abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137007466
husselen met letters... doratrip :')

zaterdag 22 februari 2014 @ 10:42:09 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_137007496
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 10:41 schreef Meike26 het volgende:
husselen met letters... doratrip :')

[ afbeelding ]
Ik LOLde.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_137008014
Die Fiësta is niet van jou toch? Welke mongool geeft z'n auto nog mee aan jou?
Schip ahoy!
pi_137009195
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:03 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik zou het in ieder geval niet doen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_137009730
quote:
Ik heb hem er toch ook weer uit laten slepen? Het is niet alsof ik zeg van ja jammer jongens de auto ligt in Duitsland in de berm. Het is een hele goede kennis van me.

Ontopic dat remproblemen lampje ging weer ineens aan. Is er een manier waarop ik kan kijken of er iets beschadigd is?
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 12:19:07 #181
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_137009821
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 01:19 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Een mannetje heeft het voor me, voor 10 euro, opgelost.

Hij heeft eerst het hele ding schoongemaakt. Niet alleen de carrosserie maar ook de velgen, remmen, wielkasten, ophanging, de onderkant, de motor, het interieur, de stoffen bekleding. Overal zat modder. Nu niet meer.

En hij heeft op een paar krasjes met een machine gepoetst. Een soort polijsten ofzo. Dus daar zie je nu ook niks meer van.

Korte mijn vrienden lachen me uit en de eigenaar gaat er nooit achter komen.

Waar ik me wel zorgen om maal is dat ik 2 keer een melding heb gekregen over het remsysyteem. Als je de handrem erop hebt staan zie je toch zo'n icoontje in je dashboard? Die zag ik random tijdens het rijden. 1x op een bergpas en 1x met 180 op de autobahn. De remmen deden het gewoon nog en na 5 minuten ofzo ging het icoontje weer weg.

Maar ik heb echt iets van 3 verschillende pieptonen gehoord sinds dat ongeluk. Ook een stuurtje met een uitroepteken.

Ze maken trouwens ook allemaal ander geluid. Dat stuurtje was tadong die remproblemen tadutadu, en nog een ploink zomaar.

Ik hoop niet dat dat blijvende problemen worden.
Voor 10 euro, ja hoor! Echt geloofwaardig dit :') Stop wat meer moeite in je topics Roadtrip..
pi_137009897
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Voor 10 euro, ja hoor! Echt geloofwaardig dit :') Stop wat meer moeite in je topics Roadtrip..
Jep een of andere super wash. Hij was er iets van 20 minuten mee bezig bij een truckstop.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_137011117
Heb je er ook een adresje van? Auto dusdanig grondig schoonmaken en polijsten kost in nl snel50,-
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_137011842
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:10 schreef Marco001 het volgende:
Heb je er ook een adresje van? Auto dusdanig grondig schoonmaken en polijsten kost in nl snel50,-
Oh het is niet het hele ding hoor. Alleen 1 stukje.

Maar inderdaad ik was verbaast. Het was bij een truckstop tussen strasburg en muchen. Bij zo'n autobahnhof.
pi_137011868
Alleen ik ben er net achter gekomen dat het stuk bumper wat het trekpunt beschermt eraf is gevallen.

Kanker. Ik hoop dat hij misschien ergens anders in de auto ligt. Anders kort ik een smoesje verzinnen :D
  zaterdag 22 februari 2014 @ 13:44:15 #186
154417 Mederiacvm
Wie sjoon ôs Limburg is.......
pi_137011978
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:40 schreef Roadtrip het volgende:
Anders kort ik een smoesje verzinnen :D
Of je bent een vent en biecht je ongelukje netjes op aan je vriend/kennis.

Daarnaast: Rijd op de terugweg even langs de dealer en koop een nieuw dopje, het is niet zo dat die dingen een arm en een been kosten.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 13:46:50 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137012059
Toevallig net bij een circuit in de buurt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Forum Admin zaterdag 22 februari 2014 @ 13:53:18 #188
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_137012267
Hoe intens sneu ben je als je zo'n verhaal gaat verzinnen man. Ga lekker op je playstation gran turismo spelen tot mama je roept dat je avondeten klaar is. Kneus.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_137012381
quote:
Alleen ik ben er net achter gekomen dat het stuk bumper wat het trekpunt beschermt eraf is gevallen.

Kanker. Ik hoop dat hij misschien ergens anders in de auto ligt. Anders kort ik een smoesje verzinnen :D
Dingen verzinnen is een sterk punt van jou.

Met de kankertopics.
pi_137012418
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:44 schreef Mederiacvm het volgende:

[..]

Of je bent een vent en biecht je ongelukje netjes op aan je vriend/kennis.

Daarnaast: Rijd op de terugweg even langs de dealer en koop een nieuw dopje, het is niet zo dat die dingen een arm en een been kosten.
Ik zeg anders wel dat ik hem vast heb gereden. Maar ik wilde snachts rijden en moet hem maandag ochtend inleveren.

Of ik ga hier in Duitsland even naar een dealer. Maar als het duurder is dan 50 euro ofzo boeit het ook niet dat her ding eraf ligt...
  Moderator zaterdag 22 februari 2014 @ 14:21:43 #191
375570 crew  Cyan9
pi_137013042
Iets met een gebrek aan verantwoordelijkheid en zo.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_137013245
Leuke vakantie heb jij zeg, hele tijd op fok.
pi_137013521
TS was al pauper op zijn bankrekening en kan nu rechtstreeks weer naar huis toe na dit akkefietje. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_137013567
quote:
TS zijn mongoloïde kennis? :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 22 februari 2014 @ 14:59:14 #195
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_137014233
quote:

Leuk, aan jou een auto uitlenen, je stunt ermee, en daarna ga je erover liegen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_137017076
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Leuk, aan jou een auto uitlenen, je stunt ermee, en daarna ga je erover liegen
Ik ben er niet mee gaan stunten. Ik heb hem gewoon weg laten slepen.

Maar moet ik dan vertellen? Dat ik hem offroad heb genomen? Of bijvoorbeeld dat ik tegen een paaltje ben gereden. Of beter nog, gewoon dat ik van niks weet?
  zaterdag 22 februari 2014 @ 16:24:00 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137017384
De waarheid?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 22 februari 2014 @ 16:24:01 #198
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_137017386
Laat de uitlener je topics hier maar lezen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_137018947
Wat een kenkerhommo ben je toch ook. Ga je weer smoesjes verzinnen. En toch tussen de regels door weer even opscheppen/stoer doen dat je 180 op de autobahn reed. Zum kotsen! :r
pi_137018958
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 00:42 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Haha ja klopt als je met een moderne camera of gewoon je telefoon zo'n foto maakt voegt hij ook gps coördinaten toe van wanneer het is opgenomen. In dat screenshotje wat ik gepost had kan je dus precies zien waar ik vast stond als je die getallen in Google maps intypt.

Met dat bewerken heb ik geen flauw idee hoe het werkt eigenlijk. Maar het is mogelijk te kijken of het niet bewerkt is. Soms moet dat gecontroleerd worden voor wedstrijden ofzo.
oke. hmm gelukkig heeft niet iedereen
Zo een programma dan als locaties zo gevonden kunnen worden. wel handig verder als je kunt zien of foto's bewerkt zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')