dat kan, je moet er gewoon heengaanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:46 schreef Nickoss het volgende:
Kun je je nog aanmelden voor het feest, en zoja waar? Snelle response please!
Heyquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:46 schreef Vuurdoorn het volgende:
Wilde eigenlijk niet meer kijken toen ik vanochtend in de Telegraaf las dat Andrea niet weg ging. Maar ja, verslaving is verslaving, dus ik schuif toch maar aan met een droog wit wijntje. Ik zit hier ook all inclusive
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:46 schreef Mirjam152 het volgende:
Wie stuurt Anton een twitterbericht als Andrea aan de rol gaat?
[ afbeelding ]
Doe lekker zelf dat gemail en gebel altijdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:46 schreef Mirjam152 het volgende:
Wie stuurt Anton een twitterbericht als Andrea aan de rol gaat?
[ afbeelding ]
ook afvalligen zijn welkom gelijk de verloren zoonquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:46 schreef Vuurdoorn het volgende:
Wilde eigenlijk niet meer kijken toen ik vanochtend in de Telegraaf las dat Andrea niet weg ging. Maar ja, verslaving is verslaving, dus ik schuif toch maar aan met een droog wit wijntje. Ik zit hier ook all inclusive
Voor 25,- sla ik even over.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Snel, gá dan!!!
[ afbeelding ]
Maasstraat in Amsterdam. Vragen naar ene Anton.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:46 schreef Nickoss het volgende:
Kun je je nog aanmelden voor het feest, en zoja waar? Snelle response please!
Ik heb nog niets anders gehoordquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:47 schreef mikekomen het volgende:
Dat nummertje die Jim er nu inbeukt kan ik wel waarderen
Dat draaide hij net toch ook al?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:47 schreef mikekomen het volgende:
Dat nummertje die Jim er nu inbeukt kan ik wel waarderen
Hou dat maar eens tegen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Laat die hoop maar varen . De regie zou hun eerst hard toespreken
Anton gaat deaud.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef md89 het volgende:
[..]
Maasstraat in Amsterdam. Vragen naar ene Anton.
In laren, amersfoortse wegquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:47 schreef liesje-hb het volgende:
[..]
dat kan, je moet er gewoon heengaan![]()
waar het is weut ik ook niet
echt hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hakim ...dik in de dertig en dan nog steeds New Kids nadoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |