Wat. Het is GTA. Niet Belle's Grote Ponyavontuur.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef TJV het volgende:
[..]
Jawel, je moet gewoon geen randoms slopen als ze je niets misdaan hebben.
Het is een sandbox, elke keer als ik iemand tegen kom wordt ik voor mijn bek geschoten ELKE keer, dus ja ik doe het ook terug. Raar hè.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef TJV het volgende:
[..]
Jawel, je moet gewoon geen randoms slopen als ze je niets misdaan hebben.
Console gamers hequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:33 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Het is een sandbox, elke keer als ik iemand tegen kom wordt ik voor mijn bek geschoten ELKE keer, dus ja ik doe het ook terug. Raar hè.
Gewoon belachelijk om dan heel selectief bepaalde acties als onsportief te bombarderen.
Dus 6 keer gecamped worden door lvl 400 mensen met sniper rifles met 9000x scope is dan wel sportief ?
Of dat je eindelijk een auto hebt gevonden die je kan verkopen om vervolgens bij de paintshop voor je bek geschoten te worden door campers die niets anders doen dan daar op mensen wachten.
Zoek het lekker uit met je onsportief.![]()
Maar goed heel dat online is kut missies doen kost je meer geld aan ammo dan het oplevert. etc. Aion online is minder grinden dan GTA.
Voorbeeldje, turbo, alleen turbo, kost 45000 dollar. In de beste missies verdien je 9000 dollar. Trek daar 1k aan ammo vanaf. Dat zijn 6 missies voor alleen een turbo in 1 auto. Nee echt, top
Idd peasantsquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:09 schreef Curlbrah het volgende:
time to get ripped
we're all gonna make it
Was leuker geweest als ze gespierd was.quote:
Niet zo ragen, ik speel nooit alleen dus heb er geen last van. Zorg dat je wat figuren hebt die wraak nemen en niemand die je lastig valt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:33 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Het is een sandbox, elke keer als ik iemand tegen kom wordt ik voor mijn bek geschoten ELKE keer, dus ja ik doe het ook terug. Raar hè.
Gewoon belachelijk om dan heel selectief bepaalde acties als onsportief te bombarderen.
Dus 6 keer gecamped worden door lvl 400 mensen met sniper rifles met 9000x scope is dan wel sportief ?
Of dat je eindelijk een auto hebt gevonden die je kan verkopen om vervolgens bij de paintshop voor je bek geschoten te worden door campers die niets anders doen dan daar op mensen wachten.
Zoek het lekker uit met je onsportief.![]()
Maar goed heel dat online is kut missies doen kost je meer geld aan ammo dan het oplevert. etc. Aion online is minder grinden dan GTA.
Voorbeeldje, turbo, alleen turbo, kost 45000 dollar. In de beste missies verdien je 9000 dollar. Trek daar 1k aan ammo vanaf. Dat zijn 6 missies voor alleen een turbo in 1 auto. Nee echt, top
vandaar, dacht dat ik genegeerd werd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:11 schreef Curlbrah het volgende:
Oh, [upd] WhatsApp kampt met storing
We're experiencing connection issues in Europe caused by the avalanche of new users. We're getting it fixed asap.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:31 schreef TJV het volgende:
Jup, zeggen ze ook op Twitter. Ik ben mijn rooksignalen-skills maar weer aan het oefenen.
internet is daar over het algemeen niet te betalen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:33 schreef MineraalWater het volgende:
Blijkbaar gebruiken veel amerikanen nog gewoon SMS btw. Vinden het raar dat wij zulke clients gebruiken
Valt volgens mij reuze mee hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
internet is daar over het algemeen niet te betalen.
Vind het anders behoorlijk valide punten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:16 schreef TJV het volgende:
[..]
Niet zo ragen, ik speel nooit alleen dus heb er geen last van. Zorg dat je wat figuren hebt die wraak nemen en niemand die je lastig valt.
Dat is geen wereld recordquote:
http://frontpage.fok.nl/poll/640285/1/1/9999#12062282quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Ame_thyst het volgende:
http://frontpage.fok.nl/poll/640285/1/1/9999#12061292
wat is die gast toch een retard zeg fucking hell![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |