spuiten.
Helaas heeft dat nog niet eerder gewerkt
pi_136995668
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:26 schreef fabiotastic het volgende:

[..]

Helaas heeft dat nog niet eerder gewerkt
Dan trek je niet hard genoeg.
pindazakje
  vrijdag 21 februari 2014 @ 22:30:40 #10
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_136995910
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:27 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Dan trek je niet hard genoeg.
Nouja ligt eraan wat hard genoeg is... maar ik wilde eigenlijk serieuze antwoorden xD een grapje is 1x leuk
  zaterdag 22 februari 2014 @ 02:23:32 #11
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_137003787
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Fappen maakt de verliefdheid denk ik alleen maar erger, dan ga je positieve dingen met haar associėren denk ik zo maar.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:12:18 #12
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137014625
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 02:23 schreef Mishu het volgende:

[..]

Fappen maakt de verliefdheid denk ik alleen maar erger, dan ga je positieve dingen met haar associėren denk ik zo maar.
Nog niet aan gedacht, kan wel kloppen ja haha
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:13:15 #13
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137014660
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:21 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Echte puber struggles haha.

Gewoon er voor gaan, je hebt niets te verliezen. Als ze nee zegt is moet het gelijk over zijn en kun je door naar een volgende.
Oke dat snap ik wel, maar zal ik nog ff een paar keer werken en dan pas meevragen of meteen, ik heb t idee dat t dr dan een beetje overvalt maar dat kan aan mij liggen? wat is het beste
pi_137014776
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:13 schreef fabiotastic het volgende:

[..]

Oke dat snap ik wel, maar zal ik nog ff een paar keer werken en dan pas meevragen of meteen, ik heb t idee dat t dr dan een beetje overvalt maar dat kan aan mij liggen? wat is het beste
Van uitstel komt afstel. Gewoon zo snel mogelijk.
pi_137014882
Vraag haar na werktijd gewoon of ze in het weekend (of als je zaterdag werkt avond) of ze iets met je wil drinken ergens of wat doen. Laat duidelijk blijken dat je dat heel leuk vind op een manier wat vrienden niet doen.

Het belangrijkste is dat zij weet dat je haar niet als vriend ziet en dit niet uit hoeft te leggen. Begin dus over onderwerpen waar vrienden het normaal niet of minder over hebben, dit geeft wel aan dat je meer van haar wil dan alleen vrienden.

Mocht ze niet willen, be cool about it en geef haar daarna geen of minder aandacht en focus je op anderen.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:33:56 #16
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137015371
Nog goeie suggesties om te doen? Bios is wel de to-go maar ook weer iets te mainstream
pi_137015788
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:33 schreef fabiotastic het volgende:
Nog goeie suggesties om te doen? Bios is wel de to-go maar ook weer iets te mainstream
Ik denk niet dat je lang moet wachten, het klikt of het klikt niet. Dat gaat niet veranderen na een paar weken. Je kunt eventueel zeggen "Ik weet dat ik je nog niet zo lang ken, maar zou je het leuk vinden om samen iets te gaan doen? Ik zou je graag beter leren kennen''.

Je kunt voorstellen om te gaan poolen, je kunt dan als er een ongemakkelijke stilte valt gewoon spelen maar als het goed gaat ben je vaak in elkaars buurt (fysiek), kun je grapjes maken als jullie er niets van bakken, een drankje voor haar kopen etc. Wees een heer, houdt de deur voor haar open bijvoorbeeld.

Zo heb ik mijn verloofde leren kennen in ieder geval ;)

Succes! Laat je weten hoe het gaat?

Oh en als ze je niet ziet zitten inderdaad minder aandacht aan haar gaan besteden. Je hebt het dan in ieder geval geprobeerd, en dat is meer dan een hoop jongens van jouw leeftijd kunnen zeggen. Wat er ook uitkomt, je bent een ervaring rijker en leren doe je er altijd van.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  zaterdag 22 februari 2014 @ 17:00:18 #18
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_137019007
Hier heb ik ooit ook een tijdje last van gehad, is inderdaad niet erg prettig.

Wat je in ieder geval niet moet doen is rustig afwachten en kijken wat ervan komt, omdat er gewoon niets van komt als jij niets doet en je je dan elke dag kut voelt.

Je moet vanavond gewoon een leuk gesprek met haar beginnen, over wat dat dan ook, interesse in haar tonen (door open vragen te stellen) en zelfverzekerd overkomen. Denk aan je houding, toonhoogte en kijk haar in de ogen als je praat. Wat je zegt is minder van belang, het gaat erom hoe.

Je breekt het gesprek op het leukste moment af (ja, dit is het best omdat ze dan de leukste indruk van je heeft) en vraagt haar nummer. De volgende dag of na twee dagen (niet langer dan twee dagen afwachten) bel je haar op, vraagt hoe het gaat en stelt een date voor.

Belangrijk hierbij is om concreet iets te vragen, met details.

Slecht voorbeeld: ''Heb je zin om ooit iets samen te doen ofzo?'

Dit is beter: ''Heb je zin om volgende week donderdagmiddag iets in het centrum te gaan drinken en daarna naar de bios te gaan? Er spelen heel wat goede films.''

Mocht je overigens haar nummer al hebben wanneer je vanavond haar ziet, dat doe je exact hetzelfde maar stel je de date voor op het leukste moment van het gesprek, in plaats van haar nummer vragen.

Succes TS! Mocht je nog meer info willen er zijn genoeg sites op het internet met informatie over vrouwen versieren, aantrekkingskracht, lichaamstaal etc. Datewijsheid.nl en Masterflirt.nl zijn twee voorbeelden van goede sites.

Wat je ook moet doen is mij op de hoogte houden van hoe het gegaan is, anders geef ik jou deze info en krijg ik nooit meer te horen hoe het verlopen is.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 22:22:20 #19
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137031651
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:00 schreef Fanest het volgende:
Hier heb ik ooit ook een tijdje last van gehad, is inderdaad niet erg prettig.

Wat je in ieder geval niet moet doen is rustig afwachten en kijken wat ervan komt, omdat er gewoon niets van komt als jij niets doet en je je dan elke dag kut voelt.

Je moet vanavond gewoon een leuk gesprek met haar beginnen, over wat dat dan ook, interesse in haar tonen (door open vragen te stellen) en zelfverzekerd overkomen. Denk aan je houding, toonhoogte en kijk haar in de ogen als je praat. Wat je zegt is minder van belang, het gaat erom hoe.

Je breekt het gesprek op het leukste moment af (ja, dit is het best omdat ze dan de leukste indruk van je heeft) en vraagt haar nummer. De volgende dag of na twee dagen (niet langer dan twee dagen afwachten) bel je haar op, vraagt hoe het gaat en stelt een date voor.

Belangrijk hierbij is om concreet iets te vragen, met details.

Slecht voorbeeld: ''Heb je zin om ooit iets samen te doen ofzo?'

Dit is beter: ''Heb je zin om volgende week donderdagmiddag iets in het centrum te gaan drinken en daarna naar de bios te gaan? Er spelen heel wat goede films.''

Mocht je overigens haar nummer al hebben wanneer je vanavond haar ziet, dat doe je exact hetzelfde maar stel je de date voor op het leukste moment van het gesprek, in plaats van haar nummer vragen.

Succes TS! Mocht je nog meer info willen er zijn genoeg sites op het internet met informatie over vrouwen versieren, aantrekkingskracht, lichaamstaal etc. Datewijsheid.nl en Masterflirt.nl zijn twee voorbeelden van goede sites.

Wat je ook moet doen is mij op de hoogte houden van hoe het gegaan is, anders geef ik jou deze info en krijg ik nooit meer te horen hoe het verlopen is.
Ik las je bericht te laat...
Maar sorry mensen dat het nog niet helemaal gelukt :S. T werkt ging wel goed maar we werden niet samen gezet dus kon ook niet echt veel met dr praten. Heb 10 minuten met haar gewerkt en toen weer niet, toen na het werk ook nog even gepraat in de kantine, niet echt uitgebreide gesprekken. Daarna samen weer de winkel in gegaan en wat dingetjes gekcoht en gewoon haar dingen betaald 0:D. Toen helemaal met dr mee naar huis gefietst want ik moest daar toch ergens in de buurt zijn, ik heb nog niks gevraagd omdat ik zo onzeker ben dat ik het nog even wilde aankijken hoe het klikt, maar dat zit wel goed nu geloof ik. Ik moet dinsdag weer met dr werken dus dan ga ik het vragen en kijken hoe ze reageert, ik wilde eigenlijk nog even napraten via whapp maar dat is nu ook down :'(. Ik hoop echt dat het dinsdag gaat lukken, anders zou ik het ook via whapp kunnen doen maar ik denk niet dat dat heel goed overkomt en niet echt een alternatief is toch? Iig bedank voor alle reacties tot nog toe en advies is nog altijd welkom! Ik houd jullie op de hoogte
pi_137031994
Struggels man.
Anonieme tievesclown
pi_137032555
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:00 schreef Fanest het volgende:
vraagt haar nummer. De volgende dag of na twee dagen (niet langer dan twee dagen afwachten) bel je haar op,
Wat een slechte tip. Alle andere mannen wachten echt geen twee dagen hoor.
pi_137032665
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:22 schreef fabiotastic het volgende:
Ik hoop echt dat het dinsdag gaat lukken, anders zou ik het ook via whapp kunnen doen maar ik denk niet dat dat heel goed overkomt
Gewoon dinsdag vragen ja. ^O^ Anders kan je het ook vragen als je meegefietst bent toch?
  zaterdag 22 februari 2014 @ 22:51:19 #23
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_137032760
quote:
ik ben 15 en zij ook
Gestopt met lezen :')
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 23:57:44 #24
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137034992
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:51 schreef Woods het volgende:

[..]

Gestopt met lezen :')
Waarom snap ik dit niet?
  zondag 23 februari 2014 @ 00:25:30 #25
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_137035639
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:46 schreef Dehelerambam het volgende:

[..]

Wat een slechte tip. Alle andere mannen wachten echt geen twee dagen hoor.
Kun je ook duidelijk maken waarom dit een slechte tip is?
  zondag 23 februari 2014 @ 00:27:57 #26
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_137035691
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:22 schreef fabiotastic het volgende:

[..]

Ik las je bericht te laat...
Maar sorry mensen dat het nog niet helemaal gelukt :S. T werkt ging wel goed maar we werden niet samen gezet dus kon ook niet echt veel met dr praten. Heb 10 minuten met haar gewerkt en toen weer niet, toen na het werk ook nog even gepraat in de kantine, niet echt uitgebreide gesprekken. Daarna samen weer de winkel in gegaan en wat dingetjes gekcoht en gewoon haar dingen betaald 0:D. Toen helemaal met dr mee naar huis gefietst want ik moest daar toch ergens in de buurt zijn, ik heb nog niks gevraagd omdat ik zo onzeker ben dat ik het nog even wilde aankijken hoe het klikt, maar dat zit wel goed nu geloof ik. Ik moet dinsdag weer met dr werken dus dan ga ik het vragen en kijken hoe ze reageert, ik wilde eigenlijk nog even napraten via whapp maar dat is nu ook down :'(. Ik hoop echt dat het dinsdag gaat lukken, anders zou ik het ook via whapp kunnen doen maar ik denk niet dat dat heel goed overkomt en niet echt een alternatief is toch? Iig bedank voor alle reacties tot nog toe en advies is nog altijd welkom! Ik houd jullie op de hoogte
Gewoon zo snel mogelijk doen TS, niet zoveel treuzelen want dat werkt alleen maar nadelig voor je. En doe het in het echt en niet via sociale media. Dat komt een stuk beter over en vergroot je kansen aanzienlijk, je laat immers zien dat je het lef hebt om te gaan voor wat je wilt en niet te hoeven schuilen achter een beeldscherm.
pi_137042491
Je ging met 'r mee winkelen?

Sorry maat, maar je zit al in de friendzone.
pi_137045463
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 00:25 schreef Fanest het volgende:
Kun je ook duidelijk maken waarom dit een slechte tip is?
Ik dacht dat ik dat deed. Mannen die je leuk vinden wachten geen twee dagen, dat straalt desinteresse uit.

Uit ervaring kan ik je zeggen dat ze normaal gesproken meteen dezelfde dag even wat laten weten. Bij hóge uitzondering heel misschien de dag erna eens.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dehelerambam op 23-02-2014 13:23:55 ]
  zondag 23 februari 2014 @ 14:47:25 #29
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137048722
quote:
12s.gif Op zondag 23 februari 2014 12:07 schreef Gray het volgende:
Je ging met 'r mee winkelen?

Sorry maat, maar je zit al in de friendzone.
Hahahahahah nee zo is t niet maar aangezien ik in de jumbo werk ging zij na t werk een broodje kopen, en toen ben ik meegelopen afgerekend en mee naar huis gefietst
pi_137048977
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 14:47 schreef fabiotastic het volgende:

[..]

Hahahahahah nee zo is t niet maar aangezien ik in de jumbo werk ging zij na t werk een broodje kopen, en toen ben ik meegelopen afgerekend en mee naar huis gefietst
Ohhhh, dat is prima. Hoffelijk zelfs. :Y

Maar wat eerder ook gezegd was: maak er werk van en draai er niet omheen.
  zondag 23 februari 2014 @ 16:51:43 #31
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137053868
quote:
7s.gif Op zondag 23 februari 2014 14:54 schreef Gray het volgende:

[..]

Ohhhh, dat is prima. Hoffelijk zelfs. :Y

Maar wat eerder ook gezegd was: maak er werk van en draai er niet omheen.
Hahahaha gelukkig :3, dan hoop ik dat k dindsdag weer met haar op de gang sta (wat waarschijnlijk niet zo is) om een gesprek te voeren. Anders op de fiets, is 10 min genoeg om een gesprek te voeren en t te vragen?
pi_137053898
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:51 schreef fabiotastic het volgende:

[..]

Hahahaha gelukkig :3, dan hoop ik dat k dindsdag weer met haar op de gang sta (wat waarschijnlijk niet zo is) om een gesprek te voeren. Anders op de fiets, is 10 min genoeg om een gesprek te voeren en t te vragen?
Wat wil je vragen?
  zondag 23 februari 2014 @ 16:55:46 #33
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137054059
quote:
7s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:52 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat wil je vragen?
Lees het topic dan :'). Maareh mee uit enzo.
pi_137054164
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:55 schreef fabiotastic het volgende:

[..]

Lees het topic dan :'). Maareh mee uit enzo.
Oh, ik dacht verkering ofzo. :P

Prima, lekker doen. "Hey, luister es. Ik wil wat leuks met je doen." Terwijl je rechtop staat en haar recht in de ogen aankijkt. ;)
  zondag 23 februari 2014 @ 17:17:21 #35
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137054904
quote:
7s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:57 schreef Gray het volgende:

[..]

Oh, ik dacht verkering ofzo. :P

Prima, lekker doen. "Hey, luister es. Ik wil wat leuks met je doen." Terwijl je rechtop staat en haar recht in de ogen aankijkt. ;)
op die manier? ^^ of wat iemand anders suggereerde; hey wil je wat drinken in de stad zaterdag, en daarna naar de bioscoop er draaien heel wat goede films; dit komt op mij iets duffer over maar is t beter om gewoon meteen straight to the point te zijn of om meer open te zijn?
pi_137054987
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:17 schreef fabiotastic het volgende:

[..]

op die manier? ^^ of wat iemand anders suggereerde; hey wil je wat drinken in de stad zaterdag, en daarna naar de bioscoop er draaien heel wat goede films; dit komt op mij iets duffer over maar is t beter om gewoon meteen straight to the point te zijn of om meer open te zijn?
Ik ben zelf voor het directe, maar het moet maar net bij je passen. Bios eerste date lijkt me niet handig. Je wil toch juist lekker babbelen en actief bezig zijn samen?
  zondag 23 februari 2014 @ 17:27:32 #37
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137055287
quote:
7s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:19 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik ben zelf voor het directe, maar het moet maar net bij je passen. Bios eerste date lijkt me niet handig. Je wil toch juist lekker babbelen en actief bezig zijn samen?
Vooral dat actieve ja :3... Haha nee maar wat is dan een goed alternatief
pi_137055288
quote:
7s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:19 schreef Gray het volgende:

[..]

Gelijk lekker fysiek worden :P
Als je niet weet waar de film over ging ist een goede date.
Rustig aan.
pi_137055382
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:27 schreef fabiotastic het volgende:

[..]

Vooral dat actieve ja :3... Haha nee maar wat is dan een goed alternatief
Ik weet niet wat er bij jou in de buurt te doen is, maar het kan al zo simpel zijn als de eendjes voeren, of samen naar een kinderboerderij. Hartstikke leuk!

quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gelijk lekker fysiek worden :P
Als je niet weet waar de film over ging ist een goede date.
Meteen een popcornbak over je lul schuiven. "Hapje?" 8-)
pi_137055465
quote:
7s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:30 schreef Gray het volgende:

[..]

Rawrrrr
Rustig aan.
  zondag 23 februari 2014 @ 17:33:02 #41
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137055506
quote:
7s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:30 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er bij jou in de buurt te doen is, maar het kan al zo simpel zijn als de eendjes voeren, of samen naar een kinderboerderij. Hartstikke leuk!

[..]

Heel eindhoven tot mn beschikking maar is dat niet een beetje duf xD?
pi_137055635
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:33 schreef fabiotastic het volgende:

[..]

Heel eindhoven tot mn beschikking maar is dat niet een beetje duf xD?
Het gaat toch om elkaar te leren kennen, niet het verhaal van een film? Je kan best een duffe activiteit doen en het samen enorm naar je zin hebben. Jullie maken de activiteit leuk, niet andersom. ;)
  zondag 23 februari 2014 @ 17:37:51 #43
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137055739
quote:
7s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:35 schreef Gray het volgende:

[..]

Het gaat toch om elkaar te leren kennen, niet het verhaal van een film? Je kan best een duffe activiteit doen en het samen enorm naar je zin hebben. Jullie maken de activiteit leuk, niet andersom. ;)
Nee ik heb dr geen problemen mee hoor maar zo van; hey heb je zin om zaterdag samen de eendjes jn t park te gaan voeren? We lijken wel een stelletje bejaarden zeg :')
pi_137055857
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:37 schreef fabiotastic het volgende:

[..]

Nee ik heb dr geen problemen mee hoor maar zo van; hey heb je zin om zaterdag samen de eendjes jn t park te gaan voeren? We lijken wel een stelletje bejaarden zeg :')
Je moet ook niet meteen al je kaarten spelen. Zeg dat je wat leuks wil doen met haar, en als ze vraagt wat kan je zeggen dat je gezellig samen wil wandelen, eendjes voeren of whatever.

Of je houdt het een verrassing. ;)
  zondag 23 februari 2014 @ 17:49:46 #45
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137056306
quote:
7s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:40 schreef Gray het volgende:

[..]

Je moet ook niet meteen al je kaarten spelen. Zeg dat je wat leuks wil doen met haar, en als ze vraagt wat kan je zeggen dat je gezellig samen wil wandelen, eendjes voeren of whatever.

Of je houdt het een verrassing. ;)
Op t terras kan je toch ook een goed gesprek voeren, right?
pi_137056399
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:49 schreef fabiotastic het volgende:

[..]

Op t terras kan je toch ook een goed gesprek voeren, right?
Yup.
  zondag 23 februari 2014 @ 18:01:06 #47
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137056901
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:51 schreef Gray het volgende:

[..]

Yup.
Hahaha oke, ik zie haar er ook niet echt voor aan om het überhaupt leuk te vinden om te wandelen ofzo :s, dan denk ik dat ii het toch houd bij iets drinken en daarna toch naar de bios
pi_137060926
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 18:01 schreef fabiotastic het volgende:

[..]

Hahaha oke, ik zie haar er ook niet echt voor aan om het überhaupt leuk te vinden om te wandelen ofzo :s, dan denk ik dat ii het toch houd bij iets drinken en daarna toch naar de bios
Als dat is wat jij wil, doe dan vooral dat. ^O^

Veel plezier alvast. ;)
  zondag 23 februari 2014 @ 19:41:49 #49
92409 Twinky
Little star.
pi_137062713
Als je echt iets leuks wil bij Eindhoven: prehistorisch dorp!
  zondag 23 februari 2014 @ 23:55:36 #50
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137077027
Bedankt voor de reacties alvast ;), ben me hopeloos aan t voorbereiden op dinsdag :(. Hartkloppingen enzp hahaha maar ik denk dat die moed er dan wel is, ik heb idd niks te verliezen en ik zou sws blij zijn als t is gevraagd want dan zit ik niet meer inspanning en weet ik hoe en wat. Ik denk dat ik zaterdag na t werk of zondag avond wat wil afspreken omdat zij 's middags niet kan. Wordt denk ik toch wat drinken en daarna bios tenzij ik nog een goed alternatief langskomt waarvan ik denk dat zij t natuurlijk ook leuk vind.
  maandag 24 februari 2014 @ 11:52:14 #51
416020 K44S
The bearded man
pi_137084967
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 23:55 schreef fabiotastic het volgende:
Bedankt voor de reacties alvast ;), ben me hopeloos aan t voorbereiden op dinsdag :(. Hartkloppingen enzp hahaha maar ik denk dat die moed er dan wel is, ik heb idd niks te verliezen en ik zou sws blij zijn als t is gevraagd want dan zit ik niet meer inspanning en weet ik hoe en wat. Ik denk dat ik zaterdag na t werk of zondag avond wat wil afspreken omdat zij 's middags niet kan. Wordt denk ik toch wat drinken en daarna bios tenzij ik nog een goed alternatief langskomt waarvan ik denk dat zij t natuurlijk ook leuk vind.
Wat heb je te verliezen?

Een: nee?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 24 februari 2014 @ 13:07:01 #52
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_137087732
Plaatsvervangende zenuwen!

Nouja, niet echt, maar succes TS!
  maandag 24 februari 2014 @ 13:30:13 #53
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137088515
Achja, alleen dan kom je er achter dat een van je beste vrienden met dr heeft gehad... Was welin groep 7, en denk niet dat het een negatoef effect heeft maar tis apart...
pi_137089597
en waarom moet jij een topic openen? bestaat de kindertelefoon niet meer ofzo?
Generaal?? Pardon??
  maandag 24 februari 2014 @ 15:38:11 #55
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137092700
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:02 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
en waarom moet jij een topic openen? bestaat de kindertelefoon niet meer ofzo?
Omdat ik liever hier geholpen word dan door een of andere trut aan de telefoon
  maandag 24 februari 2014 @ 15:42:44 #56
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_137092871
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:38 schreef fabiotastic het volgende:

[..]

Omdat ik liever hier geholpen word dan door een of andere trut aan de telefoon
Het is wel mevrouw trut voor jou ja :( ;)
  maandag 24 februari 2014 @ 16:11:19 #57
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137093863
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:42 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het is wel mevrouw trut voor jou ja :( ;)
Hahha okedan
  dinsdag 25 februari 2014 @ 15:51:30 #58
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137128079
Zo werken, yuk :S. Niet echt zin in zegmaar, en hoe groot is de kans dat ze ja zegt... maarja dat weet ik niet eens, en dan is het ook nog niet zeker. Ik ga het gewoon doen en kijken wat er gebeurd. Op de fiets lijkt t me iets handiger omdat ik dan naar t antwoord ff alleen verder kan fietsen (de rest). Als ik bij haar op de gang sta kan ik het ook wel vragen. Wat denken jullue dat t beste is?
  dinsdag 25 februari 2014 @ 16:03:54 #59
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_137128438
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:51 schreef fabiotastic het volgende:
Zo werken, yuk :S. Niet echt zin in zegmaar, en hoe groot is de kans dat ze ja zegt... maarja dat weet ik niet eens, en dan is het ook nog niet zeker. Ik ga het gewoon doen en kijken wat er gebeurd. Op de fiets lijkt t me iets handiger omdat ik dan naar t antwoord ff alleen verder kan fietsen (de rest). Als ik bij haar op de gang sta kan ik het ook wel vragen. Wat denken jullue dat t beste is?
Op de fiets. Minder drukte en afleiding. En geen ongemakkelijke situatie erna mocht ze nee zeggen :)
  dinsdag 25 februari 2014 @ 16:18:29 #60
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137128819
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:03 schreef Partypoeper het volgende:

[..]

Op de fiets. Minder drukte en afleiding. En geen ongemakkelijke situatie erna mocht ze nee zeggen :)
Dat is dus precies wat ik dacht, alleen is de tijd die ik met dr meefiets niet veel meer als 5 minuten, tenzij ik mee fiets tot aan dr huis, das t dubbele.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 16:48:55 #61
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_137129732
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:18 schreef fabiotastic het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik dacht, alleen is de tijd die ik met dr meefiets niet veel meer als 5 minuten, tenzij ik mee fiets tot aan dr huis, das t dubbele.
Je vraagt d'r verder ook niks bijzonders toch? Het is twee zinnen en het antwoord is ongeveer één zin. En als het antwoord een 'misschien' is kan ze dat altijd nog via whatsapp/social media laten weten. Vijf minuutjes is meer dan genoeg. ^O^
  dinsdag 25 februari 2014 @ 19:47:18 #62
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137135702
Ik heb goed nieuws geloof ik! Er is nu een heeele grote last van mn schouders af :D. Ik voelde me er eigenlijk niet helemaal klaar voor op de fiets, er fietste nog iemand mee van t werk, en het geen dat me over heeft gehaald was eigenlijk dat ze heel positief over me praatte tegen die ander wat mij wel wat zelfvertrouwen gaf maar ik was nog wel zenuwachtig. Dus toen ik eigenlijk af moest slaan ben ik toch nog even mee gefietst (ik had het ook nog niet gevraagd) ,toen kwam de volgende mogelijkheid om af te slaan vlak bij haar huis en ik moest het toch wel gaan vragen anders was het te laat. Ik verzamel mn moed en vraag rustig (met kloppend hart): heb je zin om samen iets te doen volgende week? (L) Huh, wat volgendeweek zaterdag? (Ik) Nee iets samen doen volgende week. (L) Ohh heb jij dan ook vakantie? (ik) Ja. (L) Okee isgoed maar ik geloof dat je er hier af moet ik app je nog wel hoe en wat!... Dus ik denk dat dat wel geslaagd is, had eigenlijk een andere reactie verwacht! Dankjullie wel allemaal en ik houd je op de hoogte hoe het verder gaat! Thnx
  dinsdag 25 februari 2014 @ 19:53:16 #63
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_137136041
Klinkt goed, lekker luchtig. Probeer haar te leren kennen en vraag haar bijvoorbeeld eens naar eerdere vriendjes, wat ze daar leuk aan vond enzo :P En dan kan je zeggen: net als ik ;)

Zoiets, probeer uit de friendzone te blijven.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 20:07:41 #64
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137136636
Thnx ;D, nog specifiekere en duidelijke tips om uit de friendzone te blijven?

[ Bericht 1% gewijzigd door fabiotastic op 25-02-2014 20:20:17 ]
  dinsdag 25 februari 2014 @ 22:12:39 #65
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_137142280
Goede ontwikkeling! ^O^
pi_137152007
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:07 schreef fabiotastic het volgende:
Thnx ;D, nog specifiekere en duidelijke tips om uit de friendzone te blijven?
Wees niet bang om mannelijk te wezen. Dat betekent NIET de lompe, asociale boer uithangen, maar een daadkrachtige, doch hoffelijke man te wezen. Het kan haar meer vrouwelijk laten voelen, veilig.

Al kan het zijn dat dit enigszins omgedraaid is, vaak of soms. Ook helemaal niets mis mee. Sociale interactie is dynamisch.

Hoe dan ook, wees zeker van jezelf. Wees sterk wanneer je je sterk voelt, wees sterk wanneer je je zwak voelt. Een sterke man durft ook zijn zwakten te tonen. Durf leiding te nemen, durf delegeren.
  donderdag 27 februari 2014 @ 02:30:41 #67
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_137187703
Don't get your hopes up TS, je hebt nog niets met haar bevestigd, je hebt niet iets concreets gevraagd (dat was juist mijn tip) maar gewoon om 'samen iets te doen', daarnaast zou zij whatsappen dus heb jij eigenlijk niet echt de leiding.

Wees nu niet teleurgesteld als je er nooit meer iets van hoort. Veel meisjes wijzen jongens niet rechtstreeks af maar doen dit door niet te reageren op berichten of gewoon te verdwijnen. Of ze zeggen 'misschien'.

Hoe dan ook, goed dat je het wel gevraagd hebt.
  donderdag 27 februari 2014 @ 13:30:59 #68
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137196736
Nouja ik snap wel waarom ze er nog niks iver heeft gezegd, we praten af en toe wel over whapp maar niet zoveel, em het was gepland voor volgende week en zaterdag moeten we nog samen werken, maar het kan dat je gelijk hebt, wat ik niet hoop natuurlijk
  donderdag 27 februari 2014 @ 15:05:22 #69
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_137200260
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:30 schreef fabiotastic het volgende:
Nouja ik snap wel waarom ze er nog niks iver heeft gezegd, we praten af en toe wel over whapp maar niet zoveel, em het was gepland voor volgende week en zaterdag moeten we nog samen werken, maar het kan dat je gelijk hebt, wat ik niet hoop natuurlijk
Als ik jou was zou ik op dit moment haar via whatsapp contacteren en vragen of ze in het weekend wat wil drinken in de stad (of verzin zelf iets). Echt, als je niet eeuwig in onzekeheid wilt blijven, geloof me, doe dit dan. Ze kent je al en of jij of zei het vraagt en hoe/wanneer je het vraagt maakt geen flikker uit, als ze je leuk vindt gaat ze er wel mee in en anders niet.

Ga NIET wachten op haar reactie maar onderneem zelf. Zo hoort het en dat is wat je een man maakt.
  donderdag 27 februari 2014 @ 16:56:53 #70
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137204734
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:05 schreef Fanest het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik op dit moment haar via whatsapp contacteren en vragen of ze in het weekend wat wil drinken in de stad (of verzin zelf iets). Echt, als je niet eeuwig in onzekeheid wilt blijven, geloof me, doe dit dan. Ze kent je al en of jij of zei het vraagt en hoe/wanneer je het vraagt maakt geen flikker uit, als ze je leuk vindt gaat ze er wel mee in en anders niet.

Ga NIET wachten op haar reactie maar onderneem zelf. Zo hoort het en dat is wat je een man maakt.
Nou dan komt dat wel goed haha, zal vanavond ff met dr praten. Dit weekend zal niet gaan ivm carnaval haha, maar dat komt dan wel voor elkaar :D.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 09:26:00 #71
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_137229681
Kerel... hier een tip van een echte womanizer ( nee geen grap ).

Je moet de bad boy zien uit te hangen.

Wat jij nu moet doen is het volgende:

Je zegt tegen haar op de app: Hey girl hoessie? Wanneer gaan we chillen? ff drankje doen daar en daar.

reageert ze niet met een duidelijk antwoord dan laat haar zitten!!! Reageert ze met ja dan en dan kan ik dan zit je goed.

Als ze dus toestemt wees niet te enthousiast... zoek niet te veel contact. Zorg ervoor dat jullie alcohol drinken... brengt haar in the mood en jij bent toch een beetje een bad guy.

Succes knul

Voor ekte tips mag je me appen via pm
  vrijdag 28 februari 2014 @ 15:34:34 #72
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_137240769
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:26 schreef scoober het volgende:
Kerel... hier een tip van een echte womanizer ( nee geen grap ).

Je moet de bad boy zien uit te hangen.

Wat jij nu moet doen is het volgende:

Je zegt tegen haar op de app: Hey girl hoessie? Wanneer gaan we chillen? ff drankje doen daar en daar.

reageert ze niet met een duidelijk antwoord dan laat haar zitten!!! Reageert ze met ja dan en dan kan ik dan zit je goed.

Als ze dus toestemt wees niet te enthousiast... zoek niet te veel contact. Zorg ervoor dat jullie alcohol drinken... brengt haar in the mood en jij bent toch een beetje een bad guy.

Succes knul

Voor ekte tips mag je me appen via pm
Los gezien van het feit deze 'kerel' hier nogal opschepperig overkomt, klopt hetgeen wat hij zegt wel tot op een zekere hoogte.
pi_137240837
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 02:23 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik fap al maanden op je maar ik vind je nog steeds een zwakzinnig wijf ;(
  vrijdag 28 februari 2014 @ 16:46:15 #74
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137242909
*Update* Het is geregeld :D volgende week vrijdag ff wat drinken en daarna naar de bios :). Mooi verjaardag's cadeau voor dr xDxD ze in donderdag jarig namelijk
  vrijdag 28 februari 2014 @ 23:41:48 #75
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_137259018
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 16:46 schreef fabiotastic het volgende:
*Update* Het is geregeld :D volgende week vrijdag ff wat drinken en daarna naar de bios :). Mooi verjaardag's cadeau voor dr xDxD ze in donderdag jarig namelijk
Na de date vermeld je wel dat ene Dhr. Fanest van het subfoum Relates & Psychologie op www.fok.nl dit allemaal mede mogelijk heeft gemaakt. Begrepen?
  vrijdag 28 februari 2014 @ 23:53:45 #76
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137259634
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 23:41 schreef Fanest het volgende:

[..]

Na de date vermeld je wel dat ene Dhr. Fanest van het subfoum Relates & Psychologie op www.fok.nl dit allemaal mede mogelijk heeft gemaakt. Begrepen?
Nope hahaha, als het iets is geworden wel hoor hahaha lekker zeggen hoe hopeloos ik ben
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:43:35 #77
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137421636
Nouja dit gaat dus al als verwacht :S, we hadden nog geen film afgesproken dus ik vroeg het net en dan zegt ze dat bespreken we wel een andere x, maar het is al vrijdag dusja... Ze weet ook niet wanneer wel, morgen is ze jarig dus laat k t dan maar ff liggen en vraag ik het vrijdag ochtend wel. Kan ook gewoon zijn dat ze nu geen tijd heeft maar is toch verdacht
  donderdag 6 maart 2014 @ 12:10:22 #78
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_137443127
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:47 schreef fabiotastic het volgende:
Ik heb goed nieuws geloof ik! Er is nu een heeele grote last van mn schouders af :D. Ik voelde me er eigenlijk niet helemaal klaar voor op de fiets, er fietste nog iemand mee van t werk, en het geen dat me over heeft gehaald was eigenlijk dat ze heel positief over me praatte tegen die ander wat mij wel wat zelfvertrouwen gaf maar ik was nog wel zenuwachtig. Dus toen ik eigenlijk af moest slaan ben ik toch nog even mee gefietst (ik had het ook nog niet gevraagd) ,toen kwam de volgende mogelijkheid om af te slaan vlak bij haar huis en ik moest het toch wel gaan vragen anders was het te laat. Ik verzamel mn moed en vraag rustig (met kloppend hart): heb je zin om samen iets te doen volgende week? (L) Huh, wat volgendeweek zaterdag? (Ik) Nee iets samen doen volgende week. (L) Ohh heb jij dan ook vakantie? (ik) Ja. (L) Okee isgoed maar ik geloof dat je er hier af moet ik app je nog wel hoe en wat!... Dus ik denk dat dat wel geslaagd is, had eigenlijk een andere reactie verwacht! Dankjullie wel allemaal en ik houd je op de hoogte hoe het verder gaat! Thnx
Als ze je echt zo geweldig vond zou ze niet gelijk zeggen van "Je moet hier af..."
Dan wou ze vast langer met je doorbrengen... mijn 2 cent.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:28:37 #79
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137450976
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:10 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Als ze je echt zo geweldig vond zou ze niet gelijk zeggen van "Je moet hier af..."
Dan wou ze vast langer met je doorbrengen... mijn 2 cent.
Nouja ik zie t nu pas, zo ging t niet precies geloof ik haha dat was verder allemaal goed.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:21:09 #80
390376 Goldenrush
Everything is a remix.
pi_137733250
en TS ging de date door?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 19:17:34 #81
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_137740904
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:43 schreef fabiotastic het volgende:
Nouja dit gaat dus al als verwacht :S, we hadden nog geen film afgesproken dus ik vroeg het net en dan zegt ze dat bespreken we wel een andere x, maar het is al vrijdag dusja... Ze weet ook niet wanneer wel, morgen is ze jarig dus laat k t dan maar ff liggen en vraag ik het vrijdag ochtend wel. Kan ook gewoon zijn dat ze nu geen tijd heeft maar is toch verdacht
Gewoon doorvragen TS tot je een duidelijk antwoord hebt, het allerkutste wat je kan overkomen is niet weten waar je aan toe bent en de komende jaren met een gevoel zitten van: ''ja de kans is heeeeeeeel klein maar misschien vindt ze me wel leuk maar ik durf het niet te vragen.''
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:15:33 #82
415422 fabiotastic
Pindakaas is GEEN kaas
pi_137760829
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:17 schreef Fanest het volgende:

[..]

Gewoon doorvragen TS tot je een duidelijk antwoord hebt, het allerkutste wat je kan overkomen is niet weten waar je aan toe bent en de komende jaren met een gevoel zitten van: ''ja de kans is heeeeeeeel klein maar misschien vindt ze me wel leuk maar ik durf het niet te vragen.''
Thnx voor de reactie! Ik dacht dat dit topic al helemaal dood was... Nouja het ging vorige week vrijdag niet door omdat ze ziek was (wat ik niet geloofde maar t bleek uiteindelijk wel zo te zijn. Toen hadden we iets voor dinsdag na t werk afgesproken wat uiteraard ook afgezegd werdt omdat ze zogenaamd nieuwe werktijden had wat wel zou kunnen. Dus ik oke dat kan gebeuren, kom ik op het werk is ze dr gewoon dus toen was ik best wel boos geworden en hebben we er over gepraat en daar kwam uit dat zij hier niks aan kon doen omdat het door iemand anders tegen haar was verteld (dat was ook zo), maar ik had nogsteeds gezegt dat ik vond dat ze te vaak had afgezegd en toen zei ze dat ze veel te veel afspraken te gelijk maakte waardoor ze er altijd veel moest afzeggen en dat het dus meestal perongeluk ging. Nouja uiteidelijk was het weer goed gemaakt en hadden we t weer gewoon leuk op het werk. Toen was ze klaar met werken en normaal wachten we even op elkaar en fietsen samen naar huis, maar ik moest 10 min overwerken omdat het nog niet helemaal af was en toen was ze er zonder iets van te zeggen vandoor gegaan wat ik behoorlijk kut vond :S. Toen hebben we toen ik thuis was nog ruzie gemaakt over whapp en ook weer goed gemaakt en hebben we nu een afspraak staan voor volgende week vrijdag 's middags omdat ze toen zeker wist dat ze wel kon. Dus de situatie is dubieus nu maar we zijn weer op het goede pad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')