125 pk!quote:Op zondag 23 februari 2014 18:18 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Mwah het is een 1.6 4 cilinder. En de 3 cilinder 1 liter is trouwens ook best koning met 125pk in een blok zo groot als je hand.
Ik heb vandaag voor het eerst langzaam gereden aangezien ik eerst 700km naar Nederland moest rijden en vervolgens hier in de stad nog een paar ritjes moest maken letterlijk zonder geld.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je moet niet bmw doen als je fiesta rijdt
Ik had vandaag ook mijn airco uit! En nog steeds 1 op 8 ofzoquote:Op zondag 23 februari 2014 18:21 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst langzaam gereden aangezien ik eerst 700km naar Nederland moest rijden en vervolgens hier in de stad nog een paar ritjes moest maken letterlijk zonder geld.
Aan het begin was ik spastisch. 110 gereden met de airco uit enzo. Dat was gewoon 1 op 35. Echt super indrukwekkende maar spastisch en saai.
Later 140 ofzo gereden en nu nog een halve tank over.
Haha wat voor auto heb je dan? Die fiesta is echt extreem zuinig. Als ik constant tot het toerenlimiet en volgas over dijken is het 1 op 15. 180 op de autobahn 1 op 10.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:23 schreef Ping-Ping het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook mijn airco uit! En nog steeds 1 op 8 ofzo
heb je toevallig 300+pk e46quote:Op zondag 23 februari 2014 18:32 schreef Ping-Ping het volgende:
Een BMW met een 3 liter, 6 cilinder.
Zo rijd ik dus ook als ik een auto leen. Vol gas, door de bossen off-road en burnouts. Ik ga er nu van uit dat je ook burnouts hebt gedaan? Beetje driften op de op- en afritten van de autobahn? Mooi man.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha wat voor auto heb je dan? Die fiesta is echt extreem zuinig. Als ik constant tot het toerenlimiet en volgas over dijken is het 1 op 15. 180 op de autobahn 1 op 10.
Is het een klassieker ofzo? Dat zal wel pijnlijk zijn aan de pomp...
wat ben jij een mongool. Geen rijervaring en dan stoer doen. Met iemand anders auto ook nog. Weet die persoon dat je zo rijdt?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha wat voor auto heb je dan? Die fiesta is echt extreem zuinig. Als ik constant tot het toerenlimiet en volgas over dijken is het 1 op 15. 180 op de autobahn 1 op 10.
1 aanrijding per 35 kilometer, lijkt me vrij plausibel.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef Leandra het volgende:
1 op 35
Volgens de boordcomputer downhill zeker?
Ja, die pic die iedereen kan maken, zolang er maar een bosje in de buurt is.quote:
De fiesta is absoluut niet extreem zuinig, dat is 1 van de grootste minpunten. Of dit moet een dieseltje, en voor dieseltje is het dan ook niet zuinig.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het is en diesel die hij leent van een ander en hij zet het liefst de toerenteller in het rood.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
De fiesta is absoluut niet extreem zuinig, dat is 1 van de grootste minpunten. Of dit moet een dieseltje, en voor dieseltje is het dan ook niet zuinig.
Nice!quote:Op zondag 23 februari 2014 18:32 schreef Ping-Ping het volgende:
Een BMW met een 3 liter, 6 cilinder.
Nee eigenlijk niet. Kijken hoe ver ik kan komen met 5 liter diesel. Gewoon wat er op de tripcomputer staat aan gemaakte kilometers tegenover hoe ver het brandstofpijl gezakt was.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef Leandra het volgende:
1 op 35
Volgens de boordcomputer downhill zeker?
Burnouts kan niet met het ding, daar is hij te sloom voor. En op de autobahn driften vind ik eng.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Zo rijd ik dus ook als ik een auto leen. Vol gas, door de bossen off-road en burnouts. Ik ga er nu van uit dat je ook burnouts hebt gedaan? Beetje driften op de op- en afritten van de autobahn? Mooi man.
Constant volgas op de autobahn? Ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat ben jij een mongool. Geen rijervaring en dan stoer doen. Met iemand anders auto ook nog. Weet die persoon dat je zo rijdt?
Mwah volgens Ford moet hij gemiddeld 1 op 30 doen. Gemiddeld, dus voor een groot stuk in de bebouwde kom enzo.quote:
Met pics en gpsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |