Jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nog een mindere indruk achtergelaten dan harpmeisje
Best wel jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nog een mindere indruk achtergelaten dan harpmeisje
Die Cher-achtige?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:16 schreef hunter2011 het volgende:
Vind haar een mooiere versie van Joan Armatrading die trouwens ook lesbisch is.
Nu nog niet. Beetje zoals Lisa afgelopen jaar deedquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:16 schreef vencodark het volgende:
Toch zie ik haar nog wel eens een dijk van een hit scoren.
Programma met Dennis Weenig over een hit? Begint op 2 maart.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Maandagbegint dat nieuwe profgramma toch ook op RTL5?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Maandagbegint dat nieuwe profgramma toch ook op RTL5?
.................................................quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]zag er een beetje typisch uit met die containers, alsof je elk moment verwacht dat er 500 illegale chinezen in zitten
quote:
oke, thanks!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Programma met Dennis Weenig over een hit? Begint op 2 maart.
Die naam kan ik niet onthoudenquote:
quote:
Ik verwacht dat Nieloefaar deze battle gaat winnenquote:
oh hahaha ik keek net nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ook niet, stond net onder ik beeld
Demi is geweldig, maar veel te mooi voor haar leeftijdquote:
Nielofaar gaat zo to save a life zingenquote:
dit dusquote:
Ditquote:
ze vloog net aardig uit de bochtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:23 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Demi is geweldig, maar veel te mooi voor haar leeftijd
Dorlingquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:25 schreef Aspergermeisje het volgende:
Spreek de woorden normaal uit!
ze is 10quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:25 schreef Aspergermeisje het volgende:
Spreek de woorden normaal uit!
quote:
Heeft het niks mee te maken. Ze kon begging ook normaal zeggen, maar in het begin zei ze bagging.quote:
12 hoor ik nu, mijn foutquote:
We zijn Nederlanders.. accentloos Engels zit er bijna niet inquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:26 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Heeft het niks mee te maken. Ze kon begging ook normaal zeggen, maar in het begin zei ze bagging.
Ben je ook 12?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
Waarom lach ik zo hard om een lengte grapje
Omdat eindelijk iemand het durft uit te spreken op tv?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
Waarom lach ik zo hard om een lengte grapje
quote:
Nee, maar niet veel langer dan zij denk ikquote:
ook 1 van mijn all-time favoritesquote:
wie?quote:
Maar ze is al gevonden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:31 schreef lady-wrb het volgende:
jaap jongbloed heeft iets te maken met nieloefaar
iets met vermiste ontvoerde kinderen
Ja hij heeft haar teruggehaald uit Iran, heb het net gevondenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:31 schreef lady-wrb het volgende:
jaap jongbloed heeft iets te maken met nieloefaar
iets met vermiste ontvoerde kinderen
Vriend van de familiequote:
How to safe a life van The Frayquote:
Stephanie moet het hebben van een goede stem een energie...dat win je nooitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:32 schreef Stickertje het volgende:
godver, nogmaals het zielig verhaal verhalen
Die clipquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:34 schreef BabeWatcher het volgende:
Cups is zo geweldig, ik krijg het niet voor elkaar om erbij te zingen
Geluid is zelfs niet van de bekertjesquote:
nu welquote:
En ook nog eens dat verhaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:35 schreef PinkLow het volgende:
Ok stephanie is een kind vol energie, word er vrolijk vanVan Nielofaar word ik een soort van depri ofzo..
En het blijft ook nog in je hoofd hangen...doomed, i amquote:
Jaa, die met samurai dad!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:36 schreef Aspergermeisje het volgende:
Op de achtergrond oud-deelnemers. Heel veel!
Tof jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:36 schreef Aspergermeisje het volgende:
Op de achtergrond oud-deelnemers. Heel veel!
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:36 schreef hunter2011 het volgende:
Dat energieke meisje is net een Duracell-konijn
wel zonder koffie hoop ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
wat jammer dat mijn poes niet van mijn schoot wil afgaan, als dit lied op de radio komt, pak ik zelf op mijn werk een beker erbij om mee te doen
ik wist niet eens dat angela nog zongquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:36 schreef Stickertje het volgende:
ik moet ontzettend lachen om Angela die zoch moet verlagen tot niveau 12 jarige om dit lied te zingen
daarna welquote:
Klopt wel een beetjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:38 schreef Aspergermeisje het volgende:
Nieloefaar doet me aan Hind denken.
In haar blauwe Burda-jurkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat angela nog zong
ik dacht dat die alleen nog optrad voor de weight watchers
Ik heb een laptop op mijn schoot,...das wel ff wat minder.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
wat jammer dat mijn poes niet van mijn schoot wil afgaan, als dit lied op de radio komt, pak ik zelfs op mijn werk een beker erbij om mee te doen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:37 schreef vencodark het volgende:
Angela lijkt op een hoerenmadam, sorry.
Ik hoorde Angela laatst ergens nog, ik wist niet dat ze (goed) kon zingen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat angela nog zong
ik dacht dat die alleen nog optrad voor de weight watchers
Tot hoe laat is het?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:38 schreef iBenny het volgende:
Oooh. We zijn nog maar een uur onderweg?
Ok bedanktquote:
Op RTL5 The Hitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:40 schreef ZaZoe het volgende:
Wat is trouwens de volgende talentenshow op RTL4?
Als ik nog 1 keer Yogi voorbij zie komen, vallen er bij de volgende bezoeken aan de supermarkt vele slachtoffers in het koelvak. De hele vloer zal bloot staan van aardbei & frambozen yoghurt!!!!quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als ik nog 1 keer Yogi voorbij zie komen, vallen er bij de volgende bezoeken aan de supermarkt vele slachtoffers in het koelvak. De hele vloer zal bloot staan van aardbei & frambozen yoghurt!!!!
Maandag: TAL / [The Hit] #1 - Vanaf 24 februariquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:40 schreef ZaZoe het volgende:
Wat is trouwens de volgende talentenshow op RTL4?
Vooral een trend bij kinderen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:44 schreef vencodark het volgende:
Clipje bekeken, wordt zenuwachtig van dat cup-getover.
Dikke trend gemist blijkbaar.
Moeten die kinderen niet slapen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:44 schreef ZaZoe het volgende:
Jezus wat is het laat afgelopen,..en ik moet nog de deur uit vanavond
Wat moet je gaan doen dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:44 schreef ZaZoe het volgende:
Jezus wat is het laat afgelopen,..en ik moet nog de deur uit vanavond
Okayquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maandag: TAL / [The Hit] #1 - Vanaf 24 februari
Vrijdag: TAL / [Everybody Dance Now] #1 - Vanaf 28 februari
The Hit lijkt me een leuk programmaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maandag: TAL / [The Hit] #1 - Vanaf 24 februari
Vrijdag: TAL / [Everybody Dance Now] #1 - Vanaf 28 februari
origineelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:44 schreef vencodark het volgende:
Clipje bekeken, wordt zenuwachtig van dat cup-getover.
Dikke trend gemist blijkbaar.
Rob de Nijs in een container, jammer dat de deur open kanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
The Hit lijkt me een leuk programma
Ja, maar ik zag daar iemand in die mij niet aanstaat: Ben Saunders.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
The Hit lijkt me een leuk programma
Oh, hij doet ook mee?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Rob de Nijs in een container, jammer dat de deur open kan
Ik begreep dat hij als kandidaat meedeed, maar ik neem aan dat dat niet kloptquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh, hij doet ook mee?![]()
Ik zag alleen Dennis & Waylon in de promo's
dan ga ik me opgevenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:46 schreef hexje het volgende:
Ojee, als mijn ouders mij maar niet gaan opgeven.
De rest lokt me ook niet echt aan, maar kijk waarschijnlijk toch welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar ik zag daar iemand in die mij niet aanstaat: Ben Saunders.
Ben ookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh, hij doet ook mee?![]()
Ik zag alleen Dennis & Waylon in de promo's
Is toch vreselijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:46 schreef hexje het volgende:
Mijn ouders dreigden ermee, maar toen kwam mijn vader erachter dat hij met Gordon op tv moestquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:46 schreef hexje het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn ouders dreigden ermee, maar toen kwam mijn vader erachter dat hij met Gordon op tv moest
[..]
Mijn ouders dreigden ermee, maar toen kwam mijn vader erachter dat hij met Gordon op tv moest
[..]
LOLquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:49 schreef Stickertje het volgende:
onverwachte snelle bekendmaking ook.. liet bijna mijn chocolade eitje vallen
choco eitjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:49 schreef Stickertje het volgende:
onverwachte snelle bekendmaking ook.. liet bijna mijn chocolade eitje vallen
Ik heb chocolade, & cola.. ik begin zo hyper te worden dan mijn handen beginnen te bevenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik begin juist in slaap te vallen.
Tja, ik vind het toch ergens ongepast. Van kinderen boeit mij dat echt niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
dat mag ook, was gewoon benieuwd.
Dat is geen garantie met het vaak grillige thuispubliekquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet haast wel. De afgelopen twee keer won er een meisje
Brrrr.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:52 schreef Uccie het volgende:
Ik zie er een jonge Peter Andre in.....ik twijfel nog even of het een compliment is
het gaat niet om kwaliteit, de meiden stemmen sowieso voor hemquote:
Yup.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:52 schreef BabeWatcher het volgende:
hij begon zuiver, maar nu is het echt vals
naja, is toch wel handig voor die 2 miljoen kindermeisjes die kijken? Tenzij je aandelen van een tissuefabrikant hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, ik vind het toch ergens ongepast. Van kinderen boeit mij dat echt niet.
Volgens mij zijn het progressieve islamieten, hij zingt overigens een beetje vals.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:52 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Dat sowieso... gaan z'n ouders niet leuk vinden ;-) Hij zingt wel echt goed
Even kijken wat het wordt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:52 schreef Uccie het volgende:
Ik zie er een jonge Peter Andre in.....ik twijfel nog even of het een compliment is
John Legend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:53 schreef MissJ het volgende:
John Legend zingt het véél mooier en fijner
Ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |