Je weet dat ik hier alleen maar ben om je keihard de grond in te boren, dus dit komt van heeeeeel diep, pure liefde zegmaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's best een compliment hier op FOK!
Fok!, waar kingtoppie hosselt in ieder topic als een baas.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet dat ik hier alleen maar ben om je keihard de grond in te boren, dus dit komt van heeeeeel diep, pure liefde zegmaar.
Wederzijdse liefdequote:Op woensdag 26 februari 2014 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet dat ik hier alleen maar ben om je keihard de grond in te boren, dus dit komt van heeeeeel diep, pure liefde zegmaar.
quote:
Nu weet ik waarom ik je een druif vondquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee over welke ze het heeft
Ik post nooit in US.
Misschien bedoelt ze die ene die Mono een keer in het 'pics van jou en je vriendje/vriendinnetje' topic had gepost, toen we kneiterstoned in het zwembad zaten.
Maar ik heb ook gewoon een fobo.
Misschien is TS jaloers dat ik geen dikke vetzeug ben met zware psychische problemen.
Ohja, jij dacht dat ik zo'n vieze junkie wasquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom ik je een druif vond
En jij te weinigquote:
Laat haar dan ook in zijn waarde prutser.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:54 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Zeg raak jij er opgewonden van om mensen af te kraken?
Ik merk in ieder geval dat je er intens van geniet![]()
Maar even serieus: laat mensen gewoon in hun waarde joh
Jij hebt het recht niet om zo te praten tegen mij. Wie ben jij nou. juist ja. Helemaal NIETS. Aan je gedrag te zien, stel je geen stuivertje voor. Knoop dat goed in je oren.
Lol watquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:43 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
Laat haar dan ook in zijn waarde prutser.
En nu je broekje uit en laat je onplofte mol eens zien.
Verdomme, en ik had het nog wel zo graag willen lezenquote:
KLETSNAT.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
Oeh, kvind dit wel geil, BEN JE AL NAT VERDOMME MOIRA? BEN JE AL NAT?
Als je een gesprek op maat wil hebben hoor ik het wel, Voluptas. Op elk gewenst niveau en legio onderwerpen. Ik mag jou wel. Je bent eerlijk en recht door zee en alvast ingewerkt. Ik heb je veel te vertellen en hoop dat dat wederzijds is.Dan laten we dit oppervlakkige geleuter hier achter ons.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen moeten perfect zijn anders rotten ze maar op naar hun eigen land!
Respect voor sexistische insinuaties? Beter lezen hoor....Ik abuis? Beter.... Je bedoelt het vast niet kwaad.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:43 schreef CaptainSushi het volgende:
En nu je broekje uit en laat je onplofte mol eens zien.
Wat een lief berichtjequote:Op maandag 24 maart 2014 00:57 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Als je een gesprek op maat wil hebben hoor ik het wel, Voluptas. Op elk gewenst niveau en legio onderwerpen. Ik mag jou wel. Je bent eerlijk en recht door zee en alvast ingewerkt. Ik heb je veel te vertellen en hoop dat dat wederzijds is.Dan laten we dit oppervlakkige hier achter ons.
Ze snappen het maar op 1 manier: de hunne. En dan telt hun stem niet. (DM).....![]()
Vond dat je al genoeg shit over je heen had gekregen. Vooral "borderliner" sloeg nergens op.quote:
Lol watquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:46 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vooral "borderliner" sloeg nergens op.
Kijk die White Knight eens gaanquote:Op maandag 24 maart 2014 00:57 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Als je een gesprek op maat wil hebben hoor ik het wel, Voluptas. Op elk gewenst niveau en legio onderwerpen. Ik mag jou wel. Je bent eerlijk en recht door zee en alvast ingewerkt. Ik heb je veel te vertellen en hoop dat dat wederzijds is.Dan laten we dit oppervlakkige geleuter hier achter ons.
Ze snappen het maar op 1 manier: de hunne. En dan telt hun stem niet. (DM).....![]()
Mocht ik daar belanden dan zal mij dat niet onwelgevallig zijn. Maar ik denk niet dat dat zo simpel zal gaan..En "White Knight" vat ik op als compliment.Thx.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk die White Knight eens gaanwil je in haar broekje jongen?
Het was geen complimentquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:00 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Mocht ik daar belanden dan zal mij dat niet onwelgevallig zijn. Maar ik denk niet dat dat zo simpel zal gaan..En "White Knight" vat ik op als compliment.Thx.
Wat of wie is hier precies grappig?quote:
*zing*quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het was geen complimentje bent zo ongeveer de enige die (zeer wanhopig) tegen de stroom mensen inzwemt om TS te steunen, hopend op wat actie tussen de lakens. Het mooie is dat ik het je nog wel zie lukken ook, TS is daar wel labiel genoeg voor.
Hey ik zou het wel mooi vinden hoor, bat-shit-crazy TS en een bat-shit-White-Knight. NOMNOMNOM.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*zing*
"They call it troll-ey love!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |