Ik zei ook dat IK het als zodanig opvatte. Ben niet achterlijk. En het niet eens met de diagnose. Da's alles. Niks wanhopigs, laat staan "zeer wanhopig". En "labiel" slaat ook nergens op btw...quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het was geen complimentje bent zo ongeveer de enige die (zeer wanhopig) tegen de stroom mensen inzwemt om TS te steunen, hopend op wat actie tussen de lakens. Het mooie is dat ik het je nog wel zie lukken ook, TS is daar wel labiel genoeg voor.
Nee, baseer me uitsluitend op dit topic dus vergissen is mogelijk..quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je hebt haar posthistory doorgenomen?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik zei ook dat IK het als zodanig opvatte. Ben niet achterlijk. En het niet eens met de diagnose. Da's alles. Niks wanhopigs, laat staan "zeer wanhopig". En "labiel" slaat ook nergens op btw...
Deze diagnoses bedoel je? TS, je trekt wel een bepaald slag mannen aan he... Misschien moet je toch eens bij jezelf ten rade gaan.quote:ant ik ben bipolair en meestenstijds hypomaan, en AAD/ADHD'er, pyrofiel, een enorme standdebiel en grafgrondwettelijke voorkeur ten spijt, ook nog hooggevoelig/hoogbegaafd en barbaars beschaafd die zich "moeiteloos" handhaaft
Je maintendrai-verslaafd, een dictatorieel potentaat die maar "eindeloos" doorgaat
Mensen die mij irl en prive kennen, ervaren me als een heel prettig persoon. En op het net kan ik eens wat vreemder uit de hoek komen, maar heb geen psychische problemen oid.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je hebt haar posthistory doorgenomen?
Ben je wel eens getest?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:19 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Mensen die mij irl en prive kennen, ervaren me als een heel prettig persoon. En op het net kan ik eens wat vreemder uit de hoek komen, maar heb geen psychische problemen oid.
Die mannen zijn niet bezig met de vrouw die ze uitzoeken...ze zijn bezig met zichzelf.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:46 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vond dat je al genoeg shit over je heen had gekregen. Vooral "borderliner" sloeg nergens op.
Daar wordt te pas en te onpas maar mee gesmeten door 'deskundigen' om iemand mee te diskwalificeren als gesprekspartner. Maar hoe zit het nou met die kerel? Heeft ie nog wat te melden of is het alleen maar bla bla bla?
Ja...ik ben gewoon wat gevoeliger en temperamentvoller dan gemiddeld. Niet gek of gestoord in ieder geval.quote:
Welke mannen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:21 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Die mannen zijn niet bezig met de vrouw die ze uitzoeken...ze zijn bezig met zichzelf.
Eigen ego strelen en scoren. De vrouw is dan anoniem, had elke vrouw kunnen zijn zeg maar.
Ik doorzie zo een houding heel snel bij mannen tegenwoordig.
Wat was dan wel het doel van dit topic?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:25 schreef Voluptas het volgende:
[..]alsof het mij in een topic interesseert wat mensen over me denken
Dus je hebt een vent in de OP die zich helemaal wegcijfert voor je, daar klaag je over, en dan trek je de conclusie dat die man met zichzelf bezig is?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:21 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Die mannen zijn niet bezig met de vrouw die ze uitzoeken...ze zijn bezig met zichzelf.
Eigen ego strelen en scoren. De vrouw is dan anoniem, had elke vrouw kunnen zijn zeg maar.
Ik doorzie zo een houding heel snel bij mannen tegenwoordig.
Ik weet dat hij zo met meerdere vrouwen heeft gepraat, dus ik voel me nou niet bijzonder ofzo. Wegcijferen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je hebt een vent in de OP die zich helemaal wegcijfert voor je, daar klaag je over, en dan trek je de conclusie dat die man met zichzelf bezig is?
Ja om in dr broekje te komen! Volgens mij denk ze dat er miljoen in dr broekje zit. Beetje 6 uur lang iemand online platlullen om in dr broekje te komenquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je hebt een vent in de OP die zich helemaal wegcijfert voor je, daar klaag je over, en dan trek je de conclusie dat die man met zichzelf bezig is?
Wat is dan precies het probleem? Jij laat hem toch doorpraten of niet soms?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:28 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik weet dat hij zo met meerdere vrouwen heeft gepraat, dus ik voel me nou niet bijzonder ofzo. Wegcijferen?dat doet ie niet hoor. Hij kwam ook alleen met me praten omdat het hem toevallig goed uitkwam
Dat was toen, nu doe ik dat niet meer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is dan precies het probleem? Jij laat hem toch doorpraten of niet soms?
De juiste man weet dat wel. De rest komt er niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat moet een man doen om jou te behagen
Allemaal bla bla dus toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:32 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat was toen, nu doe ik dat niet meer.
Leuk, een vrouw zonder eigen mening die niet kan aangeven waarvan ze houdt. Maakt het makkelijk voor een man.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
De juiste man weet dat wel. De rest komt er niet eens in de buurt.
Hahaha wat is dit typisch.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
De juiste man weet dat wel. De rest komt er niet eens in de buurt.
Dat jij het zo verdraait tot het punt dat ik geen mening zou hebben. Nou val mij er dan niet mee lastig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk, een vrouw zonder eigen mening die niet kan aangeven waarvan ze houdt. Maakt het makkelijk voor een man.
Makkelijk is ze niet..Als jullie diagnose klopt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk, een vrouw zonder eigen mening die niet kan aangeven waarvan ze houdt. Maakt het makkelijk voor een man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |