Oooh jaaa super bedaaanktt leuk zeg jeeej whoeoequote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:34 schreef AldoTheApache het volgende:
speciaal voor crack:
een rappende Mark Wahlberg
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooh jaaa super bedaaanktt leuk zeg jeeej whoeoe
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:23 schreef Ezell het volgende:
verzoek: status pannekoekenmeet
sherlock: arachide voornaamachternaam supersof crack alles ejeweeet
Langzaam, sinds mn stage amper tijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
hoe gaat het met je scriptie?
Ja, ik vroeg daar gisteren ook al omquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Langzaam, sinds mn stage amper tijd.
Echt, omg.. whyquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij mij had de begeleider heel mijn literature review afgekeurdkon alles opnieuw doen
heilige spruitjes toch aan toe! tchock met zijn tchockfeitjes in het wild aanschouwen onder het genot van aangebrande pannekoekenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg daar gisteren ook al om. Tijd enzo. Tchock komt ook
Blij dat er ook tosti's zullen zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
heilige spruitjes toch aan toe! tchock met zijn tchockfeitjes in het wild aanschouwen onder het genot van aangebrande pannekoeken
Ik eet tosti's hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
heilige spruitjes toch aan toe! tchock met zijn tchockfeitjes in het wild aanschouwen onder het genot van aangebrande pannekoeken
Ahh, wat klote..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Verkeerde artikelen gebruikt ofzo
En tiramisoep toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Blij dat er ook tosti's zullen zijn
Nope.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik eet tosti's hoor. Maar voor de rest weet ik eigenlijk niks, jij?
Jup, maargoed dat heb ik nu al wel opgelost, maarja kostte 10 uur ofzoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik eet tosti's hoor. Maar voor de rest weet ik eigenlijk niks, jij?
[..]
Ahh, wat klote..
Vanavond?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
En tiramisoep toch?
[..]
Nope.Maar denk dat het binnenkort wel volgt?
Denk 't ook welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
En tiramisoep toch?
[..]
Nope.Maar denk dat het binnenkort wel volgt?
Mja, gewoon vervelendquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jup, maargoed dat heb ik nu al wel opgelost, maarja kostte 10 uur ofzo
Ja ik moet toch nog langs de ah?quote:
Jup, maar ik heb dan ook een Duitser als begeleider, dus die is nogal Pünktlichquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk 't ook wel
[..]
Mja, gewoon vervelend.
Dus ik ga jullie meeten terwijl ik een vet lekkere pannekoek van Ara eet?quote:
Kan, maar het is zo teringveel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja ik moet toch nog langs de ah?![]()
doe ik dat zo, maak ik het alvast
boeiend, ontbijtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus ik ga jullie meeten terwijl ik een vet lekkere pannekoek van Ara eet?
[..]
Kan, maar het is zo teringveel.
yesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus ik ga jullie meeten terwijl ik een vet lekkere pannekoek van Ara eet?
[..]
Kan, maar het is zo teringveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |