ik denk dat ik zo maar ga slapenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat nu.
Meer muziek, en wakkerder worden,
Of wakker zijn en geen muziek kunnen luisteren.
Maar vervelend. Gelukkig niet vaak verkouden.
Tijdens een toets niezen is inderdaad vervelend ook wetende dat je andere in hun concentratie stoort.
gelukkig wel door meerdere mensen sexy genoemd, dat dan weer wel.
Ik kwam er net wel achter in hetzelfde vak als Tjacka en Cachet te zitten zondag.
Tjacka vind dit zorgelijk. Leuk he?
Wat een prettige manier van posten dit.
Ga je naar Ajax?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat nu.
Meer muziek, en wakkerder worden,
Of wakker zijn en geen muziek kunnen luisteren.
Maar vervelend. Gelukkig niet vaak verkouden.
Tijdens een toets niezen is inderdaad vervelend ook wetende dat je andere in hun concentratie stoort.
gelukkig wel door meerdere mensen sexy genoemd, dat dan weer wel.
Ik kwam er net wel achter in hetzelfde vak als Tjacka en Cachet te zitten zondag.
Tjacka vind dit zorgelijk. Leuk he?
Wat een prettige manier van posten dit.
denk het welquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga je die ene opleiding doen trouwens
nee ik denk utrechtquote:
wat zou jij kiezen?quote:
Ik ben heel erg jaloers.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk dat ik zo maar ga slapen
meestal slaap ik binnen een paar minuten
dus heb niks aan muziek want kan niet eens een nummer afluisteren
tjacka moet je gewoon klappen
Stiekem wel vaker, maar nu blijk ik dus achter ex-mod Tjacka te zittenquote:
stadquote:
Ja wordt wel leukquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben heel erg jaloers.
En succes Sof. Hier heb je nog eenDat het morgen leuk mag worden.
[..]
Stiekem wel vaker, maar nu blijk ik dus achter ex-mod Tjacka te zitten(Met nog 3 FOK!-users)
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben heel erg jaloers.
En succes Sof. Hier heb je nog eenDat het morgen leuk mag worden.
[..]
Stiekem wel vaker, maar nu blijk ik dus achter ex-mod Tjacka te zitten(Met nog 3 FOK!-users)
Waarom?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Puur kijkende naar de stad Amsterdam/Utrecht zou ik voor Utrecht gaan.
Vind de stad zelf niet aantrekkelijk, het is altijd chaos vergeleken met andere grote steden, en ook niet onbelangrijk; alles is er duur.quote:
hmm ja je hebt gelijkquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vind de stad zelf niet aantrekkelijk, het is altijd chaos vergeleken met andere grote steden, en ook niet onbelangrijk; alles is er duur.
Je bent zelf een kusje.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:20 schreef supersof het volgende:
oke ik krijg het koud
tijd om naar bed te gaan
kusjes
Mooi.quote:
DOEI SOFFF!!!!!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:20 schreef supersof het volgende:
oke ik krijg het koud
tijd om naar bed te gaan
kusjes
DOEI NIJTJEEEE!!!!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik dan? Net als ik je begin te mogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |