38 ben ik ook nog niet, dus dat verklaart het verschil ook niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:30 schreef snoenk het volgende:
Ik denk het poezebeest. Ik ging er altijd vanuit dat de 3e poging elke x 2 werden teruggeplaatst maar vanochtend vertelde ze dat dat alleen de verse embryo's per 2 teruggeplaatst werden. Alleen bij ouder dan 38 ook de cryo's.
Als eerste gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:38 schreef droomvrouwtje het volgende:
Dobbeyik herken het gevoel, het alles uit handen geven is om gek van te worden, maar dan ook nergens heb je meer controle over. Daarom vond ik de periode van het spuiten eigenlijk wel fijn, dan had ik tenminste ergens controle over en ook het idee dat ik echt wat kan doen
Doe je we rustig aan? Ook slaapgebrek kan een negatieve invloed op je lijf hebben, ik heb een tijdje slaapmedicatie gehad, 5 dgn was genoeg om mijn lijf te resetten, ik merkte namelijk dat ik in een patroon was geraakt van piekeren en slecht slapen..
Ik deel nog even chocola en taart uit, gisteren 30 geworden en afgelopen zaterdag feestje gehad. Helaas daarna buikgriep, was al aan het mopperen, iedere keer voor/tijdens/na de carnaval ziek, maar gelukkig ben ik sinds vandaag weer opgeknapt. Nog 2 dgn werken en dan hoppa carnaval, ik heb er echt zo zin in.. En hopelijk kunnen we daarna snel starten met onze cryo tp
Waarschijnlijk krijg je dan Ovitrelle (tenminste dacht dat het zo heette) is een kunstmatig hormoon in vergelijking met de Pregnyl dat afkomstig is van zwangere vrouwen. Tussen beide is geen verschil behalve de manier van maken dan. Hopelijk groeit alles naar wens doorquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:26 schreef Arja het volgende:
Eitje links was 12,5 en rechts 10.
Maandag weer een echo en waarschijnlijk pregnyl zetten.
Als het deze ronde niet lukt, krijg ik de volgende keer ipv pregnyl wat anders. Is hetzelfde soort hormoon, maar dan makkelijker te spuiten in een hulsje met een knop. Fijn, geen gedoe met glazen ampullen.
Ah, Klumsy, that is minder. Ik hoop dat je je gauw beter voelt.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:49 schreef klumsy het volgende:
Spannend Arja!
Ik ga woensdag beginnen met 10 dagen provera en daarna beginnen met spuiten
Heb er zin inbehalve dan dat ik nog steeds niet opgeknapt ben en mega keelpijn heb
Vandaag gebeld met de huisarts en een antibiotica kuur gekregen, hopelijk werkt dat want dit is niet leuk meer... Elke keer slikken ga ik door de grond![]()
Pregnant until Proven Otherwise. Het idee dat je nu een echte kans hebtquote:
Ik wilde hier even op inspringen. Er is niet meer kans dat je zwanger wordt als er 2 cryo's worden teruggeplaatst. Als een cryo goed ontdooit en goed doordeeld is er geen reden om er 2 terug te plaatsen. Bovendien als je ze steeds per 1 laat terugplaatsen, dan heb je ook meer pogingen (dus meer kans op zwangerschap).quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:30 schreef snoenk het volgende:
Ik denk het poezebeest. Ik ging er altijd vanuit dat de 3e poging elke x 2 werden teruggeplaatst maar vanochtend vertelde ze dat dat alleen de verse embryo's per 2 teruggeplaatst werden. Alleen bij ouder dan 38 ook de cryo's.
Dobbey ik heb eeb cryo terugplaatsing. Geen hormonen alleen de pregnyll om eisprong op de wekken. Maarja dan moet mn ei wel groot genoeg zijn.
Toch wel fijn om dit te horen. Dat een meerling meer risico's met zich meebracht dat wist ik wel. Maar in mijn hoofd had ik er toch een beetje van gemaakt dat 2 embryo's meer kans maken dan 1.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wilde hier even op inspringen. Er is niet meer kans dat je zwanger wordt als er 2 cryo's worden teruggeplaatst. Als een cryo goed ontdooit en goed doordeeld is er geen reden om er 2 terug te plaatsen. Bovendien als je ze steeds per 1 laat terugplaatsen, dan heb je ook meer pogingen (dus meer kans op zwangerschap).
Ze zijn gewoon met de jaren steeds voorzichtiger geworden, omdat het aantal meerlingzwangerschappen toenam en eerlijk is eerlijk, een meerlingzwangerschap brengt ook risico's met zich mee.
Ik snap je teleurstelling, zeker omdat je toch een soort idee hebt dat als ze er meer terugplaatsen dat je dan dus ook een grotere kans hebt op een zwangerschap, maar uit diverse onderzoeken is echt gebleken dat dat niet zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |