SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Er komt zelfs een versie voor FOK! speelt pokémon maar details komen nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Script voor de chat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aha, ja maar dat is sowieso een stuk makkelijker dan wat hier gebeurt. Alleen iets minder hilarischquote:![]()
Heb zojuist die Democracy mode voor 't eerst gezien en ik moet zeggen dat ik toch wel had verwacht dat dat wat sneller zou gaan. Dat stemmen duurt veel te lang.![]()
Zag ik dat nou goed? Hebben ze Fly?
*edit*
zal wel Digrat geweest zijn
*edit2*
uit de safari zone zelfs![]()
![]()
Daarnaast vergeten heel veel mensen dat er een lange delay in zit, wat dus heel erg vaak leidt naar overshootquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:24 schreef Ratelbak het volgende:
Heb zojuist die Democracy mode voor 't eerst gezien en ik moet zeggen dat ik toch wel had verwacht dat dat wat sneller zou gaan. Dat stemmen duurt veel te lang.![]()
Begon in KLB, dus schop was onvermijdelijk. Games lijkt me ook wel een goede idd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:34 schreef Lamabal het volgende:
Tevens, waarom staat dit in ONZ? Ik zou denken schop naar games ofzo![]()
waarom is dit geen reeks?0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
niet naar games, dan komen er allemaal van die nerdjesWat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert![]()
Omdat het lekker onzinning isquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:34 schreef Lamabal het volgende:
Tevens, waarom staat dit in ONZ? Ik zou denken schop naar games ofzo
Edit:
Reeks vind ik ook wel een goed idee![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat is wel mega-irritant. Gisterenavond toen ze die toren uitspeelden werkte de boel eindelijk eens samen op Anarchy. Heeft wel de hele dag geduurd, maar dan heb je ook watquote:![]()
![]()
Nidoran die H heet
Nooo uit de safari zone
DIt gaat echt never nooit werken zolang die step counter actief is
Oh wacht, het was Digrat!![]()
er wordt gewoon meer gestemd op bestuur manier dan dat er daadwerkelijk bestuurd wordt
Wat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert![]()
Goede vraagquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:17 schreef eQuaL het volgende:
Dat script in de OP. Hoe werkt het en wat doet het?heb hem overgenomen van deel 3
![]()
Zo te zien is het een chat filter. Heb er zelf nu ook een actief.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Goede vraagheb hem overgenomen van deel 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |