Zo goed ben ik dan weer nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik had toch de topictitel "Catfight" verwacht, eigenlijk.
Dat!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik had toch de topictitel "Catfight" verwacht, eigenlijk.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:24 schreef minilot het volgende:
Hier nog steeds geen poes in het nieuwe huis. Eerder zin om een miniminilot te maken.
Ik snap het wel. Ik moet er nu niet aan denken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:28 schreef minilot het volgende:
Nou, ik begin onderhand wel een neiging te voelen tot het toevoegen van een kabouter aan ons tweepersoonshuishouden.![]()
Alleen dat zwanger zijn & bevallen lijkt me zo'n ellende joh.#watje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe stom kan je zijn
http://www.telegraaf.nl/t(...)opt_slecht_af__.html
Nee, hier niet hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!
Ik kan binnenkort Lonaa en mini feliciteren?
Nog niet, nog niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!
Ik kan binnenkort Lonaa en mini feliciteren?
Inderdaad. Dat maakt dat miniLonaa's altijd een hele bewuste keuze zullen moeten zijn met een traject. Niet zo aantrekkelijk iig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:57 schreef minilot het volgende:
O, dat is wel een extra hindernis dan Lonaa
[..]
Nog niet, nog niet.
Je moet er toch niet aan denken dat ze op jou gaan lijken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:08 schreef Myraela het volgende:
Soms denk ik dat één kindje wel leuk is. Maar het grootste gedeelte van de tijd lijkt het me alleen maar een last.
Nou, serieus. Ik zou geen dochter willen die op mij zou lijken. Ik heb alles wat ik fout kon doen, fout gedaan. Het is een wonder dat mijn moeder nog van me houd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat ze op jou gaan lijken?
Ja die lobby heeft nog niet zo veel succes.. Zou wel het minst ingrijpend zijn ende zo..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:29 schreef golfer het volgende:
Je kunt ook TAV's leidingen een knip laten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |