zie post. Wil weten wat mensen hiervan vinden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
Wat wil je bereiken met je topic Mishu? Wat wil je horen?
Ligt er aan hoe het gebeurt, zit jij in zijn oor te kreunen terwijl hij met zijn handen al over de binnenkant van je dijen wrijft is het een ander verhaal dan wanneer hij dat uit het niets doet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
zie post. Wil weten wat mensen hiervan vinden.
ditquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:41 schreef SpecialK het volgende:
Doet me een beetje denken aan zo'n discussie waarin eerst 1 filmfragment naar voren werd geduwd waar de jongen sterk het initiatief nam om de vrouw op haar mond te zoenen. Dat was seksistisch en borderline verkrachting. Maar daarna werd er meteen een voorbeeld opgelepeld waar de rollen omgedraaid waren en dat vonden de feministen weer prima en geen probleem en dat was een mooi fragment waarin je goed kon zien hoe empowered vrouwen wel niet kunnen zijn.
Ik denk dat een significante groep vrouwen juist zitten te wachten op zulke acties. Je kan als man wel bij elk dingetje afwegen "oeh kom ik hiermee te hard over? Zeg ik dit wel vriendelijk genoeg? Kan ik wel zomaar haar schouder aanraken? Straks jaag ik het hertje weg. Straks breek ik de porseleinen ballerina." maar bij een hoop vrouwen werkt dit (terecht) averechts. Die willen initiatief en geven soms hele verwarrende signalen.
Natuurlijk is een hand in je kruis iets te veel en iets te snel maar om daar nou slachtofferhulp voor in te schakelen. Ben je er werkelijk zo kapot van? Hoe komt dat dat dit je zo hard raakt dat je er professionele hulp voor wil inschakelen?
Omdat hij me naar de grond heeft gewerkt en het daarna nog een keer heeft gedaan. Dat was vernederend.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:41 schreef SpecialK het volgende:
Doet me een beetje denken aan zo'n discussie waarin eerst 1 filmfragment naar voren werd geduwd waar de jongen sterk het initiatief nam om de vrouw op haar mond te zoenen. Dat was seksistisch en borderline verkrachting. Maar daarna werd er meteen een voorbeeld opgelepeld waar de rollen omgedraaid waren en dat vonden de feministen weer prima en geen probleem en dat was een mooi fragment waarin je goed kon zien hoe empowered vrouwen wel niet kunnen zijn.
Ik denk dat een significante groep vrouwen juist zitten te wachten op zulke acties. Je kan als man wel bij elk dingetje afwegen "oeh kom ik hiermee te hard over? Zeg ik dit wel vriendelijk genoeg? Kan ik wel zomaar haar schouder aanraken? Straks jaag ik het hertje weg. Straks breek ik de porseleinen ballerina." maar bij een hoop vrouwen werkt dit (terecht) averechts. Die willen initiatief en geven soms hele verwarrende signalen.
Natuurlijk is een hand in je kruis iets te veel en iets te snel maar om daar nou slachtofferhulp voor in te schakelen. Ben je er werkelijk zo kapot van? Hoe komt dat dat dit je zo hard raakt dat je er professionele hulp voor wil inschakelen?
Beter doe je direct aangifte en trek je die terug als hij excuses aanbiedt, mocht je die afdoende vinden. Serieus.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 04:36 schreef Mishu het volgende:
[..]
Omdat hij me naar de grond heeft gewerkt en het daarna nog een keer heeft gedaan. Dat was vernederend.
Ik geef hem overigens 1 week de kans om het alsnog uit te leggen en dan doe ik geen aangifte. Ik wil simpelweg een erkenning en excuses.
Het probleem zit em niet in dat je een one night stand hebt, het probleem zit em dat je er 1 hebt om voor je problemen te vluchten, wat natuurlijk nooit werkt, met meer gedoe als resultaat. Waarom zou het 'zeker mogen' als je je kut voelt? Waarom zou je dan niet juist de oorzaak van je problemen aan pakken?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:09 schreef Mishu het volgende:
Volgens mij zijn de mannen hier niet zo gecharmeerd van die actie maar let even op het feit dat ik gewoon vrijgezel was en dat het voor mij prima oké is om een keer een one night stand te hebben. Zeker als ik me kut voel. Fuck die shit.
Aangifte doen omdat iemand een grens overschrijdt is prima en correct, aangifte doen of dreigen met aangifte als manier om toch nog aandacht/reactie te krijgen is weer iets heel anders.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 04:36 schreef Mishu het volgende:
Ik geef hem overigens 1 week de kans om het alsnog uit te leggen en dan doe ik geen aangifte. Ik wil simpelweg een erkenning en excuses.
Hij heeft je leven bepaald omdat jij dat toe liet en dat op een bepaalde manier ook wou want dan heb je afleiding van jezelf. Dat is moeilijk om toe te geven maar zolang je dat niet doet blijf je dit herhalen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:36 schreef Mishu het volgende:
Zo, ik ga mijn boosheid gebruiken om over iemand heen te komen. Ben zo klaar met alles, met dat hij me kan raken, dat hij zolang mijn leven bepaald heeft. Ik neem de controle terug
Je obsessief bezig houden met hem om waaraan te ontsnappen?quote:Ben begonnen met veeeel minder met zijn Facebook activiteit bezig te zijn, dat was eerst een obsessie.
Ga eerst eens om jezelf leren geven zodat je dit soort situaties niet meer opzoekt. Je zal op deze manier steeds op het zelfde punt uit blijven komen; dat je niet goed met jezelf omgaat. Zo werkt het leven, het laat je keer op keer uitkomen bij waar het werkelijk verkeerd zit net zolang je dat erkent en je met jezelf aan de slag gaat.quote:Blijven vasthouden aan het idee dat hij niks om me geeften dat iemand anders dat wel op de juiste manier kan doen.
Dat het aanranding is is volgens mij voor iedereen wel duidelijk, dat is ook niet helemaal het punt in dit verhaal. Ts lijkt deze aanranding te willen gebruiken om alsnog aandacht van die gast te krijgen omdat ze obsessief met hem bezig is. Aangifte doen gaat Ts verder niet helpen met hoe ze bezig is, het zit in het verlengde van met hem bezig zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:50 schreef Xenzo het volgende:
Ik vind het echt te makkelijk om te zeggen dat het TS haar eigen schuld is. Maar goed, ik ga even mee in dat verhaal: stel dat TS het uitgelokt zou hebben door haar gedrag en/of kleding die ze droeg, is het dan ineens "oké" dat zij door die gozer aangerand wordt? Seksuele handelingen is iets wat ten alle tijden op vrijwillige basis moet plaatsvinden, uit het verhaal van TS begrijp ik dat zij tegen haar wil in op de grond is gewerkt en dat die gozer TS nog een keer in haar kruis gegrepen heeft. We kunnen hier lang of kort over discussiëren, maar in mijn ogen is dit aanranding en dus strafbaar.
Anders vertel je even het hele verhaal ipv die teaser in de OP.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 04:36 schreef Mishu het volgende:
[..]
Omdat hij me naar de grond heeft gewerkt en het daarna nog een keer heeft gedaan. Dat was vernederend.
Zie vorige topcic. Dit is echt geen deel 2 waard.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
zie post. Wil weten wat mensen hiervan vinden.
Dit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Zie vorige topcic. Dit is echt geen deel 2 waard.
Dit idd, in het vorige topic was het ook al dat er iedere keer wat info bij kwam.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Anders vertel je even het hele verhaal ipv die teaser in de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |