Dit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef Elvi het volgende:
Je kan toch gewoon zeggen dat je het contact op zich leuk vind maar dat de intensiteit van het contact iets overweldigend is. Dan blijf je netjes maar je zegt wel eerlijk wat je ervan vind. Dat kan he... Eerlijk en aardig tegelijkertijd zijn
Niet alle mannen gaan enkel op uiterlijk af. Velen zijn door schande en vooral schade in de liefde,wijzer geworden. je kunt trouwens niet in je eentje tegen de groep. Mannen over de hele wereld zijn namelijk zo. Trouwens mannen en vrouwen zijn helaas sowieso geneigd gebruik te maken van gelegenheid en beschikbaarheid. Je moet daarom ook duidelijk aangeven wat je wel en niet wil en waar de grenzen liggen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:36 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Althans...ik denk dat hij dat wil, is maar een theorie
Toen hij mijn foto's zag, slijmde hij gigantisch erg. En daarna via skype, was het helemaal bingo. Terwijl hij eerder wat ''koeler'' deed.
Ik vind het gewoon schijnheilig dat mannen zo erg op uiterlijk afgaan. En dat maakt mij ook een beetje rebels en boos. Hij is degene die fake is en NIET ik
Oh maar ze is hartstikke lekker hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:10 schreef Myrr het volgende:
Denk dat je blij mag zijn dat er iemand op jouw uiterlijk af komt.
Wat voor model? Ze heeft het postuur van een Range Rover. Of nou ja, die zijn eigenlijk te strak, meer een Fiat Multipla, met van die lelijke rollen overal.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh maar ze is hartstikke lekker hoorZe heeft het figuur van een model enzo
![]()
We zouden allemaal jaloers moeten zijn op zo'n prachtmens zoals zij
Dat is in ieder geval beter dan een Fiat Multipla.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat voor model? Ze heeft het postuur van een Range Rover.
Ohnoyoudidn't.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat in ieder geval beter dan een Fiat Multipla.
GMTAquote:
Een heleboel kloons die hier komen posten waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe kan dit topic nou zo veel pagina's hebben voor zoiets kleins?
Weet ik veel, dat zei ze zelfquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat voor model? Ze heeft het postuur van een Range Rover. Of nou ja, die zijn eigenlijk te strak, meer een Fiat Multipla, met van die lelijke rollen overal.
Nou hoe raad je het.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij transporteert jezelf zeker in een opel agila.
Steekje los die bolle.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat zei ze zelf____
Soms zie ik mezelf in de spiegel, en denk ''Lieve Heer, u heeft goed de tijd genomen voor dit kunstwerk, waarvoor dank''quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat voor model? Ze heeft het postuur van een Range Rover. Of nou ja, die zijn eigenlijk te strak, meer een Fiat Multipla, met van die lelijke rollen overal.
En zo is het maar net!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh maar ze is hartstikke lekker hoorZe heeft het figuur van een model enzo
![]()
We zouden allemaal jaloers moeten zijn op zo'n prachtmens zoals zij
Zeg raak jij er opgewonden van om mensen af te kraken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |