Als je 3k per maand kunt verdienen, gewoon lekker die stufi laten vallen zou ik zeggen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Tja als je denkt dat dit iets eenmaligs en tijdelijk is dan gewoon opgeven als resultaat uit overige werkzaamheden. Winst over het hele jaar (minus eventuele kosten) komen dan gewoon in je IB. Standaard heb je nog wat heffingskortingen, maar met zo'n 3k per maand gaat het toch wel een redelijk bedrag worden dan. Denk effectief 25% a 35%.
Als je hier meer brood in ziet en meer websites hebt / kunt maken, kan je beter een onderneming starten. Zorg ervoor dat je minstens 3 dagen per week bezig bent ermee en je betaalt al stukken minder belasting
Als je studeert moet je helemaal opletten dat je niet over de bijverdiengrens van studiefinanciering gaat.
Mooi succes met je website, hoe kom je eigenlijk aan zoveel likes op Facebook?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:30 schreef UtopiaVolger het volgende:
Dan ga ik me daar maar eens verder in verdiepen.. Bedankt voor je antwoorden. Nee, eerste jaar.
Uiteraard, maar goed als je serieus bezig bent waarom überhaupt nog studeren als je al 3k per maand paktquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:58 schreef Blester het volgende:
[..]
Als je 3k per maand kunt verdienen, gewoon lekker die stufi laten vallen zou ik zeggen?
Toch niet serieus hoop ik? Je studie moet je (als het kan) altijd afmaken. Het inkomen nu is leuk maar het kan ook zo wegvallen door een penal / ban etc. Plus dat je met je studie uiteindelijk veel meer opties / iets achter de hand hebt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:52 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Uiteraard, maar goed als je serieus bezig bent waarom überhaupt nog studeren als je al 3k per maand pakt
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:52 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Uiteraard, maar goed als je serieus bezig bent waarom überhaupt nog studeren als je al 3k per maand pakt
Precies het antwoord dat ik had gegevenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:28 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Toch niet serieus hoop ik? Je studie moet je (als het kan) altijd afmaken. Het inkomen nu is leuk maar het kan ook zo wegvallen door een penal / ban etc. Plus dat je met je studie uiteindelijk veel meer opties / iets achter de hand hebt.
Kutadvies dus Yoshi.
Daarom zeg ik als je serieus bezig bent en denkt dus hier nog veel meer mee te gaan verdienen. 3000 is natuurlijk nog niet zo bijzonder. Hij zegt zelf dat ie pas in z'n eerste jaar zit.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:28 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Toch niet serieus hoop ik? Je studie moet je (als het kan) altijd afmaken. Het inkomen nu is leuk maar het kan ook zo wegvallen door een penal / ban etc. Plus dat je met je studie uiteindelijk veel meer opties / iets achter de hand hebt.
Kutadvies dus Yoshi.
Je weet niet of je hem niet gaat gebruiken. Verder is een studie hebben gedaan over de hele altijd beter dan geen studie hebben gedaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja een studie gaan doen die je niet gaat gebruiken is inderdaad erg goed advies.
Voor zover ik weet is accountancy één van de best aangeschreven HBO studies.
Helemaal eens met Afwazig.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:28 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Kutadvies dus Yoshi.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:44 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Helemaal eens met Afwazig. Ik ben niet afhankelijk van de Utopia website maar over 10 maanden valt dat deel sowieso weg.
1800 bruto is wel erg matigquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Was niet waardeloos, kreeg voordat ik de opleiding überhaupt af had al werk bij een accountantskantoor. Ik denk dat accountancy 1 van de beroepen is waar je juist het makkelijkste een baan vindt. Het startsalaris is daardoor alleen erg matig. Natuurlijk bij de grotere kantoren wel iets meer, maar nog steeds geen 2500 en zeker geen 12 weken vakantie.
Als we jou mogen geloven heb je veel goede websites dus jij hebt toch wel minimaal ¤10.000 per maand aan inkomstenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:20 schreef Blester het volgende:
[..]
1800 bruto is wel erg matigEen beetje goede website levert nog meer op per maand.
Ik zeg niets over inkomsten, zou eigenlijk iedereen hier moeten doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:21 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Als we jou mogen geloven heb je veel goede websites dus jij hebt toch wel minimaal ¤10.000 per maand aan inkomsten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |