abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 februari 2014 @ 22:56:47 #126
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_136997308
TS moet gewoon binnen de aankomende 9 maanden nog iets van 100 vrouwen zwanger maken. Dan is het financiële aspect wel klaar, want je kan dan toch geen alimentatie betalen.
The more debt, the better
pi_136997570
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:44 schreef clouds88 het volgende:
Wat mij heel erg dwars zit, en wat ik nog niet erbij zei is dat ik denk dat ze bewust zwanger geworden is, zelf ontkent ze dit volledig.
Ik ben bang dat of het kind er nu wel komt of niet ik sowieso erge relatieproblemen met haar krijg hierover.
quote:
Zelf ben ik ook verslaafd geweest aan gokken en alcohol al was ik dus tot gisteren al meer dan een jaar gestopt
Ai, dat laatste klinkt niet best.. :{
De kans dat ze bewust zwanger is geworden is zeker aanwezig, je zal niet de eerste man zijn die op deze wijze ongewild een kind krijgt.
Je schiet er echter niets mee op door dit tegen haar te zeggen. Als ze ontkent dan is ze boos op je, geeft ze het toe dan komt het kind nog steeds. Dus hou dit verwijt voor je.

Als ik jou was zou ik het even enkele weken laten bezinken en proberen of je aan het idee kan wennen dat je dadelijk vader wordt.
Ik vermoed dat het voor jou het beste is als je je kunt verzoenen met de nieuwe situatie en onthou dat een gezin jouw stabiliteit geeft. Jullie hebben de juiste leeftijd om een gezin te stichten en om een goede vader te zijn heb je geen geld voor nodig.

Lukt je dit niet dan heb je behalve de problemen van je ouders ook nog eens een gebroken relatie en een kind dat je waarschijnlijk niet mag opvoeden.
De kans dat je dan terug valt in je verslaving is groot..
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_136997879
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:42 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nou, noem me stompzinnig, maar op het moment dat ik zwanger zou zijn, zou ik het een kind noemen ja. Zwanger is zwanger en je kunt wel besluiten te aborteren en over drie jaar met voorbedachte rade aan kinderen 'te beginnen', maar DIT kind, DIT 'kwakkie', is er maar één keer. Die krijg je nooit meer terug.
O jezus, ik ben een moordenaar, zovaak klaargekomen in mijn leven..
Rustig aan.
pi_136998118
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 23:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:') Zo bedoel ik dat toch niet, imbeciel. Ik bedoel te zeggen dat het bij mij, als vrouw, ongetwijfeld moedergevoelens in me op zou roepen als ik alleen al het besef zou hebben zwanger te zijn, en dat dat geen rationele insteek is en dus ook niet afhankelijk van de duur van de zwangerschap.
Your opinion of me is none of my business.
pi_136998150
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 23:13 schreef Sarasi het volgende:

[..]

:') Zo bedoel ik dat toch niet, imbeciel. Ik bedoel te zeggen dat het bij mij, als vrouw, ongetwijfeld moedergevoelens in me op zou roepen als ik alleen al het besef zou hebben zwanger te zijn, en dat dat geen rationele insteek is en dus ook niet afhankelijk van de duur van de zwangerschap.
Hoo, niet gelijk schelden he, das niet zo lief.
Rustig aan.
pi_136998236
Good luck dude, kut voor je
pi_136998304
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 23:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoo, niet gelijk schelden he, das niet zo lief.
Ik ben ook niet lief, ik ben ongesteld. :6
pi_136998388
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 23:16 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ben ook niet lief, ik ben ongesteld. :6
Oh oh, dan moet ik extra lief doen tegen jou ook al gedraag je je als een nare draak O+
Rustig aan.
pi_136998587
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 23:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:D
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 23:26:41 #135
8369 speknek
Another day another slay
pi_136998859
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:49 schreef Life2.0 het volgende:
heeft ze overduidelijk geplanned, succes :')
Ja gezien de situatie deel ik TS' zorgen volkomen, wat het natuurlijk een naaistreek van jewelste maakt.
Aan de andere kant, gezien jullie al zes jaar samen zijn en samen zijn gaan wonen heb je ook een keer bewust de keuze moeten maken dat neuken tot kinderen kan leiden, of anders had je voor altijd aan het condoom moeten blijven.
Maar goed, het zwanger zijn zal een minder groot probleem zijn dan de gedachte dat ze je expres genaaid heeft en egoistisch voor een kind kiest die daar slachtoffer van kan worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_136998865
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 23:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oh oh, dan moet ik extra lief doen tegen jou ook al gedraag je je als een nare draak O+
Juist. Waar is mijn CHOCOLADE!? :'(
  vrijdag 21 februari 2014 @ 23:28:15 #137
8369 speknek
Another day another slay
pi_136998944
In ieder geval, als ze alleen aan de pil is geweest, heeft ze naar waarschijnlijkheid al meerdere keren abortus gepleegd (de pil zorgt er namelijk voor dat o.a. eitjes niet innestelen); dus gezien dat ze nog niet heel lang zwanger is, moet ze daar niet op tegen zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_136999375
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 23:13 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dit! Ik wist met 4 weken dat ik zwanger was, toen was het enkel nog een klompje cellen,.mààr wel MIJN klompje cellen.

Verder weet iedere debiel dat de pil niet 100% veilig is, en als ze dan ook nog laks is... Maar dan nog zul je samen moeten praten!
S. 2014
J. 2016
pi_136999485
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 23:28 schreef speknek het volgende:
In ieder geval, als ze alleen aan de pil is geweest, heeft ze naar waarschijnlijkheid al meerdere keren abortus gepleegd (de pil zorgt er namelijk voor dat o.a. eitjes niet innestelen); dus gezien dat ze nog niet heel lang zwanger is, moet ze daar niet op tegen zijn.
Uhm... De pil zorgt ervoor dat eitjes niet rijpen... Er vind geen eisprong plaats en dus geen innesteling of bevruchting... Enkel de onrijpe eitjes worden afgevoerd.
S. 2014
J. 2016
pi_136999523
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 23:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dit! Ik wist met 4 weken dat ik zwanger was, toen was het enkel nog een klompje cellen,.mààr wel MIJN klompje cellen.

Verder weet iedere debiel dat de pil niet 100% veilig is, en als ze dan ook nog laks is... Maar dan nog zul je samen moeten praten!
Volgens mij zijn die hormonale veranderingen ook best groot, lijkt mij niet raar dat je dat dan zou voelen.
Rustig aan.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 23:39:49 #141
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_136999579
Wijf is gewoon ziek. Als ze het er vooraf over gehad hebben (en dat hebben ze, anders was ze niet aan de pil), dan moet ze niet nu ineens roepen dat ze toch dat kind wil houden. Anders had ze ueberhaupt die pil niet hoeven slikken en had TS d'r met condoom kunnen neuken. Als je met z'n tweeën overlegt dat je nog niet toe bent aan kinderen, dan vind ik het vrij ziek om dan in je eentje te beslissen om het toch te houden en tegen TS te roepen dat ie anders maar op moet zouten. En ja, het is haar lijf blablabla, maar ze zal dan wel weer niet stoer genoeg zijn om dat kind dan ook zonder financiële hulp op te voeden.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 23:43:56 #142
8369 speknek
Another day another slay
pi_136999777
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 23:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Uhm... De pil zorgt ervoor dat eitjes niet rijpen... Er vind geen eisprong plaats en dus geen innesteling of bevruchting... Enkel de onrijpe eitjes worden afgevoerd.
Nee het zijn twee mechanismes, het verkleint de kans op een eisprong, en het verhardt de baarmoederwand, zodat de eitjes die toch springen en bevrucht worden niet innestelen. De anticonceptiepil heeft een (kleine maar gezien het veelvuldige gebruik redelijke) kans abortus te veroorzaken.
pi_137000182
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:22 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat is er precies niet duidelijk aan? :?
hoe je dat bedoelt. Dat ligt toch in de vraag besloten dunkt me, Vanwaar de wedervraag? Kun je niet gewoon het antwoord geven?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_137000244
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 23:39 schreef matthijst het volgende:
maar ze zal dan wel weer niet stoer genoeg zijn om dat kind dan ook zonder financiële hulp op te voeden.
stoer?

huh?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 23:55:18 #145
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_137000292
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:44 schreef clouds88 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties allemaal!

Ik snap dat ik bij sommigen overkom als een harteloos monster door een paar van mijn uitspraken, misschien ook ouders of mensen die geen kinderen kunnen krijgen dus ik snap het wel.
Het is voornamelijk machteloosheid waarom ik nu zo reageer.
Werkelijk ? of is het het besef dat je echt vader gaat worden ? Ik snap het wel maar begrijp het niet...
Dat je schrikt, snap ik, dat je eerste reactie is niet doen is nogal bot.

quote:
Wat mij heel erg dwars zit, en wat ik nog niet erbij zei is dat ik denk dat ze bewust zwanger geworden is, zelf ontkent ze dit volledig.
Ik ben bang dat of het kind er nu wel komt of niet ik sowieso erge relatieproblemen met haar krijg hierover.
Jij denkt veel maat weet weinig zeker.. Komt daar ook niet een stukje onzekerheid door ?
Begrijp me niet verkeerd ofzo, ik snap dat je schrik hebt... Maar jij kunt nu niets afdwingen. Als het zo is, is het zo. Als zij zegt dat het vergeten is en jij twijfelt is dat gelijk een twijfel aan de hele relatie.

quote:
Waarom de situatie extra waardeloos is omdat ik een half jaar geleden naar haar woonplaats toe ben verhuist zodat we samen konden wonen.
Ze woont anderhalf uur rijden van mijn eigen woonplaats en ik heb tot nu toe dan ook niets met dit gehucht. De planning was om een paar jaar werkervaring op te doen nu en dan eventueel te emigreren en dan eventueel kinderen.
Ligt eraan hoe je nu met zaken omgaat of dat doorgaat. Zoals je nu bezig bent zeker niet... Probeer die droom nog steeds te vervullen, alleen nu met zijn drieen.

quote:
Nu zijn de laatste paar maanden mijn ouders met veel gedoe gescheiden, dit terwijl mijn moeder kanker heeft en er nu dus alleen voor staat, mijn vader is acohol verslaafd en komt financieel nauwelijks rond nu. Vanaf vrijdag tot zondagavond ben ik dus in mijn geboorteplaats om voor hun van alles te regelen zodat de situatie wat leefbaarder is, echter hoor ik alleen maar hoe ongelukkig ze zijn elke keer. Ik ondersteun ze ook financieel zodat ze rondkomen (door studielening vol te zetten), ook al heb ik zelf niks over dan.
Dat zal dus even anders moeten gaan worden, het is niet anders. Ik snap je punt, maar he je kunt niet de ellende van de wereld op je schouders nemen. Nooit. Je moet je eiegen toko draaien, dat doet iedereen. Het klinkt hard maar zo is de waarheid wel.

quote:
Mijn zus woont in België en geeft er niks om.
Dan moet je die maar eens erbij gaan roepen nu.
Het zijn jullie ouders, maar jullie kunnen niet verantwoordelijk zijn voor hun daden.

quote:
Zelf ben ik ook verslaafd geweest aan gokken en alcohol al was ik dus tot gisteren al meer dan een jaar gestopt.
Ieder geval mijn punt is dus dat de situatie voor mij persoonlijk momenteel echt chaotisch is en ik heel graag alles stabiel wil hebben om zo goed mogelijk voor iedereen te kunnen zorgen en mijn kind goed te kunnen opvoeden.
Ik denk dat je stabiel genoeg bent om voor je eigen gezin te kiezen.
Dat moet prio 1 zijn. Je kunt het niet iedereen naar de zin maken.. Some win, some lose...

quote:
Al met al voel ik me dus nu echt genaaid ermee, ik vergeleek het met als of ik hiv had en dan geen condoom droeg bewust en het risico liep dat zei het ook kreeg. Dit kwam me natuurlijk op een "dus een baby is aids" argument te staan.
Het irritante is dat zij alles ontkent, doet of ze nu zwanger is door het laks omgaan met de pil ( want als het expres was waarom zou ze dan roken/drinken de afgelopen week?) en het compleet eens is met mij op alle punten en hoe ongeschikt het wel niet is op dit moment buiten de abortuskwestie om natuurlijk want dat is immers altijd moord.
Behalve als het kind een verstandelijke beperking blijkt te hebben dan is het opeens uit het belang van het kind wel te rechtvaardigen, of bij een morning after pil.
Stop nu eens met die schuldvraag, jullie zijn beide schuldig.
Die 3 minuten lol heeft nu een staartje. En dat gaat over 9 maanden gewoon geboren worden.
Dus wen eraan, je hebt ruim de tijd.

quote:
Zoals sommigen zeggen van dan betaald hij maar alimentatie of dan erken je het toch niet? dat is sowieso geen optie, ik wil mijn eigen kind goed opvoeden en als het zover komt doe ik dat waarschijnlijk ook wel.
Al heeft mijn vertrouwensband met haar nu wel een verschrikkelijke deuk opgelopen en ben ik erg ongelukkig op dit moment erdoor.
Dat vertrouwen komt door jou, jij vertrouwd haar niet op haar woord.
1 vraag, heeft ze die in de tijd van de relatie eerder geschaad ? Zo nee dan is dit onderbuikgevoel. Raak dat kwijt.
Zoja, waarom was dan niet eerder je conclusie dat deze relatie kennelijk niet wekte ?

Ik waardeer je om je verantwoordelijk die je wilt nemen. Dat hoort ook zo.
Mijn tip, ga in gesprek en probeer er het beste van te maken.
Zeg sorry dat je het wilde aborteren en bied een luisterend oor. Ik weet zeker dat jullie samen er dan uit gaan komen. En kijk regelmatig bij fokkers helpen fokkers.

Wat je ook doet, weet wat je te wachten staat en wees slim.
Handel ernaar en laat de boel niet escaleren. Zorg dat jullie samen dit mogen meemaken en geniet van al het moois wat het je zal brengen. En dat is heel wat kan ik je zeggen.

Wens je wijsheid en rust om dit te verwerken, hou je kalm en weet dat achter elke wolk een zon schijnt. Zelf bij jou gaat die wolk weg..... En sta je wellicht met z'n 3 in de mooie zon van elkaar te genieten. (waarbij ik niet zeg dat je ze soms niet achter het behang wil plakken... Echt wel, tot je beseft dat die bobbels wel erg lastig weggaan...)

Van harte alvast, want ik weet zeker dat jullie eruit gaan komen en straks een mooie baby hebben.
pi_137000354
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 23:52 schreef Argento het volgende:

[..]

hoe je dat bedoelt. Dat ligt toch in de vraag besloten dunkt me, Vanwaar de wedervraag? Kun je niet gewoon het antwoord geven?
Je kan iemand niet een kind opdringen, dus dat hoeft TS niet te pikken, duidelijker dan dat kan ik het niet maken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_137000443
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 23:56 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je kan iemand niet een kind opdringen, dus dat hoeft TS niet te pikken, duidelijker dan dat kan ik het niet maken.
Het is geen antwoord op de vraag. Jij zegt dat ze het maar weg heeft te laten halen als TS daar om vraagt en dat je er werk van zou maken als ze dat weigert. Mijn vraag is: 'wat bedoel je met 'er werk van maken''?

simpele vraag en ik vermoed dat er ook een simpel antwoord voor is. Grotere vraag is: waarom krijg ik dat antwoord niet gewoon?
  zaterdag 22 februari 2014 @ 00:05:08 #148
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137000666
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 23:54 schreef Argento het volgende:

[..]

stoer?

huh?
ze wil dat gedrocht tegen zijn wil in geboren laten worden, maar zal ongetwijfeld wel d'r hand ophouden voor alimentatie.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137000869
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 00:05 schreef matthijst het volgende:

[..]

ze wil dat gedrocht tegen zijn wil in geboren laten worden, maar zal ongetwijfeld wel d'r hand ophouden voor alimentatie.
gedrocht?

en 'ongetwijfeld'? Je kent haar?
  zaterdag 22 februari 2014 @ 00:14:31 #150
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137000978
Hoi TS. Kutsituatie. Schuldvraag is totaal niet relevant helaas, het kind is van jullie samen en of je nu wil of niet, je kunt haar niet dwingen tot abortus. De wet staat helaas niet aan jouw kant in deze en of dat goed/slecht is laat ik in het midden. Ik vind het ook eigenlijk helemaal niet belangrijk, want het verandert niets aan de situatie of de uitkomst.

In mijn optiek is het belangrijk om deze fase van boosheid zo snel mogelijk door te komen, zodat je voor jezelf op een rijtje hebt wat je zelf wil.

Ik persoonlijk zou mijn biezen pakken. Niemand verplicht je om met de moeder van je kind samen te wonen en het lijkt me dat je, als je dat wil, de ouderrol ook in kunt vullen zonder dat je met je kind onder een dak woont. Je kind krijgt er een licht afwijkende jeugd door, maar de basis om de relatie voort te zetten is weg en daar kan je kind ook onder lijden. En hoe je je kind ook opvoedt.. alle ouders maken fouten.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')