okquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:46 schreef Dirk het volgende:
[..]
Exact. En persoonlijk heb ik liever dat je hier homo's aftrekt.
Mail je me een foto van je piemūl?
Ik heb vandaag geleerd dat mensen die dat vragen een vuige slet/moreel verwerpelijke lichtekooi zijn! Dus.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dan zijn z'n bedoelingen toch duidelijk?
Maarre, zeg nou!!!
Ik heb iets meer met de linkerversie, want minder gelikt. Maar de rechter zou ik ook best kunnen likken hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:50 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben over het algemeen niet van het haar, maar ben er ook weer niet super op tegen. Het kan eigenlijk alle kanten op, als het maar niet op ongepaste plekken zit.
Bij Henry Cavill maakt harig/niet harig mij bijvoorbeeld eigenlijk niet zoveel uit:
[ afbeelding ]
Haar/geen haar, baard/geen baard. Kom maar op.
Mooi.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:50 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jij bent mijn nummer 2 nuJe hebt Rezania ingehaald
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:16 schreef LeBeau het volgende:
Zou dan toch liever de rechter likken; minder kans dat je haar in je smoeltje krijgt.
Hoe heet die rechter?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:50 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben over het algemeen niet van het haar, maar ben er ook weer niet super op tegen. Het kan eigenlijk alle kanten op, als het maar niet op ongepaste plekken zit.
Bij Henry Cavill maakt harig/niet harig mij bijvoorbeeld eigenlijk niet zoveel uit:
[ afbeelding ]
Haar/geen haar, baard/geen baard. Kom maar op.
Hetzelfde als de linker.quote:
Check, check, checkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |