Och, het is kut,. Maar verdriet ventileren op NL tv.. moet je of heel goed zijn, of heel dom.quote:
die tapte tenminste nog op het waterquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:26 schreef FL_Freak het volgende:
Het Amerika overdrevenheid is hier nog veel erger Jezus.
Hoe bedoel je precies?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, het is kut,. Maar verdriet ventileren op NL tv.. moet je of heel goed zijn, of heel dom.
En zelfs dat deed hij in europa/midden oostenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die tapte tenminste nog op het water
Je gaat met een zielig verhaal bij rtl auditie doen? Borstkanker van de vrouw, je dochter doet mee in de act, en 1 van de meisjes die mee tapdanst.quote:
Ik had minstens Lordi verwachtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:29 schreef iBenny het volgende:
Daft Punk. Wie had dat toch gedacht...
Phenoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:29 schreef Pheno het volgende:
Lieke "ik heb grotere wangen dan een hamster" van Lexmond, mens, ga een kind uitpoepen en verdwijn in de keuken.
Dat dacht ik eerst ook ja maar ik weet niet..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:29 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hier zitten vast die jongens bij van double elastic, of hoe heetten ze ook alweer?
Even kijken, maar ik erger me al vijf minutenquote:
Ik vind het een beetje down eigenlijk...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hee dat ene meiske zat eerst bij down with johnny
EDN is een pokemon programma sinds wanneer?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:30 schreef Pheno het volgende:
"Its super effective"
Dan speelt Pokémon!
Lieke vangen en nooit meer uit die bal laten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
EDN is een pokemon programma sinds wanneer?
Doen ze bij Lingo ook.quote:
Ben jij nou maar eens aanwezig morgenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
EDN is een pokemon programma sinds wanneer?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lieke vangen en nooit meer uit die bal laten.
jajaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ben jij nou maar eens aanwezig morgen
Dus datquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan in Nederland. In welk ander land zou je dit nou zien?
Ja hè, die met kort zwart haar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hee dat ene meiske zat eerst bij down with johnny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |