Ik LOLde.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:41 schreef Meike26 het volgende:
husselen met letters... doratrip
[ afbeelding ]
Ik zou het in ieder geval niet doen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:03 schreef Piet__Piraat het volgende:
Die Fiësta is niet van jou toch? Welke mongool geeft z'n auto nog mee aan jou?
Ik heb hem er toch ook weer uit laten slepen? Het is niet alsof ik zeg van ja jammer jongens de auto ligt in Duitsland in de berm. Het is een hele goede kennis van me.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:03 schreef Piet__Piraat het volgende:
Voor 10 euro, ja hoor! Echt geloofwaardig ditquote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:19 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Een mannetje heeft het voor me, voor 10 euro, opgelost.
Hij heeft eerst het hele ding schoongemaakt. Niet alleen de carrosserie maar ook de velgen, remmen, wielkasten, ophanging, de onderkant, de motor, het interieur, de stoffen bekleding. Overal zat modder. Nu niet meer.
En hij heeft op een paar krasjes met een machine gepoetst. Een soort polijsten ofzo. Dus daar zie je nu ook niks meer van.
Korte mijn vrienden lachen me uit en de eigenaar gaat er nooit achter komen.
Waar ik me wel zorgen om maal is dat ik 2 keer een melding heb gekregen over het remsysyteem. Als je de handrem erop hebt staan zie je toch zo'n icoontje in je dashboard? Die zag ik random tijdens het rijden. 1x op een bergpas en 1x met 180 op de autobahn. De remmen deden het gewoon nog en na 5 minuten ofzo ging het icoontje weer weg.
Maar ik heb echt iets van 3 verschillende pieptonen gehoord sinds dat ongeluk. Ook een stuurtje met een uitroepteken.
Ze maken trouwens ook allemaal ander geluid. Dat stuurtje was tadong die remproblemen tadutadu, en nog een ploink zomaar.
Ik hoop niet dat dat blijvende problemen worden.
Jep een of andere super wash. Hij was er iets van 20 minuten mee bezig bij een truckstop.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor 10 euro, ja hoor! Echt geloofwaardig ditStop wat meer moeite in je topics Roadtrip..
Oh het is niet het hele ding hoor. Alleen 1 stukje.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:10 schreef Marco001 het volgende:
Heb je er ook een adresje van? Auto dusdanig grondig schoonmaken en polijsten kost in nl snel50,-
Of je bent een vent en biecht je ongelukje netjes op aan je vriend/kennis.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:40 schreef Roadtrip het volgende:
Anders kort ik een smoesje verzinnen
Dingen verzinnen is een sterk punt van jou.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:40 schreef Roadtrip het volgende:
Alleen ik ben er net achter gekomen dat het stuk bumper wat het trekpunt beschermt eraf is gevallen.
Kanker. Ik hoop dat hij misschien ergens anders in de auto ligt. Anders kort ik een smoesje verzinnen
Ik zeg anders wel dat ik hem vast heb gereden. Maar ik wilde snachts rijden en moet hem maandag ochtend inleveren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:44 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Of je bent een vent en biecht je ongelukje netjes op aan je vriend/kennis.
Daarnaast: Rijd op de terugweg even langs de dealer en koop een nieuw dopje, het is niet zo dat die dingen een arm en een been kosten.
TS zijn mongoloïde kennis?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:03 schreef Piet__Piraat het volgende:
Leuk, aan jou een auto uitlenen, je stunt ermee, en daarna ga je erover liegenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:40 schreef Roadtrip het volgende:
Alleen ik ben er net achter gekomen dat het stuk bumper wat het trekpunt beschermt eraf is gevallen.
Kanker. Ik hoop dat hij misschien ergens anders in de auto ligt. Anders kort ik een smoesje verzinnen
Ik ben er niet mee gaan stunten. Ik heb hem gewoon weg laten slepen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Leuk, aan jou een auto uitlenen, je stunt ermee, en daarna ga je erover liegen
oke. hmm gelukkig heeft niet iedereenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:42 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha ja klopt als je met een moderne camera of gewoon je telefoon zo'n foto maakt voegt hij ook gps coördinaten toe van wanneer het is opgenomen. In dat screenshotje wat ik gepost had kan je dus precies zien waar ik vast stond als je die getallen in Google maps intypt.
Met dat bewerken heb ik geen flauw idee hoe het werkt eigenlijk. Maar het is mogelijk te kijken of het niet bewerkt is. Soms moet dat gecontroleerd worden voor wedstrijden ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |