Thanks had wel de faq gecheckt maar er overheen gekeken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 07:01 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
https://telegram.org/faq#q-why-do-you-have-two-android-apps
Baas, ze geven je zelf de kans om te kiezen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 07:01 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
https://telegram.org/faq#q-why-do-you-have-two-android-apps
Met andere woorden: geen levensvatbaar businessmodel. Ze doen hier hetzelfde als whatsapp. Wachten tot de dreiging voor partijen als facebook, google, apple etc groot genoeg wordt en ze worden opgekocht voor een mooi bedrag. Mark my words.quote:Q: How are you going to make money out of this?
We believe in fast and secure messaging that is also 100% free.
Commercial companies frequently face the need to compromise their values for financial gain. This is why we made Telegram a non-commercial project. Telegram is not intended to bring revenue, it will never sell ads or accept outside investment. It also cannot be sold. We're not building a “user base”, we are building a messenger for the people.
Pavel Durov, who shares our vision, supplied Telegram with a generous donation through his Digital Fortress fund, so we have quite enough money for the time being. If Telegram runs out, we'll invite our users to donate or add non-essential paid options.
Ze moeten hier juist van leren, dat veel mensen gewoon een messenger willen zonder al die social media.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:58 schreef Farenji het volgende:
https://telegram.org/faq#(...)ke-money-out-of-this :
[..]
Met andere woorden: geen levensvatbaar businessmodel. Ze doen hier hetzelfde als whatsapp. Wachten tot de dreiging voor partijen als facebook, google, apple etc groot genoeg wordt en ze worden opgekocht voor een mooi bedrag. Mark my words.
Het achtergrondje heeft honden, katten, hondenhokken etc.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 03:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand dit gezien bij de desktop versie? Wat is dat?
[..]
14 hier!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier staat de teller al op 10, vanmiddag waren het er nog 6, gister 2.
Dat bestaat al sinds de jaren 60, ook wel bekend als "email". Een open technologie die niet gecontroleerd wordt door een derde partij, werkt onder alle platformen, er bestaan ziljoen prima clients en servers voor, het is hartstikke veilig (zo veilig als je zelf wil). De infrastructuur bestaat al lang en iedereen kan zijn eigen (private of openbare) infrastructuur opzetten zonder afhankelijkheden van wie dan ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:24 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ze moeten hier juist van leren, dat veel mensen gewoon een messenger willen zonder al die social media.
Alleen e-mail is niet als instant messaging. Whatsapp verving eigenlijk sms. Nu Whatsapp overgenomen is, worden er naar alternatieve programma's gezocht.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:31 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat bestaat al sinds de jaren 60, ook wel bekend als "email". Een open technologie die niet gecontroleerd wordt door een derde partij, werkt onder alle platformen, er bestaan ziljoen prima clients en servers voor, het is hartstikke veilig (zo veilig als je zelf wil). De infrastructuur bestaat al lang en iedereen kan zijn eigen (private of openbare) infrastructuur opzetten zonder afhankelijkheden van wie dan ook.
Ik heb eigenlijk nooit begrepen wat de toegevoegde waarde van whatsapp, telegram, etc is ten opzichte van plain old email. Andersom wel.
Want?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:37 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Alleen e-mail is niet als instant messaging.
Dat kon ook al met iMessage natuurlijk, maar nu kan je ook niet-appleaars bereiken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:15 schreef Adelante het volgende:
Heerlijk dat je het overal op kunt gebruiken: iPhone, MacBook en iPad
Jij trendsetter jijquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:39 schreef Tijn het volgende:
Ik voel me wel heel cool nu, aangezien ik maanden geleden Telegram al heb geïnstalleerd.
lekker aso dat je ons er niet op hebt gewezenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:39 schreef Tijn het volgende:
Ik voel me wel heel cool nu, aangezien ik maanden geleden Telegram al heb geïnstalleerd.
Heb hem geínstalleerd en ziet er prima uit. Maar als je daar op zit en je telefoon ligt naast je laptop, krijg je dus telkens twee berichten en meldingen binnen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:33 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik moet zeggen dat de tdesktop applicatie voor Windows echt super is. Werkt enorm fijn, geen gepriegel meer op een dat kleine scherm.
Ik zal in een centraal topic bijhouden welke apps ik allemaal installeer.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:44 schreef Bart het volgende:
[..]
lekker aso dat je ons er niet op hebt gewezen
deal!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zal in een centraal topic bijhouden welke apps ik allemaal installeer.
ja, je ziet ook de melding binnen komen op je telefoon.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Heb hem geínstalleerd en ziet er prima uit. Maar als je daar op zit en je telefoon ligt naast je laptop, krijg je dus telkens twee berichten en meldingen binnen?
Zou tijd worre.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zal in een centraal topic bijhouden welke apps ik allemaal installeer.
Het weghalen van waarde is een taal die in de VS goed wordt begrepen. Dus zijn alle mensen die nu overstappen op Telegram een klein beetje het begin van een oplossing.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:48 schreef Nizno het volgende:
http://cult.thepostonline.nl/column/een-run-naar-telegram-helpt/
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:58 schreef Farenji het volgende:
[..]
Met andere woorden: geen levensvatbaar businessmodel. Ze doen hier hetzelfde als whatsapp. Wachten tot de dreiging voor partijen als facebook, google, apple etc groot genoeg wordt en ze worden opgekocht voor een mooi bedrag. Mark my words.
Ik ga alvast beginnen aan een Telegramkloon dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:58 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat kunnen uitschakelen zou mooi zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:25 schreef Ludd het volgende:
Wel jammer dat je bij deze App ook blijft zien wanneer iemand voor het laatst zichtbaar was.
Bij mij al op 2quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:55 schreef RipMcPants het volgende:
Langzaam maar zeker groeit mijn Telegram contactenlijst, de teller staat inmiddels op 12.
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat zoveel mensen de overstap zouden maken.
Ik vind dit echt fantastisch, een betere timing kon bijna niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:14 schreef ondeugend het volgende:
Juist omdat wa down is, wil men nu kijken wat telegram brengt. Ik las met een twitterbericht van telegram dat men op dit moment 100 aanvragen per seconde moeten verwerken.
Het lijkt me meer voor de hand liggen dat Whatsapp er uit ligt door een DDoS-aanval en Telegram door ondercapaciteit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:34 schreef RipMcPants het volgende:
Er schijnt een DDoS-aanval op Telegram plaats te vinden, lees ik net. Maar is het niet gewoon omdat men massaal Telegram downloadt nu WhatsApp plat ligt?
Precies wat ik dacht. Telegram heeft inmiddels 800.000 gebruikers in Nederland en verwerkt 100 aanmeldingen per seconde. Dayum!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Het lijkt me meer voor de hand liggen dat Whatsapp er uit ligt door een DDoS-aanval en Telegram door ondercapaciteit.
twitter:telegram twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 20:52:13This is crazy. We'are getting 100 new registrations every second. Trying hard to prevent connection issues in Europe. reageer retweet
twitter:telegram twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 22:16:15We're experiencing connection issues in Europe caused by the avalanche of new users. We're getting it fixed asap. reageer retweet
Krijg je automatisch te zien wie uit je telefoonboek Telegram heeft?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:29 schreef remlof het volgende:
Ben benieuwd hoeveel uit mijn contactlist er morgen op Telegram zitten
Ja, die staan bovenaan in je contactlist in Telegram.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Krijg je automatisch te zien wie uit je telefoonboek Telegram heeft?
Ah vandaar dat het ding niet wil installeren.....quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:35 schreef Tism het volgende:
Ha! Telegram plat door grote toeloop nieuwe gebruikers, morgen weer 500.000 erbij..Tja, weekend drukte, hè..
De enorm populaire..??quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:36 schreef ohjajohh het volgende:
Ik snap niet dat niet meer mensen in Nederland gebruik maken van de enorm populaire messenger diensten als Kakao en Line
Het kan alles wat Whatsapp en Telegram ook kunnen, maar dan met nog 100 andere extra functies zoals gratis bellen, meerdere profielfoto's, leuke games, videocalls en nog veel meer.
Klopt, na Whatsapp de grootste messengerapp op Android:quote:
En nu een staatje van deze week... ipv eentje van vorig jaar...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:39 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Klopt, na Whatsapp de grootste messengerapp op Android:
[ afbeelding ]
http://www.businessinside(...)essaging-apps-2014-1
twitter:telegram twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 21:47:52The SMS gateways we use to send registration codes are overloaded and slow — 100 SMS per second is too much. Trying to find a solution. reageer retweet
twitter:telegram twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 22:16:15We're experiencing connection issues in Europe caused by the avalanche of new users. We're getting it fixed asap. reageer retweet
November 2013 is anders best recentelijkquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En nu een staatje van deze week... ipv eentje van vorig jaar...
Waar zijn de stats van IOS BB en WP ? Alleen stats over Android zegt nietsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:39 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Klopt, na Whatsapp de grootste messengerapp op Android:
[ afbeelding ]
http://www.businessinside(...)essaging-apps-2014-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |