Moeten we nu bang worden ofzo?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:04 schreef nutsabout het volgende:
Voor extra leesvoer : meerdere advocaten en jursiten zijn actief met MIEC Marketing:
Onrechtmatige publicaties ex-werknemer 5 november 2013
Onrechtmatige publicaties op website, youtube en discussiefora door voormalig werknemer
Vrijheid van meningsuiting... Waar ligt de grens?
Nogmaals Fijn weekend allemaal
nu andere verplichtingen.
Ik wacht eigenlijk op het linkje van de rechtbank in Leeuwarden waar Miec Marketing zich maar moest melden voor een rechtszaak..... want uit de linkjes die gepost zijn blijkt nog niets onrechtmatigs jegens Miec Marketing.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Moeten we nu bang worden ofzo?
Als je in zulke shit trapt dan verdien je het ook om genaaid te worden, geen medelijden hier dus.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:12 schreef BartNH het volgende:
Het enige nadeel van dit topic is dat ik nu medelijden krijg met die deurverkopers... Durf ik ze minder met een kluitje in het riet te sturen. Jemig, die lui worden nog harder genaaid dan de klant.
Leuk en aardig, maar de kantonrechter was niet bevoegd om de zaak te behandelen omdat er geen arbeidsovereenkomst was met Miec Marketing. De voorzieningenrechter was in dit geval bevoegd, dus de kantonrechter heeft hier niks over te zeggen. Dus die links waren niet van toepassing.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:04 schreef nutsabout het volgende:
Voor extra leesvoer : meerdere advocaten en jursiten zijn actief met MIEC Marketing:
Onrechtmatige publicaties op website, youtube en discussiefora door voormalig werknemer
Jij studeert hbo rechten? Ik kan je nu al verklappen dat je het tentamen niet gaat halen. Dit pleit zowel Miec Marketing als die andere club nou niet bepaald vrij.. Als je dat niet begrijpt gaat het een vrij pittig tentamen worden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:04 schreef nutsabout het volgende:
Dat is allemaal dezelfde zaak, dus niks nieuws of extra. Er zijn vast nog wel meer sites die aan die zaak refereren en al krijgt Sales Flex gelijk echt goede reclame is het ook niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:04 schreef nutsabout het volgende:
Voor extra leesvoer : meerdere advocaten en jursiten zijn actief met MIEC Marketing
gedaagde kwam niet opdagen... dan is het ook vrij onmogelijk te winnen. dit is niet echt jurisprudentie. de partij die niet komt opdagen verliest was allang jurisprudentie.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:04 schreef nutsabout het volgende:
Waarom herhaal je jezelf steeds?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:04 schreef nutsabout het volgende:
Ze roken die hele tent uitquote:Op zondag 23 februari 2014 10:04 schreef danos het volgende:
[..]
Meesterlijk, als de kipdrumsticks op de bbq gaan
Dat is Rob Geus met zijn crew om te inspecteren of hij wel blij wordt van de kip.quote:Op zondag 13 april 2014 18:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze roken die hele tent uit![]()
Maar zie ook toch wel wat blanke mannen van middelbare leeftijd rondlopen wat zouden die er dan doen.
Je zat er niet veel naast het is Rob Verlinden blijkbaar want die doet nu reclame voor Cleanprofs, de "doorstart" van BDR containerreiniging.quote:Op maandag 14 april 2014 06:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat is Rob Geus met zijn crew om te inspecteren of hij wel blij wordt van de kip.
Rot toch op, er zijn zoveel advocaten die iets op hun site zetten over een rechtszaak.quote:Op maandag 28 april 2014 20:44 schreef kanetje het volgende:
Als ik de verhaaltjes van de miec mensen zo lees dan begrijp ik best dat bepaalde types het niet zullen pikken van deze werkgever.
Lees dit eens..
Fruytier Lawyers in Business B.V.
http://flib.nl/onrechtmatige-publicaties-ex-werknemer/
IS MIEC MARKETING FLIB?
Ik stuur deze informatie naar Antimiec!!!
quote:Op maandag 28 april 2014 20:44 schreef kanetje het volgende:
Als ik de verhaaltjes van de miec mensen zo lees dan begrijp ik best dat bepaalde types het niet zullen pikken van deze werkgever.
Lees dit eens..
Fruytier Lawyers in Business B.V.
http://flib.nl/onrechtmatige-publicaties-ex-werknemer/
IS MIEC MARKETING FLIB?
Ik stuur deze informatie naar Antimiec!!!
Wat wil je nu precies met je posts?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 05:44 schreef kanetje het volgende:
Antimiec heeft het volledige verhaal van FLiB nu gepubliceerd!
Merkwaardig!
http://www.miecmarketingtalk.com/flib.html
Alsof iemand iets hier van snapt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 05:44 schreef kanetje het volgende:
Merkwaardig!
Te dom om bedrijven en advocatenbureaus van elkaar te kunnen onderscheiden. Ik snap nu ook waar Miec zijn werknemers vandaan haalt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 05:44 schreef kanetje het volgende:
Merkwaardig!
Schandpaal. Blijkbaar mag het betreffende dit bedrijf wel hier.quote:
Ja, ik ben toeschouwer geworden, nadat de miec marketing mensen aan de deur hebben getracht mij in de maling te nemen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:39 schreef FransDeens het volgende:
Wat is eigenlijk jouw rol in dit verhaal, je bent gewoon een overijverige toeschouwer toch?
Hoe en wat?quote:Op zondag 15 juni 2014 10:15 schreef kanetje het volgende:
[..]
Ja, ik ben toeschouwer geworden, nadat de miec marketing mensen aan de deur hebben getracht mij in de maling te nemen.
Nee joh! Ik kom af en toe nog terug om dat bbq filmpje te checken!quote:
Ik mis in je link trouwens een beetje de heldhaftige wijze waarop die vriendin van je de colporteurs van Cleanprof de deur gewezen heeft...quote:Op maandag 16 juni 2014 10:38 schreef kanetje het volgende:
Een dreigbrief is dat briefje zeker wel, maar misschien wel moeilijk te bewijzen voor het gerecht. Ik hoop dat Antimiec aangifte doet!
En Cleanprof was recent ook aan de deur bij een vriendin! Ophoepelen! was haar antwoord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |