Paxquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:03 schreef KataStrofe het volgende:
1. Typhoon
2. jiggy (vooral door z'n oudere werk, sinds Ark de Triomf vind ik hem een beetje slap geworden).
Dan een heel groot gat en dan deze:
Ki (Kernkoppen)
Dicecream
Pax
Fresku
GMB
RBDjan
Juice(isdunaam)
Van Lange Frans was ik wel gecharmeerd van gedoogbeleid.quote:Op maandag 17 maart 2014 01:09 schreef Joeri. het volgende:
Lange Frans. Daarbij moet ik zeggen dat ik 9 van de 10 rappers niet ken.
Binnenlandse Funk, Vitamine E en 2e jeugd zijn vet. De nieuwere dingen inderdaad een stuk minder. Of ie een mongool is weet het niet, volg het allemaal niet zo.quote:Op zondag 23 maart 2014 01:07 schreef Catch22- het volgende:
Ex heeft 1 goed album gemaakt en is tegenwoordig echt een mongool
Pauper die vergelijkbaar is met Steenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:17 schreef crossmotor11 het volgende:
Jebroer, Mr.Polska, Kid de Blits, Leo.
Vind Jebroer dan wel best. Geen stoer straattaal gedoe,
right to the point, met een verhaal in zijn rap
die laatste twee vind ik niet zo. Alles wat ik tegenwoordig van hem zie is een overdatum rapper die weetog weetog roeptquote:Op zondag 23 maart 2014 21:02 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Binnenlandse Funk, Vitamine E en 2e jeugd zijn vet. De nieuwere dingen inderdaad een stuk minder. Of ie een mongool is weet het niet, volg het allemaal niet zo.
Oeh klopt jah, die moet ik nog even opzoeken, ik ben heel benieuwd wat ie ervan gemaakt heeftquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:46 schreef droommoord het volgende:
[..]
Pax![]()
Reazun heeft gister ook een album gereleased, zeker niet slecht!
Binnenlandse Funk is echt een Classic imo. Vitamine E en Tweede Jeugd vind ik al matig. En alles wat daarna komt gewoon ronduit slecht.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:02 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Binnenlandse Funk, Vitamine E en 2e jeugd zijn vet. De nieuwere dingen inderdaad een stuk minder. Of ie een mongool is weet het niet, volg het allemaal niet zo.
vooral lekkere beats, moet erg aan zijn stem wennen. Wagwaan & Beter dan dat vind ik qua beats echte toppersquote:Op maandag 24 maart 2014 11:07 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Oeh klopt jah, die moet ik nog even opzoeken, ik ben heel benieuwd wat ie ervan gemaakt heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |