quote:Arnhem meet:
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Ik stond met een uur en een kwartier weer buitenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:17 schreef PeuRac het volgende:
![]()
Vin, toch niet naar de motorbeurs vanavond?
lol, viel het zo erg tegen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik stond met een uur en een kwartier weer buiten
Jep. Was niet echt iets spectaculairs te zien en alle standjes waren eigenlijk hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, viel het zo erg tegen?
Mn broertje en schoonzusje waren wel geslaagd, hebben een pak en helm voor haar gekocht.
Chill.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep. Was niet echt iets spectaculairs te zien en alle standjes waren eigenlijk hetzelfde.
Wel nog even de racer van een collega kunnen aanschouwen
Mja 13 euro voor een avondkaartje. Was imo het geld echt niet waard geweest.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Chill.
Had ergens nog wel willen gaan, maar met mn ouders hier en de prijs van de kaartjes...
Volgende keer beterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja 13 euro voor een avondkaartje. Was imo het geld echt niet waard geweest.
Liepen ook geen leuke chickies rond of zo
overdag wel schijnt, zag er wel wat op een paar foto'squote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja 13 euro voor een avondkaartje. Was imo het geld echt niet waard geweest.
Liepen ook geen leuke chickies rond of zo
Die komt er denk ik nietquote:
Hmm dat zou kunnen. Al was ik er om 5 uur en toen zag ik niet echt iets boeiends lopenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
overdag wel schijnt, zag er wel wat op een paar foto's
Zij waren er 's ochtens volgens mij, begin van de avond zaten ze iig in Brugge.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die komt er denk ik niet
[..]
Hmm dat zou kunnen. Al was ik er om 5 uur en toen zag ik niet echt iets boeiends lopen
Ah oke, geen ideequote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zij waren er 's ochtens volgens mij, begin van de avond zaten ze iig in Brugge.
Nog 2 minuten of zoquote:
Ja, die ken ik al, is niet zo heel erg leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan komt er een een Winter Olympics Special als het goed is
Er zit een knop op je tv die helpt je zo uit de pureequote:
En dan wat?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zit een knop op je tv die helpt je zo uit de puree
Jij hebt een leven toch? Je bent sociaal?quote:
Ben moe, heb geen zin om wat te doen en moet het hele weekend studeren, dus ga niet uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt een leven toch? Je bent sociaal?![]()
Zet een dvd op, ga muziek luisteren
Muziekje opzetten en lekker verder Fok!kenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben moe, heb geen zin om wat te doen en moet het hele weekend studeren, dus ga niet uit.
Ohquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, die ken ik al, is niet zo heel erg leuk eigenlijk.
Doe Maarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zit een knop op je tv die helpt je zo uit de puree
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |