De enorm populaire..??quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:36 schreef ohjajohh het volgende:
Ik snap niet dat niet meer mensen in Nederland gebruik maken van de enorm populaire messenger diensten als Kakao en Line
Het kan alles wat Whatsapp en Telegram ook kunnen, maar dan met nog 100 andere extra functies zoals gratis bellen, meerdere profielfoto's, leuke games, videocalls en nog veel meer.
Klopt, na Whatsapp de grootste messengerapp op Android:quote:
En nu een staatje van deze week... ipv eentje van vorig jaar...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:39 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Klopt, na Whatsapp de grootste messengerapp op Android:
[ afbeelding ]
http://www.businessinside(...)essaging-apps-2014-1
twitter:telegram twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 21:47:52The SMS gateways we use to send registration codes are overloaded and slow — 100 SMS per second is too much. Trying to find a solution. reageer retweet
twitter:telegram twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 22:16:15We're experiencing connection issues in Europe caused by the avalanche of new users. We're getting it fixed asap. reageer retweet
November 2013 is anders best recentelijkquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En nu een staatje van deze week... ipv eentje van vorig jaar...
Waar zijn de stats van IOS BB en WP ? Alleen stats over Android zegt nietsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:39 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Klopt, na Whatsapp de grootste messengerapp op Android:
[ afbeelding ]
http://www.businessinside(...)essaging-apps-2014-1
Lees eens een paar posts boven je, Einstein.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:45 schreef Snowballed het volgende:
We've sent an SMS with an activation code to your phone...
Niets ontvangen... vraagt het ding dus om die code, en daaronder staat/stond: we call you in 40sec...
Nu staat er: calling you.. (gebeurt verder niets)
Fijn handig joh....
Ja dreistein.. toen was ik die post aan het tikken...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
Lees eens een paar posts boven je, Einstein.
Kan geen stats vinden over gebruikers op IOS/BB/WP, maar ze claimen zelf wereldwijd meer dan 100 miljoen users te hebben, en deze site spreekt over 130 miljoen: http://www.statista.com/s(...)red-kakaotalk-users/quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waar zijn de stats van IOS BB en WP ? Alleen stats over Android zegt niets
Leuk ook, al die extra troep. Ik gebruikt een IM-client om te chatten, niet voor spelletjes en shitquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:44 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
November 2013 is anders best recentelijk
Maargoed, laten we hier in Nederland maar van die pauper messengers als Telegram en Whatsapp gebruiken die weer eens een storing hebben
Kakao en Line lopen qua mogelijkheden al jaren voor op Telegram
Spelletjes shit zit er niet standaard bij zolang je het niet downloadquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:53 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Leuk ook, al die extra troep. Ik gebruikt een IM-client om te chatten, niet voor spelletjes en shit
Die kun je inderdaad downloaden als je dat leuk vind.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:56 schreef Luigi het volgende:
Is dat die messenger met die stickers enzo?
Hier nog steeds geen activatiecode en bellen gebeurt ook niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:28 schreef Snowballed het volgende:
Ja die onzin werkt hier nu... en ik heb wel 2 hele contacten...![]()
Sinds gistermorgen heb ik zowel Viber als Ngram geïnstalleerd en Ngram wint het van Viber met 15 tegen 2.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:28 schreef Snowballed het volgende:
Ja die onzin werkt hier nu... en ik heb wel 2 hele contacten...![]()
Viber heb ik al jaren. Alleen m'n vriendin heeft het ook omdat ik het bij haar geïnstalleerd heb. Verder niemand die ik ken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Sinds gistermorgen heb ik zowel Viber als Ngram geïnstalleerd en Ngram wint het van Viber met 15 tegen 2.
Je zal het wel al geprobeerd hebben, maar het zou wel eens kunnen helpen als je de App gewoon ff van je phone verwijderden deze gewoon weer opnieuw installeert..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hier nog steeds geen activatiecode en bellen gebeurt ook niet.
Werkte niet, die activatieservers zijn gewoon overbelast.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:38 schreef Tism het volgende:
[..]
Je zal het wel al geprobeerd hebben, maar het zou wel eens kunnen helpen als je de App gewoon ff van je phone verwijderden deze gewoon weer opnieuw installeert..
Ja, da's jammer idd...morgen nog eens proberen dan..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Werkte niet, die activatieservers zijn gewoon overbelast.
quote:Op zondag 23 februari 2014 01:33 schreef RichardHammond het volgende:
Lees op Twitter dat ze extra servers aan het toevoegen zijn.Gebruik het zelf al een tijdje, maar vandaag zijn er echt veel vrienden overgestapt, wat een gekkenwerk opeens. Zo blijkt maar weer hoe onvoorspelbaar sommige dingen zijn.
So so, da's niet mis, 1,8 miljoen..twitter:telegram twitterde op zondag 23-02-2014 om 00:51:48Today more than 1,8 million people joined Telegram. We are setting up more servers to be prepared for the high load. reageer retweet
Valt reuze mee, Whatsapp groeit met 1 miljoen gebruikers per dag nog steeds. Het moet zich eerst voortzetten.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:40 schreef Tism het volgende:
[..]So so, da's niet mis, 1,8 miljoen..twitter:telegram twitterde op zondag 23-02-2014 om 00:51:48Today more than 1,8 million people joined Telegram. We are setting up more servers to be prepared for the high load. reageer retweet
Dat zijn cijfers van voor de overname en die zijn nu dus totaal irrelevant.quote:Op zondag 23 februari 2014 09:53 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Valt reuze mee, Whatsapp groeit met 1 miljoen gebruikers per dag nog steeds. Het moet zich eerst voortzetten.
Blijkt wel want de gebruikersaantallen met zoveel media aandacht is alleen maar stijgende.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:59 schreef Estate2 het volgende:
Goed voor de naamsbekendheid in ieder geval!
Welke versie heb je draaien? Migram is wel aardig.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:30 schreef Sloggi het volgende:
Telegram voor Windows Phone is nog niet bepaald optimaal wat mij betreft. Niet dat Whatsapp dat wel is.
quote:Op zondag 23 februari 2014 11:30 schreef Sloggi het volgende:
Telegram voor Windows Phone is nog niet bepaald optimaal wat mij betreft. Niet dat Whatsapp dat wel is.
Welke versie heb je draaien? Migram is wel aardig.quote:
Ook Migram. Er is geen Nederlandse versie en op mijn tile blijft een eentje staan terwijl ik geen nieuwe berichten heb.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:31 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Welke versie heb je draaien? Migram is wel aardig.
Ik wil een goed vertaalde Nederlandse versie. Al mijn andere apps zijn Nederlands, dit ziet er niet uit.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
Nederlandse versies zijn doorgaans vertaald door mensen die geen enkel taalgevoel hebben en gewoon alles letterlijk woord voor woord vertalen in plaats van naar de context kijken.
Dan maak je er een.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik wil een goed vertaalde Nederlandse versie. Al mijn andere apps zijn Nederlands, dit ziet er niet uit.
Terechte klacht. Ik stuur regelmatig mailtjes met het aanbod de vertaling over te doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
Nederlandse versies zijn doorgaans vertaald door mensen die geen enkel taalgevoel hebben en gewoon alles letterlijk woord voor woord vertalen in plaats van naar de context kijken.
Welke app?quote:
Ik heb zelf een hele webshop opnieuw vertaald, het leek wel woord voor woord door Google Translate getrokken. 3800 regels vertaald. Ik ben nu in overleg met de makers of ik in ruil voor mijn vertaling in de "free" versie ik een "payed" license kan krijgenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Terechte klacht. Ik stuur regelmatig mailtjes met het aanbod de vertaling over te doen.
Ik dacht; laat ik er vroeg bij zijn wat betreft Telegram, maar die hebben het vast te druk, want ik heb nog geen reactie ontvangen.
Is altijd wel een gebruikelijke vergoeding bij het vertalen inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb zelf een hele webshop opnieuw vertaald, het leek wel woord voor woord door Google Translate getrokken. 3800 regels vertaald. Ik ben nu in overleg met de makers of ik in ruil voor mijn vertaling in de "free" versie ik een "payed" license kan krijgen
Migram. Heb nu Ngram gedownload en dat werkt wat soepeler, maar is ook Engels.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Terechte klacht. Ik stuur regelmatig mailtjes met het aanbod de vertaling over te doen.
Ik dacht; laat ik er vroeg bij zijn wat betreft Telegram, maar die hebben het vast te druk, want ik heb nog geen reactie ontvangen.
[..]
Welke app?
Klopt, kan gebeuren natuurlijk met zoveel nieuwe aanmeldingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |