Alleen jammer dat er geen autorefresh op zit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan werkt het op jouw chinaclone dus beter dan op mijn originele note 3
En je je berichten niet kan editten. Al is dat met jouw superkrachten misschien weer anders.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er geen autorefresh op zit.
Kan wel hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
En je je berichten niet kan editten. Al is dat met jouw superkrachten misschien weer anders.
Niet.quote:
Het is ook een paupersportquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zitten opvallend veel paupers in het recreatief wielrennen topic. Ik weet nog niet wat ik met deze nieuwe info moet.
Dat kan toch gewoon?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
En je je berichten niet kan editten. Al is dat met jouw superkrachten misschien weer anders.
Ga je batterij eens opladen johquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Oh kak verkeerde plaatje
Ok nog 1 dan. Even wachten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:20 schreef Dven het volgende:
Heb je nog meer willekeurige plaatjes van je mobiel voor ons Knut
Ik ga scrollen door m'n telefoon en tik een plaatje aan. Deze zal ik sturen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok nog 1 dan. Even wachten.
Heeft hij hierna je ogen uitgekrabdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
M'n kat met ochtendhumeur
[ afbeelding ]
!!!!!!!!! xDquote:
Echt een hele lelijke kat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
M'n kat met ochtendhumeur
[ afbeelding ]
Hij heeft tenminste het geld om een kat te onderhouden, beroepspauper.quote:
Gewoon wachten tot z'n vissen ziek worden. Dan heeft hij geen geld om ze te verzorgen en geeft hij ze op ter adoptie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok we laten jouw vissen en mijn kat het uitvechten voor eens en voor altijd
Dat lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok we laten jouw vissen en mijn kat het uitvechten voor eens en voor altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |