quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:36 schreef hunter2011 het volgende:
Dat energieke meisje is net een Duracell-konijn
wel zonder koffie hoop ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
wat jammer dat mijn poes niet van mijn schoot wil afgaan, als dit lied op de radio komt, pak ik zelf op mijn werk een beker erbij om mee te doen
ik wist niet eens dat angela nog zongquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:36 schreef Stickertje het volgende:
ik moet ontzettend lachen om Angela die zoch moet verlagen tot niveau 12 jarige om dit lied te zingen
daarna welquote:
Klopt wel een beetjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:38 schreef Aspergermeisje het volgende:
Nieloefaar doet me aan Hind denken.
In haar blauwe Burda-jurkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat angela nog zong
ik dacht dat die alleen nog optrad voor de weight watchers
Ik heb een laptop op mijn schoot,...das wel ff wat minder.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
wat jammer dat mijn poes niet van mijn schoot wil afgaan, als dit lied op de radio komt, pak ik zelfs op mijn werk een beker erbij om mee te doen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:37 schreef vencodark het volgende:
Angela lijkt op een hoerenmadam, sorry.
Ik hoorde Angela laatst ergens nog, ik wist niet dat ze (goed) kon zingen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat angela nog zong
ik dacht dat die alleen nog optrad voor de weight watchers
Tot hoe laat is het?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:38 schreef iBenny het volgende:
Oooh. We zijn nog maar een uur onderweg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |