Als je hem zo'n kneus vindt verbaasd het me dat je er een topic over maakt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef Voluptas het volgende:
Ik praat nu al tijdje met een man, maar deze man praat echt ongelofelijk veel. Als we zitten te skypen, kan meneer rustig 6 uurtjes doorgaan en doet alsof hij me heel speciaal vindt (omdat hij vast in mijn broekje wilt komen).Ook vertoont hij dit gedrag vast ook bij tig andere chickies.
Ik ben te lief en durf dan niet te zeggen dat hij echt te veel doorzanikt enzo. Word ik heel kriegelig van. Ik zit nu gewoon al tijdje met hem te praten, maar hij raakt verdomme maar niet uitgelult.
En dan zijn er mannen die amper iets zeggen en waar ik me ook aan kan ergeren.
Dus mannen...waarom is het gulden middenweg altijd zo extreem moeilijk voor jullie?
Waarom zijn sommige vrouwen (jij) zo dom dat ze het gesprek 6 uur laten doorgaan en het niet afkappen en waarom zijn sommige vrouwen (jij) zo kieskeurig dat een man op de één of andere magische manier moet zien aan te voelen hoeveel hij moet praten... ben jij wel helemaal 100%?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef Voluptas het volgende:
Ik praat nu al tijdje met een man, maar deze man praat echt ongelofelijk veel. Als we zitten te skypen, kan meneer rustig 6 uurtjes doorgaan en doet alsof hij me heel speciaal vindt (omdat hij vast in mijn broekje wilt komen).Ook vertoont hij dit gedrag vast ook bij tig andere chickies.
Ik ben te lief en durf dan niet te zeggen dat hij echt te veel doorzanikt enzo. Word ik heel kriegelig van. Ik zit nu gewoon al tijdje met hem te praten, maar hij raakt verdomme maar niet uitgelult.
Dus mannen...waarom is het gulden middenweg altijd zo extreem moeilijk voor jullie?
Mannen moeten perfect zijn anders rotten ze maar op naar hun eigen land!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef trovey het volgende:
Komt er eens een man langs die praat, weer niet goed.
Niemand is perfect, deal with it!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen moeten perfect zijn anders rotten ze maar op naar hun eigen land!
Omdat ik te lief ben om hard te zijn..quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:58 schreef Lienekien het volgende:
Dus Voluptas, waarom blijf jij altijd aan die sneue types haken?
Blijft moeilijk te accepteren voor sommigen.quote:
Gemiddeld meisje zou iemand allang doodgenegeerd hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:08 schreef Voluptas het volgende:
Als ik even weg ben:
- WAt doe je?!
- Ben je in slaap gevallen?
- Waarom negeer je mij?
Mag ik plies mezelf eens van mijn beeldscherm afrukken
Perfect is toch hartstikke subjectief joh.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Blijft moeilijk te accepteren voor sommigen.
Ik negeer mensen nooit, vind ik asociaalquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gemiddeld meisje zou iemand allang doodgenegeerd hebben.
Ben je needy?
Dat noem ik niet lief. Dat is een ernstig gebrek aan assertiviteit. En dan zeg ik het aardig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:10 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Omdat ik te lief ben om hard te zijn..
Wijs ze dan af.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:11 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik negeer mensen nooit, vind ik asociaal
Alle mannen die wel normaal kunnen doen, zijn al bezetquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef Voluptas het volgende:
Ik ben zo lief en ik laat iedereen maar over me heenlopen. Boehoehoe.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:13 schreef Voluptas het volgende:
Dat trekt een hoop mensen aan, ze zien dat ik zo ben en dan blijven ze goed plakken en teren op mijn goedheid
En why is that?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:13 schreef Basxt het volgende:
jij zou mee moeten doen aan de jaarlijkse heetste fok vrouwen user wedstrijd!
Maar achter iemands rug om buitengewoon negatief over diegene praten is supersociaalquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:11 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik negeer mensen nooit, vind ik asociaal
Dit kan wel kloppen..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat noem ik niet lief. Dat is een ernstig gebrek aan assertiviteit. En dan zeg ik het aardig.
Je geilt gewoon op de aandacht, attention whore.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:14 schreef Voluptas het volgende:
Ik heb net gezegd dat ik eindelijk wil slapen en dan meteen: wannneer zie ik je weer??
*Slik* wat dacht je na zo een 2jaar?
je beweerd dat er allemaal geyle trekkers achter je aan zitten toch.quote:
Dit voelt ook niet ok...maargoed, soms moet het er gewoon even uitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:15 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Maar achter iemands rug om buitengewoon negatief over iemand praten is supersociaal
Ben vast niet de enige vrouw met dit probleemquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:15 schreef Basxt het volgende:
[..]
je beweerd dat er allemaal geyle trekkers achter je aan zitten toch.
bewijs t maar
Jawel, andere vrouwen stoppen gewoon met reageren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:17 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ben vast niet de enige vrouw met dit probleem
Sluit je internet af, koop een kat, een dildo en een voorraadje antidepressiva... problem solved!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:16 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit voelt ook niet ok...maargoed, soms moet het er gewoon even uit
Voluptas, om even terug te komen op je eigenlijke probleem, je moet gewoon meer voor jezelf opkomen en meer schijt hebben aan wat anderen van je vinden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:17 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ben vast niet de enige vrouw met dit probleem
Er is altijd wel wat op te merken bij iemand, altijd is er wel ergens een kleine ergenis.....zullen mensen bij mij ook wel hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Perfect is toch hartstikke subjectief joh.
Ik zou wel opeens kunnen negeren, maar zo ga je met niemand omquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, andere vrouwen stoppen gewoon met reageren.
Geen idee.. Ken niet iedereen...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Er is altijd wel wat op te merken bij iemand, altijd is er wel ergens een kleine ergenis.....zullen mensen bij mij ook wel hebben.
WIJS DAN AFquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:19 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik zou wel opeens kunnen negeren, maar zo ga je met niemand om
Verzonnen topicsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:08 schreef Voluptas het volgende:
Als ik even weg ben:
- WAt doe je?!
- Ben je in slaap gevallen?
- Waarom negeer je mij?
Mag ik plies mezelf eens van mijn beeldscherm afrukken
Nee hoor, ik kan ook erg irritant zijn....als ik dat maar weet van mezelf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen idee.. Ken niet iedereen...
Die kleine ergernis maak je zelf dus om de schuld daarvan nou weer gelijk bij de ander neer te leggen!
Jij krijgt een...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan ook erg irritant zijn....als ik dat maar weet van mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij krijgt een...Zeg KT, hoest 't leven met jou jonge?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prima, avec toi?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg KT, hoest 't leven met jou jonge?
Hallo, doe dit maar via DMquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg KT, hoest 't leven met jou jonge?
Hoi, ga je nu?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tres bien, merci beaucoup ofzo
Ik typ me al een ongelukquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hallo, reageer dan ook op de mensen die serieus op jouw vraagstelling reageren
Dit vind ik een goed advies. Maar vooralsnog vind ik het gewoon een beetje zielig om te stoppen als de meneer in kwestie zo enthousiast is en drie dagen heeft gewacht om mij weer te spreken. Ik merk aan hem dat hij me heel graag spreekt en dat waardeer ik, daarom geef ik hem ook wel mijn tijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
En even wat serieuzer, je moet natuurlijk ook gewoon beter voor jezelf leren opkomen. Niet denken dat anderen je anders onaardig gaan vinden. Als iemand al 6 uur nonstop aan het lullen is en je zegt dat je er genoeg van hebt waarna hij boos reageert, weet je ook gelijk dat die gozer meteen de kliko in kan
Uitstekend! Met jou ook zag ik hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, hoest met jou dan nu?
Is hij wat voor jou?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit vind ik een goed advies. Maar vooralsnog vind ik het gewoon een beetje zielig om te stoppen als de meneer in kwestie zo enthousiast is en drie dagen heeft gewacht om mij weer te spreken. Ik merk aan hem dat hij me heel graag spreekt en dat waardeer ik, daarom geef ik hem ook wel mijn tijd.
Maar ik vind hem ergens ook een beetje nep doen, alsof hij te graag wilt en daarom maar dingen zegt waarvan hij denkt dat ik het leuk vind. En verder word ik er gewoon zeer vermoeid van als hij na 5 uur gewoon serieus nog niet uitgepraat is en dan als ik even stop: Wil jij nog dingen weten, je mag me alles vragen..dikke zucht
Vriendschap vind ik goed...maar meer liever niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is hij wat voor jou?
Zo niet, waarom dan met hem verdergaan?
Hmm ja lastige situatie...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit vind ik een goed advies. Maar vooralsnog vind ik het gewoon een beetje zielig om te stoppen als de meneer in kwestie zo enthousiast is en drie dagen heeft gewacht om mij weer te spreken. Ik merk aan hem dat hij me heel graag spreekt en dat waardeer ik, daarom geef ik hem ook wel mijn tijd.
Maar ik vind hem ergens ook een beetje nep doen, alsof hij te graag wilt en daarom maar dingen zegt waarvan hij denkt dat ik het leuk vind. En verder word ik er gewoon zeer vermoeid van als hij na 5 uur gewoon serieus nog niet uitgepraat is en dan als ik even stop: Wil jij nog dingen weten, je mag me alles vragen..dikke zucht
Jij wilt vriendschap met iemand die jou uitput?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Vriendschap vind ik goed...maar meer liever niet.
Goed voor der ego.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij wilt vriendschap met iemand die jou uitput?
wel vermoeiend als jouw ego van jou verlangt dat je 6 uur lang iemand moet aanhorenquote:
Nee...maar ik zit alleen te denken hoe ik dit het beste naar voren kan brengen (dat hij me dus uitput). Dat zou het 1 en ander kunnen verbeteren, maar toch durf ik het niet te zeggenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij wilt vriendschap met iemand die jou uitput?
Joh, je moet eens weten wat het ego allemaal aanpapt om zichzelf te versterken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wel vermoeiend als jouw ego van jou verlangt dat je 6 uur lang iemand moet aanhoren
Tijd om aan je ego te gaan sleutelen dan
Man the fuck up.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:36 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee...maar ik zit alleen te denken hoe ik dit het beste naar voren kan brengen (dat hij me dus uitput). Dat zou het 1 en ander kunnen verbeteren, maar toch durf ik het niet te zeggen
Mijn ego hoort eerder slaaf te zijn aan mij dan omgekeerdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joh, je moet eens weten wat het ego allemaal aanpapt om zichzelf te versterken.
Je wilt dus wel met hem verder? tsja, dan zal je het tactisch moeten brengen he?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:36 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee...maar ik zit alleen te denken hoe ik dit het beste naar voren kan brengen (dat hij me dus uitput). Dat zou het 1 en ander kunnen verbeteren, maar toch durf ik het niet te zeggen
Dat is jouw waarheid, maar hou me er buitenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joh, je moet eens weten wat het ego allemaal aanpapt om zichzelf te versterken.
Ego heeft niks te bieden joh.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn ego hoort eerder slaaf te zijn aan mij dan omgekeerd
Ik heb er nog geen vertrouwen in want je durft niet eens eerlijk te zijn tegen die jongen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:38 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat is jouw waarheid, maar hou me er buiten
Mij doen zowel complimenten als beledigingen niets
Ik wil sowieso geen relatie met hem omdat hij niks te wensen over laat. Kunst van doseren kent hij gewoon niet en als hij in 1 avond heel zin levensverhaal probeert te proppen..dan denk ik: met hoeveel vrouwen heb je dit dan wel niet besproken?? Het hoort toch exclusief te zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je wilt dus wel met hem verder? tsja, dan zal je het tactisch moeten brengen he?
De vraag is alleen...hoe??
wat wil je van hem?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:41 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen relatie met hem omdat hij niks te wensen over laat. Kunst van doseren kent hij gewoon niet en als hij in 1 avond heel zin levensverhaal probeert te proppen..dan denk ik: met hoeveel vrouwen heb je dit dan wel niet besproken?? Het hoort toch exclusief te zijn
Ja en maar zeggen dat het raar is als mensen meteen alles gaan vertellen, om vervolgens verder over heel zijn levensgeschiedenis door te ratelen..
Waarom doe je dit? Ik kan er geen verklaring voor geven.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:41 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen relatie met hem omdat hij niks te wensen over laat. Kunst van doseren kent hij gewoon niet en als hij in 1 avond heel zin levensverhaal probeert te proppen..dan denk ik: met hoeveel vrouwen heb je dit dan wel niet besproken?? Het hoort toch exclusief te zijn
Ja en maar zeggen dat het raar is als mensen meteen alles gaan vertellen, om vervolgens verder over heel zijn levensgeschiedenis door te ratelen..
Hij steunt me af en toe als ik ergens mee zit en wil alles aanhoren. Wat in mijn geval best bijzonder is, omdat ik best gevoelig ben en dus veel drama te vertellen heb, hij raakt nooit verveeld. Zo een praatbuddy waardeer ikquote:
Top hoor, hij vindt je leuk in romantische zin en jij maakt daar gretig misbruik van door hem voor de aandacht en als emotionele tampon te gebruiken...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:47 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij steunt me af en toe als ik ergens mee zit en wil alles aanhoren. Wat in mijn geval best bijzonder is, omdat ik best gevoelig ben en dus veel drama te vertellen heb. Zo een praatbuddy waardeer iken verder probeer ik hem advies te geven indien nodig
Schort wel wat aan je eerlijkheid verderquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:47 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij steunt me af en toe als ik ergens mee zit en wil alles aanhoren. Wat in mijn geval best bijzonder is, omdat ik best gevoelig ben en dus veel drama te vertellen heb, hij raakt nooit verveeld. Zo een praatbuddy waardeer iken verder probeer ik hem advies te geven indien nodig
Misbruik???? Nou, vind je dat zelf ook geen ernstige claim...Hij luistert vrijwillig naar me hoor, dr is niemand die hem onder schot houdtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:48 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Top hoor, hij vindt je leuk in romantische zin en jij maakt daar gretig misbruik van door hem voor de aandacht en als emotionele tampon te gebruiken...
oke, dus je hebt hem gewoon als maatje, als klankbord...en daarom wil je hem niet kwijt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:47 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij steunt me af en toe als ik ergens mee zit en wil alles aanhoren. Wat in mijn geval best bijzonder is, omdat ik best gevoelig ben en dus veel drama te vertellen heb, hij raakt nooit verveeld. Zo een praatbuddy waardeer iken verder probeer ik hem advies te geven indien nodig
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schort wel wat aan je eerlijkheid verder
Ken je hem van een datingsite btw?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Dan kan zo iemand van tevoren toch ook zeggen..ik lul alleen tegen je als je geinteresseerd bent in romantische zin en luister ook alleen om die reden. Praten kan altijd zonder dat er voorwaarden aan verbonden zijn nietwaar en anders moet hij het melden dat hij het niks vindt als ik geen relatie wil
Je houdt hem aan het lijntje terwijl je weet wat hij wil en jij wilt hem alleen maar gebruiken... dat noem ik misbruik en dat maakt jou best wel een kutwijf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:49 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Misbruik???? Nou, vind je dat zelf ook geen ernstige claim...Hij luistert vrijwillig naar me hoor, dr is niemand die hem onder schot houdt
Ik heb niet het idee dat hij per se een relatie met me wilquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
oke, dus je hebt hem gewoon als maatje, als klankbord...en daarom wil je hem niet kwijt?
Ik mag hopen dat hij niet denkt dat hij nog een kans heeft op een relatie met jou oid's
Ik weet helemaal niet wat hij wil johquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:52 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Je houdt hem aan het lijntje terwijl je weet wat hij wil en jij wilt hem alleen maar gebruiken... dat noem ik misbruik en dat maakt jou best wel een kutwijf.
Nee hij lult zomaar 6 uur tegen je aan en vertelt je zijn levensverhaal gewoon omdat... fucking hell.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:52 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat hij per se een relatie met me wil
Niet "per se"...klinkt niet echt overtuigendquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:52 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat hij per se een relatie met me wil
Wat ik niet eerlijk vind is dat de verhouding tussen jullie 2 zo scheef als de neten is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Dan kan zo iemand van tevoren toch ook zeggen..ik lul alleen tegen je als je geinteresseerd bent in romantische zin en luister ook alleen om die reden.
Praten kan altijd zonder dat er voorwaarden aan verbonden zijn nietwaar en anders moet hij het melden dat hij het niks vindt als ik geen relatie wil
Misschien omdat hij zijn ei kwijt moet? Weet jij veel...of wil je zeggen dat mannen alleen praten als hij zijn piemel ergens in moet steken? Beetje denigrerend vind je ook nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:53 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Nee hij lult zomaar 6 uur tegen je aan en vertelt je zijn levensverhaal gewoon omdat... fucking hell.
Tering he.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:19 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik zou wel opeens kunnen negeren, maar zo ga je met niemand om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |