SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff 10 euro overmakenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Hi TorchCrafters,
Goed nieuws! Aangezien er veel interesse is getoond in een Vanilla server is beslist dat er de server er ook echt komt! In de post staat meer informatie over hoe en wat. Ook is het pre-orderen vanaf vandaag mogelijk!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de catch zit em in het simpele servertje, het zal vast geen 10 euro server zijn, maar 10 euro PPquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Voor 10 euro host je een half jaar een simpel servertje
Tja er zullen wss maar 50 mensen MAXIMAAL in die server zitten (ik denk dat er wel zoveel gek zijn om het te kopen) dan kost het nog maar een euro of 30.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:11 schreef mschol het volgende:
[..]
de catch zit em in het simpele servertje, het zal vast geen 10 euro server zijn, maar 10 euro PP
hey TomSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duurde ff voordat ik em zagquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:42 schreef Mender het volgende:hey TomSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je ff het vinkje uitzetten onder audiorender in je YT opties, altijd handig nieuwe functies die niet werken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:41 schreef shaderon het volgende:
Ligt het aan mij of is de audio kwaliteit van youtube met deze nieuwe layout update enzo enorm omlaag gegaan? :/ Sommige nummers klinken echt weird nu.
Niet? Had de instructies in onderstaande filmpje gevolgd en was weg.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:09 schreef shaderon het volgende:
Eh dat knopje staat nergens bij YT instellingen
2b2t ofc. What elsequote:
Ze moeten daar de spawn zo afgraven dat je niet meer weg kunt lopen. Dus spawnplek en dan een afgrond naar bedrockquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop