Wat is dan precies het probleem? Jij laat hem toch doorpraten of niet soms?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:28 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik weet dat hij zo met meerdere vrouwen heeft gepraat, dus ik voel me nou niet bijzonder ofzo. Wegcijferen?dat doet ie niet hoor. Hij kwam ook alleen met me praten omdat het hem toevallig goed uitkwam

Dat was toen, nu doe ik dat niet meer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is dan precies het probleem? Jij laat hem toch doorpraten of niet soms?

De juiste man weet dat wel. De rest komt er niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat moet een man doen om jou te behagen

Allemaal bla bla dus toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:32 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat was toen, nu doe ik dat niet meer.

Leuk, een vrouw zonder eigen mening die niet kan aangeven waarvan ze houdt. Maakt het makkelijk voor een man.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
De juiste man weet dat wel. De rest komt er niet eens in de buurt.

Hahaha wat is dit typisch.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
De juiste man weet dat wel. De rest komt er niet eens in de buurt.

Dat jij het zo verdraait tot het punt dat ik geen mening zou hebben. Nou val mij er dan niet mee lastig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk, een vrouw zonder eigen mening die niet kan aangeven waarvan ze houdt. Maakt het makkelijk voor een man.

Makkelijk is ze niet..Als jullie diagnose klopt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk, een vrouw zonder eigen mening die niet kan aangeven waarvan ze houdt. Maakt het makkelijk voor een man.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |