SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Siz sayın Weissman yanınızda oturan nişanlınız Weissfrau hanımı hiç kimsenin etkisi ve baskısı olmaksızın özgür iradenizle kendinize eş olarak kabul ediyormusunuz?
- HAYIR. Gerizekalı miyim ben? *TROLL FACE*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zie ik je wel doen...![]()
Weissfrauquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geef toe, je moest even lachen.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Oh nee, jij zou ook wel met jezelf trouwen...
quote:
Puntige ellebogen, geen juiste heup-taille ratio, would not hit 4.3/10quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:28 schreef Baklava95 het volgende:
Ik ben normaal een Shariah-roeptoeter, maar ik neem even een pauze.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klik op intellectueel, emotioneel en seksueel vlak, ok... Maar open huwelijk? Succes ermee...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:38 schreef Weissman het volgende:
Als ik een turkse dame zou tegenkomen met wie het intellectueel, emotioneel en op sexueel vlak klikt, hic kacirmam. Gelijk trouwen, maar dan wel open huwelijk. Helaas ben ik ze nog niet tegen gekomen![]()
quote:Moet toegeven dat ik toch wel een zwak blijf houden voor turkse dames![]()
Zo goed als onmogelijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Klik op intellectueel, emotioneel en seksueel vlak, ok... + turks
Al zou je zo'n meid vinden, een open huwelijk is een keiharde no-go.quote:
Waarop baseer je dat? Ik weet wel dat ze bestaan, moet ze alleen nog tegenkomenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Al zou je zo'n meid vinden, een open huwelijk is een keiharde no-go.Zelfs een open relatie lijkt mij zo goed als onmogelijk.
Turkse meid + open relatie/huwelijk: ik zou haar Turkse roots in twijfel trekken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat? Ik weet wel dat ze bestaan, moet ze alleen nog tegenkomen
Wat een kortzichtigheid weerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Turkse meid + open relatie/huwelijk: ik zou haar Turkse roots in twijfel trekken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sen anlamazsin, yorma kendiniquote:
Zo, Turks is een efficiënte taal...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sen anlamazsin, yorma kendini
Vertaling: Je begrijpt het niet, simpelweg omdat je de capaciteiten daarvoor niet hebt.
''Anlayamazsiniz!''quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sen anlamazsin, yorma kendini
Vertaling: Je begrijpt het niet, simpelweg omdat je de capaciteiten daarvoor niet hebt.
Wheheheequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |